2017-01-12, 07:01
Medlem
DrSilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har också tänkt på den kommentaren. Kan verkligen knappt bärga mig tills jag jag får läsa FUP!

Klickar du på pratbubblan för att kommentera så ser du att det står att kommentaren lades för 17v sedan. Av de andra kommentarerna på andra bilder (den sista utlagda bilden bl.a.) har någon skrivit typ "sov gott", för 18v sedan.
Citera
2017-01-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Även om det står datum under kommentaren? Vet du vilken bild jag menar?
Ja jag gick in och tittade när jag läste ditt inlägg. Datumet syftar på bilden, på Instagram står det när bilden är inlagd inte alla kommentarer så som det gör på Facebook där man ser både datum och klockslag.
Citera
2017-01-14, 21:42
Medlem
Är det bara jag som uppmärksammat att på många av bilderna har flickan samma kläder, eller att bara ena sidan av ansiktet är fotat?
Citera
2017-01-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanneh
Är det bara jag som uppmärksammat att på många av bilderna har flickan samma kläder, eller att bara ena sidan av ansiktet är fotat?
Trodde jag också var den enda ... Visst att man har favoritkläder. Men det ser ju knappt ut som att hon vuxit på bilderna? OM man jämför hur stor hon är i kläderna.
Citera
2017-01-17, 22:18
Medlem
Vad heter mamman på instagram?
Citera
2017-01-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrabarn
Vad heter mamman på instagram?
abrahamssonerika
Citera
2017-01-18, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firy
Trodde jag också var den enda ... Visst att man har favoritkläder. Men det ser ju knappt ut som att hon vuxit på bilderna? OM man jämför hur stor hon är i kläderna.

Dom växer ju inte så groteskt mycket som man tror.
Vi har en liten kille som är 6 veckor nu och han har vuxit lite drygt 1,5cm tror jag det är (helt enligt sin kurva). Han har fortfarande samma kläder som vi hade med oss på BB.
Hade Hailey dessutom nån sjukdom och sondmatades kanske hon inte gick upp och växte som hon skulle i början.
Så tror inte man ska lägga så mycket energi på det
Citera
2017-01-18, 16:47
Medlem
Läs och begrunda! Jag kan inte sluta att tänka på denna lilla flickans tragiska öde

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/dags-for-flera-slutforhor-i-mordutredning/
Citera
2017-01-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter99
Läs och begrunda! Jag kan inte sluta att tänka på denna lilla flickans tragiska öde

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/dags-for-flera-slutforhor-i-mordutredning/
Usch, ryser när jag läser... undrar så vad det är som hänt med den lilla flickan.
I slutförhören ska den omfattade sammanställningen av IT-materialet användas, känns ju som om det har lite av en avgörande roll.
Och att ingen av de båda föräldrarna sagt något utan fortsätter att neka...
Citera
2017-01-19, 20:31
Medlem
Evilyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddesudde
Usch, ryser när jag läser... undrar så vad det är som hänt med den lilla flickan.
I slutförhören ska den omfattade sammanställningen av IT-materialet användas, känns ju som om det har lite av en avgörande roll.
Och att ingen av de båda föräldrarna sagt något utan fortsätter att neka...

Gjordes det inte en psykisk utvärdering på pappan där han yrkade på sinnesförvirring? Har för mig att det stod något om det längre bak i tråden.
Citera
2017-01-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Gjordes det inte en psykisk utvärdering på pappan där han yrkade på sinnesförvirring? Har för mig att det stod något om det längre bak i tråden.

Det som gjordes var en paragraf 7 utredning på pappan. Denna visade att han hade en ganska allvarlig störning vid denna tragiska händelse. Dock inte när själva utredningen slutfördes.
Citera
2017-01-20, 21:50
Medlem
Jag fick rysningar när jag såg en bild på mamman när hon höll flickan i famnen! Det var något med henne hon såg inte alls något lycklig ut och inte som en mamma som håller i sitt nyfödda barn. Det saknades något i hennes ansiktsuttryck fanns liksom ingen glädje eller lyster. Hon såg bara så kall ut helt känslolöst!som att hon inte knytit an till sitt barn!en bild säger mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in