Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Att ligga på 63e plats med världens rikaste land bredvid sig och det demokratiska partiet i sina händer är inget annat än totalt misär.
Men du verkar runka till landet så kanske flytt för dig vore bra.
Aldrig runkat till något land någonsin.
Och för återgå till ämnet igen, så har du en del fantasier om Trump och vad du inbillar dig ska ske på en vecka.
Synd bara att jag inte kan lägga detta spel(då att det inte kommer ske som du säger), men ock andra sidan 1.00 i odds är inte mycket till spel.
Så du menar Trump ska sänka råoljapriset?
Vilket jag inte kan säga är fel eller rätt, då detta till stor del lever ett eget liv och är en direkt påverkan i hur många fat man väljer att lägga ut för försäljning.
Varför ignorerar du den parallella ekonomin på $200-$750 miljarder?
Och visst är är Mexiko rätt fattigt, deras naturtillgång är ju droger, och den når inte in i staten mer än på mutor.
Citat:
Ursprungligen postat av
at0m3n
Din förklaring säger allt, jag blev faktiskt glad när Trump vann valet för jag fick lite hopp i kroppen men han känns allt mer farlig än bra i nuläget.
Vill samarbeta med Putin som i min mening är en mycket farlig man.
Kollade lite på det här klippet under förmiddagen,
https://www.youtube.com/watch?v=ADb3uSZBii4 där ryska killar försöker få bukt på trafiken, och det kanske inte har med topic att göra men det är mycket Ryssland måste ändra om i hemlandet för att ens räknas som trogna oss i väst.
Det som är besvärande för Trump, det är hans oförmåga att tänka först agera sen.
Sånt beteende kanske funkar på gamla avdankade skönhetsmissar, men suveräna stater inte så mycket.
Visst kan Trump skicka bombland/drönare, men det kommer han bara undan med på vissa länder.