2017-01-13, 13:26
Medlem
chilly_c_canes avatar
Funderar på att ta med barnen till Leos lekland i Malmö (St Bernstorp) i helgen då vi är på genomresa och dom kan behöva få röra lite på sig.
Någon som känner till hur det är där?
Fullt med kaoz-ungar eller hur är stämningen? Det är ju ändå Malmö liksom...
Citera
2017-01-13, 13:30
Medlem
VelvetReds avatar
Åk till en park eller en skog istället. Lekland är bara dåligt och jobbigt.
Citera
2017-01-13, 13:47
Bannlyst
har inte varit där men styvdottern blev inbjudet på kalas Andys lekland i Bromma

Kaos , inte bara blattebarnen som skapade kaos utan också svenska trashbarn. Inte bara trash utan farligt också, barn i åldern 7-8 år springer hej vilt och ser sig inte för. Tänk en liten knatte på två år som de kan knocka utan att se sig för. Detta var Bromma, då kan man ju tänka sig Malmö, det lär ju vara 3-4 ggr värre. Inget ställe jag skulle ta mina barn till.
Citera
2017-01-13, 14:09
Medlem
RiverStyxs avatar
Ute vid Stora Bernstorp skulle jag gissa att det är relativt lugnt och nästan helt rasrent. Det är inget ställe jag alls kan tänka mig att en massa blattar skulle bege sig för att gå på lekland. Nog mer svenne-familjer från kranskommunerna. Jag skulle inte vara orolig för att testa det om jag var som du TS.
Citera
2017-01-13, 14:10
Medlem
Jahaudus avatar
Jag har varit där ett par gånger med min son. Han är 3 år. Det blir vad det är. Massor med ungar med massor av energi, som springer runt som galningar och leker. Grabben älskar det!

Vi brukar åka dit på vardagar eller när de precis öppnat på helgen, för då är det mindre folk. Om du vill ha ett mer utförligt svar, får du precisera vad du menar med kaos.
Citera
2017-01-13, 14:11
Medlem
Jahaudus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Ute vid Stora Bernstorp skulle jag gissa att det är relativt lugnt och nästan helt rasrent. Det är inget ställe jag alls kan tänka mig att en massa blattar skulle bege sig för att gå på lekland. Nog mer svenne-familjer från kranskommunerna. Jag skulle inte vara orolig för att testa det om jag var som du TS.

Du har fel. Det är inte alls "helt rasrent", som du uttrycker det. Suck!
Citera
2017-01-13, 19:07
Medlem
Kaos.

Besökte dem mkt förr. Men de har berikats något helt otroligt av invandrade kaosfamiljer. Tyvärr.
Min dotter har blivit slagen inte en, utan TVÅ gånger, på ett lekland av en jämnårig svarting =/
Citera
2017-01-13, 21:15
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
. Lekland är bara dåligt och jobbigt.

Citat:
Ursprungligen postat av SniderBoz
...i Bromma:
Kaos , inte bara blattebarnen som skapade kaos utan också svenska trashbarn.

Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Ute vid Stora Bernstorp skulle jag gissa att det är relativt lugnt och nästan helt rasrent.

Citat:
Ursprungligen postat av Jahaudu

Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Kaos.
...de har berikats något helt otroligt av invandrade kaosfamiljer. Tyvärr.

Hmm... spridda skurar alltså.
Trodde att det kanske kunde vara lite lugnare givet var i Malmö det ligger, men det verkar alltså högst osäkert.
Brukar också åka till såna ställen mitt i veckan precis när dom öppnar men imorgon hade passat väldigt bra.
Fan. Får väl gå in och kolla läget innan.

Vilket datum brukar dom få sina bidrag?
Citera
2017-01-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaudu

Går inte att hitta ett enda ställe med bara Svenskar i Malmö då det är 60-40% för utlänningarna. Malmö är ingen svensk stad längre och jag trivs väldigt fint här

Krans kommunerna runt malmö börjar oså få en hel del utlänningar men det är skötsamma som arbetar och är som vilka vanliga svenskar där ute.

Leo´s Lekland är ett bra ställe för sina barn oavsett ras, för många rasister på flashback
Citera
2017-01-14, 15:25
Medlem
chilly_c_canes avatar
Lägesrapport:
Enligt devisen "det som inte dödar, härdar" begav vi oss till Leos lekland.
Nu vet man ju inte när det gäller Malmö förstås. Vad gäller dödandet alltså.

Men men...
Besökarnas ursprung låg på ca 65/35% till Svenskarnas fördel. Det får ändå anses bra för att vara Malmö.

Inga konflikter att rapportera om trots att där var mycket folk. Helt otroligt.

Dock hann vi bara vara där i en timme innan brandlarmet började tjuta och alla fick utrymma lokalen.
Funderade på om det var meningen att vi skulle kasta sten på brandkåren när dom kom, för det är ju så man gör i Malmö, men vi satte oss i bilen och beskådade spektaklet istället.
Inga stenar kastade vad jag kunde se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in