Citat:
Ursprungligen postat av
lolicon
Stämpelklocka tillhör 80talet, nu är det gps, pulsmätare och kameror som regerar! Nä helt ärligt vet jag inte. Finner ammunition lämplig på kontorsråttor som skriver i denna tråd. Tycker det är odrägligt att jobba en bråkdel och få orimlig lön för det medan andra sitter i skiten pga dem...
Ja, klarabella. Receptionsjobb kanske har ett annat regelverk. Kan garantera dig att du har rätt till schemalagd vila samt ska kunna ta ut vila när du känner att det krävs ... det är för ditt land lagstadgat. Klagar en vårdtagare så kan du väl hänvisa din överordnade "Arbetstidslagen § 17". Eller menar du att Stockholm stad bryter mot arbetsköpar-lagar? Då anmäler du till arbetsmiljöverket. Så har du gjort något som leder till att du inte måste må dåligt på jobbet. PMa så får du en facklig kontaktperson...
Må väl!
Jag sätter inte andra i skiten om jag skulle tex sitta inne på Flashback och skriver några inlägg.
Jag och mina kollegor är i det stora hela våran egen lyckas smed då vi jobbar med någon form av sälj

Dock tjänar jag orimligt bra men det är ju inte mina kollegors fel eller tjänst heller