2017-01-13, 12:54
Medlem
Ibland får jag frågan vilka artiklar osv som jag anser är riktade mot mig. Här är en:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/malinwollin/article24235124.ab

Med bildjournalistik syftar man på dubbelrapporteringen, där bland annat bilder används i kommunikationen.

De skuggade partierna anspelar på det Säpo-utdrag jag postat här i tråden tidigare. Och artikelförfattaren tycks även mena att i de fall Säpo lägger ut bilder på min familj, så skuggar de mina barns ansikten. Så tror jag det är meningen att artikeln ska tolkas.

Om min tolkning är rätt så menar artikelförfattaren att Säpo censurerar bilder på mina barn och att jag därför inte behöver vara orolig. Men vem censurerar så att inte Säpo får se bilder på mina barn? Ingen, men det menar man är ju inget bekymmer. Säpo är ju godhet.

Asterisken ”*Jonas Sjöstedt tog det lite piano” syftar på att Jonas Sjöstedt brukar vara den som är mest hårdnackat emot att jag ska ha några rättigheter. Jag är nämligen misstänkt för bland annat våldtäkt. Och eftersom han kallar sig feminist måste han framställa sig som en ädel krigare i kampen mot våldtäktsmän, faktiska eller bara misstänkta. Om han skulle gå med på att jag har rätt att slippa tortyr skulle han riskera att framställa sig som mjuk mot våldtäkter, enligt samma logik som följs vad gäller tortyr och terrorism.

Det innebär att han samtidigt förnekar de övriga i mitt hushåll rätten att slippa tortyr, kränkande övervakning och trakasserier. Nu råkar det vara så att tre av fyra i mitt hushåll är kvinnor, varav två är små barn. Enligt Sjöstedt måste även de förföljas. Sådan är logiken i ett land där ingen vågar stå emot populistiska strömmar. Kvinnor räknas som bihang till mannen, inte som riktiga människor med ett eget människovärde. Tvärt emot vad feminism går ut på. Tack vare sådana som Sjöstedt så tvingas två små flickor växa upp under total övervakning, utan någon respekt för deras psykiska hälsa. Min enda förhoppning är att det ska finnas riktiga feminister som ser det här för vad det är och motsätter sig förtrycket.
Citera
2017-01-13, 13:56
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Ibland får jag frågan vilka artiklar osv som jag anser är riktade mot mig. Här är en:

Med bildjournalistik syftar man på dubbelrapporteringen, där bland annat bilder används i kommunikationen.

De skuggade partierna anspelar på det Säpo-utdrag jag postat här i tråden tidigare. Och artikelförfattaren tycks även mena att i de fall Säpo lägger ut bilder på min familj, så skuggar de mina barns ansikten. Så tror jag det är meningen att artikeln ska tolkas.

Om min tolkning är rätt så menar artikelförfattaren att Säpo censurerar bilder på mina barn och att jag därför inte behöver vara orolig. Men vem censurerar så att inte Säpo får se bilder på mina barn? Ingen, men det menar man är ju inget bekymmer. Säpo är ju godhet.

Försök att inte alls läsa tidningar/artiklar överhuvudtaget på ett bra tag. Detta för att undkomma - eller åtminstone minska - effektiviteten av den mind control som du (sannolikt) är utsatt för av SÄPO. Tolka absolut ingenting som riktat mot dig eller tänk att allt, precis allt är riktat mot dig - annars kommer du aldrig att komma ifrån eller kunna lindra den hjärntvätt/programmering du har varit/är utsatt för. Minska även intaget av dagsaktuell media generellt. Läs böcker istället eller äldre media.
Citera
2017-01-13, 14:16
Medlem
Citat:

Hur i hela fridens namn kan du tolka den artikeln på det viset? Det är ju inte alls vad som står i den.

Men Malin Wollin är då alltså enligt dig en del av gangstalkandet?
Citera
2017-01-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Försök att inte alls läsa tidningar/artiklar överhuvudtaget på ett bra tag. Detta för att undkomma - eller åtminstone minska - effektiviteten av den mind control som du (sannolikt) är utsatt för av SÄPO.

På vilket sätt menar du att det skulle vara sannolikt? Personen i fråga har t o m själv medgett att han blivit diagnostiserad som psykiskt sjuk (vanföreställningar).

Jävligt onödigt att sitta och helt ogrundat påstå att det han tror sig vara utsatt för sannolikt har med verkligheten att göra, när det bevisligen är precis tvärtom.
Citera
2017-01-13, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Hur i hela fridens namn kan du tolka den artikeln på det viset? Det är ju inte alls vad som står i den.

Men Malin Wollin är då alltså enligt dig en del av gangstalkandet?
Det är min tolkning, jag tvingar inte dig att dela den. När det gäller dubbeltexter får man komma ihåg Orwells ord att det är förmågan att hålla två motstridiga idéer i huvudet samtidigt, och att tro på båda.

En fråga till dig: tror du att tidningarna ibland skriver artiklar med dubbelt budskap (underförstådda meddelanden, koder etc)?
Senast redigerad av MattiasGalli 2017-01-13 kl. 14:26.
Citera
2017-01-13, 14:37
Medlem
Citat:
Det är min tolkning, jag tvingar inte dig att dela den. När det gäller dubbeltexter får man komma ihåg Orwells ord att det är förmågan att hålla två motstridiga idéer i huvudet samtidigt, och att tro på båda.

En fråga till dig: tror du att tidningarna ibland skriver artiklar med dubbelt budskap (underförstådda meddelanden, koder etc)?

Jepp kallas ironi, rätt utförd är det en konst..
Citera
2017-01-13, 14:39
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
På vilket sätt menar du att det skulle vara sannolikt? Personen i fråga har t o m själv medgett att han blivit diagnostiserad som psykiskt sjuk (vanföreställningar).

Jävligt onödigt att sitta och helt ogrundat påstå att det han tror sig vara utsatt för sannolikt har med verkligheten att göra, när det bevisligen är precis tvärtom.

Det är de s.k. säkerhetstjänsterna, eller rättare sagt kriminell maffia, som utför mind control generellt.

Vården vill inte ens kännas vid att vapen/teknik för mindcontrol existerar, inte ens 'gammaldags' sådan typ voice to skull, varför deras diagnoser inte precis är tillförlitliga. Uppger man symtom vilka likväl kan bero på mind control så är det på förhand givet hur de kommer att klassificera en.

Kom inte och förneka att vapen/teknik för mind control existerar - de existerar i allra högsta grad. Dessutom kan det knappast skada det som jag föreslår så din kommentar är riktigt fucked up.
Senast redigerad av FreedomDeep 2017-01-13 kl. 14:42.
Citera
2017-01-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det är de s.k. säkerhetstjänsterna, eller rättare sagt kriminell maffia, som utför mind control generellt.

Vården vill inte ens kännas vid att vapen/teknik för mindcontrol existerar, inte ens 'gammaldags' sådan typ voice to skull, varför deras diagnoser inte precis är tillförlitliga. Uppger man symtom vilka likväl kan bero på mind control så är det på förhand givet hur de kommer att klassificera en.

Kom inte och förneka att vapen/teknik för mind control existerar - de existerar i allra högsta grad. Dessutom kan det knappast skada det som jag föreslår så din kommentar är riktigt fucked up.

Trovärdiga bevis för alla dina PÅSTÅENDEN??
Citera
2017-01-13, 14:54
Medlem
madtops avatar
Citat:

Du måste komma ihåg att en väldigt stor drivkraft för TI's att över huvud taget skriva och läsa på olika forum är att få bekräftelse på att deras (felaktiga) antaganden är korrekta. "Eftersom du är stalkad av Säpo och därmed inte har vanföreställningar så är även jag stalkad av Säpo och har inte vanföreställningar". TI's söker helt enkelt bekräftelse och samhörighet med andra TI's.

Eller som Dr. Lorraine Sheridan uttrycker det i sin vetenskapliga artikel om fenomenet GS:
Citat:
“They end up in a closed ideology echo chamber,”
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/14789949.2015.1054857

För övrigt kommer hon i studien fram till att samtliga undersökta GS-fall berodde på vanföreställningar:
Citat:
All cases of reported group-stalking were found likely to be delusional,
Senast redigerad av madtop 2017-01-13 kl. 14:57.
Citera
2017-01-13, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du måste komma ihåg att en väldigt stor drivkraft för TI's att över huvud taget skriva och läsa på olika forum är att få bekräftelse på att deras (felaktiga) antaganden är korrekta. "Eftersom du är stalkad av Säpo och därmed inte har vanföreställningar så är även jag stalkad av Säpo och har inte vanföreställningar". TI's söker helt enkelt bekräftelse och samhörighet med andra TI's.

Eller som Dr. Lorraine Sheridan uttrycker det i sin vetenskapliga artikel om fenomenet GS:

http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/14789949.2015.1054857

För övrigt kommer hon i studien fram till att samtliga undersökta GS-fall berodde på vanföreställningar:

Med andra ord: grupprunk som jag skrivit hela tiden.
Kul att man har samma åsikt som en doktor.
Citera
2017-01-13, 16:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Har följt denna tråd nu ett tag och hade inte tänkt kommentera nått men en sak ...ironin i denna tråd är ju att så fort nån tar upp ämnet gs så ansluter plissken, samvise, madtop plus några till...det är ju gs i allra högsta grad!??

Nej det är det inte. Att olika människor diskuterar, med eller utan personangrepp, är inte samma sak som organiserad statlig gangstalking.
Citera
2017-01-13, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej det är det inte. Att olika människor diskuterar, med eller utan personangrepp, är inte samma sak som organiserad statlig gangstalking.

Det är väl klart att staten förföljer människor med på ett organiserat sätt...löjligt o tro annat, span kallar dom det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in