2017-01-12, 23:01
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Det går rykten i stan att samma kille som satt häktad för mordet på en 24 årig man förra året ,är nu misstänkt för detta mordet också och att de går rykten att mannen som dog var en torped den misstänkta för detta mordet är Amir Mekky och den jävla galningen måste någon sätta en kula i pannan på honom jävla invandrare som tror han kan skjuta hur som helst det är en tidsfråga tills någon tar honom!!!

https://m.facebook.com/amir.mekky.39?fref=ts
Senast redigerad av Mannenn1 2016-08-02 kl. 18:13.

Greken verkar inte vara oskyldig
Fb borttagen?
Citera
2017-01-12, 23:01
Medlem
Citat:
Det går rykten i stan att samma kille som satt häktad för mordet på en 24 årig man förra året ,är nu misstänkt för detta mordet också och att de går rykten att mannen som dog var en torped den misstänkta för detta mordet är Amir Mekky och den jävla galningen måste någon sätta en kula i pannan på honom jävla invandrare som tror han kan skjuta hur som helst det är en tidsfråga tills någon tar honom!!!

Nån aning om vad "greken" skulle utfört för mord?. Så en torped dödad av en annan torped😂.. men han hade en bra täckmantel med jobb som terapeut? Om jag inte minns fel.
Citera
2017-01-12, 23:03
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiten
Det diskuteras av naturliga skäl vilka olika grupper han kan ha tillhört eller om han fimpats av misstag, men jag har en gnagande känsla i magen som säger mig att han fimpats pga vad hans föräldrar varit inblandade i eller hans bröder..son för en son, bror för en bror etc.. alt. så har han väl varit stor i käften mot fel personer.. Luktar väldigt mycket Mellanöstern mentalitet över hela skiten..

Ordet "slakt" används av kurden Nishtman Irandoust i en dokumentär om våldtäkter mot barn i Mellanösternkulturen. Om man inte förmår tysta ner det hela, ligger barnet illa till. Kan det vara så att pojken har "skändats" på något sätt? Att en bekant/familjemedlem/förövare ville ha pojken ur vägen, beställde mordet eller utförde det själv?

Ja, jag förstår att detta är en galen tanke, men blev fundersam kring hur vanligt det är i Sverige när jag hörde programmet.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/835798?programid=3381
Senast redigerad av Passepartout 2017-01-12 kl. 23:08.
Citera
2017-01-12, 23:04
Medlem
rex144s avatar
Malmö är en väldigt kompakt stad inte som Göteborg, flera "dåliga" stadsdelar ligger nära centrum,

en 16 åring, jag känner på mig att det var en hämnd för vad hans äldre bröder gjort eller pappan,
de kunde inte få tag på de och dödade den de kunde få tag på
Citera
2017-01-12, 23:04
Medlem
Gorillaprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Men lägg av. Jag har för fan bott där i många år.

Edit: Förtydligande, möjligt att det är så nu i vinter, men senaste 4 åren har det absolut inte varit utelsutande afrikaner, utan ett gäng afrikaner och ett gäng från Mellanöstern. De från Mellanöstern brukar sälja lite annat också. Kokain bland annat.

Jag har bott i Malmö ett par år och passerar Parkgatan dagligen. Jag har bara sett svarta killar där under 2016 iallafall. Och seved styrs av somalier ju.

Men ja det är sant, glömde bort att man kunde köpa exctacy där back in the day. Men haschkillarna är definitivt afrikaner.
Citera
2017-01-12, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Fb borttagen?
https://m.facebook.com/profile.php?id=100006473598607
Citera
2017-01-12, 23:06
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Fb borttagen?

Ja, det verkar så, vilket är väldigt intressant kan jag tycka, för den var tillgänglig för bara några dagar sedan.
Citera
2017-01-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Men lägg av. Jag har för fan bott där i många år.

Edit: Förtydligande, möjligt att det är så nu i vinter, men senaste 4 åren har det absolut inte varit utelsutande afrikaner, utan ett gäng afrikaner och ett gäng från Mellanöstern. De från Mellanöstern brukar sälja lite annat också. Kokain bland annat.

Du har bott här i många år, men jag bor här !
Norra Parkgatan & Jesusparken har det bara varit afrikaner. (Jesusparken kallades för lilla Gambia).
Nästan varje kväll i somras så hängde ett 20talet svarta afrikaner i Jesusparken.
(jag reagerade på att dom nästan har försvunnit, sedan polisen har börjat ha mer koll där. Sedan knarkhärvan utanför dagiset vid folkets park).
Senast redigerad av elvislille 2017-01-12 kl. 23:11.
Citera
2017-01-12, 23:08
Medlem
Citat:
Fb borttagen?
Nej, här.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006473598607&fref=ts
Citera
2017-01-12, 23:10
Medlem
Citat:

Så du menar att den här 16-åringen var en torped??? Undrar hur många han har hunnit döda då? Ett rykte är ett rykte, så jag väljer att ta det med en nypa salt.
Citera
2017-01-12, 23:15
Bannlyst
Är det inte lite för tidigt att peka ut Mekky för det här mordet? Bättre att avakta och se om det verkligen är han istället för att skylla allt nu på den horungen.

Sen är Mekky på rymmen? Inte för att det inte försvårar hans direktiv av mord men men.

bratte888, vad tror du, kan horungen Mekky ligga bakom det här också?
Citera
2017-01-12, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aminagor
Är det inte lite för tidigt att peka ut Mekky för det här mordet? Bättre att avakta och se om det verkligen är han istället för att skylla allt nu på den horungen.

Sen är Mekky på rymmen? Inte för att det inte försvårar hans direktiv av mord men men.

bratte888, vad tror du, kan horungen Mekky ligga bakom det här också?
Ingen har anklagat A M här. Det du har läst är folk som citerar andra trådar och andra mord i Malmö där Am nämns. Alltså har inget med detta att göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in