Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Jag har rätt hela tiden och väntar på svar men inte från dig.
Jag har uppriktigt sagt svårt att komma på att du skulle ha haft rätt en endaste gång. (Men vill inte utesluta det på något sätt. Du kan ju ha råkat skriva fel).
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Beträffande vad du skriver nu, du har inte ett rätt trots alla dina rader. Du håller fortfarande av ett prisindex som ger falsk information och som används vilseledande när utvecklingen BNP/capita uppvisar en positiv utveckling när svenskt välstånd i själva verket sjunker.
Här ser man hur du panikartat flyr från frågan. Och sätter igång och skriver om mig.
Nu var det ju dina påståenden detta handlade om. Men de berör du inte med en stavelse. Varför inte?
Det hade väl varit på sin plats med att du berättade hur reallönerna sjunker och vi blir fattigare när Staten printar pengar och lägger i ett valv som svetsas igen.
För det är väl inte så att du påstår en tom fras du hämtat från Bonniers
konversationslexikon från 40-talet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Du ljuger med ditt påstående att pengarna ifråga inte fyller någon funktion. Det gjorde de så snart de skapades och bokfördes.
Varför misslyckas du med att beskriva användningen då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Du är säkert normalt funtad du också men oärlig och jag vet inte vad du vinner på att vara det på Flashback.
Det är ren välgörenhet. Jag tillhandahåller fakta och rationalitet. Det föreligger svår brist på det här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Inte precis svårt för mig att vara konsekvent mot såväl Alpha som Hartarbete. Bara att upprepa svaret.
Man kan väl säga att du är konsekvent i den meningen att du likt en papegoja repeterar en tom fras om och om igen. Och likt en papegoja har du ingen aning om vad du säger.