2017-01-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av respchase
var e den bratte000 snubben som sa någon ska dö inom en vecka.... vi väntar....
Precis som jag förutspådde skulle hända hände på den exakta dagen mer action kommer mina damer och herrar mina källor pratar inte i nattmössan alla dom här gansgta luffarna ska bort från Malmös gator listan är lång med namn som står på dödslistan har själv sätt listan fortsättning följer
Citera
2017-01-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratte888
Precis som jag förutspådde skulle hända hände på den exakta dagen mer action kommer mina damer och herrar mina källor pratar inte i nattmössan alla dom här gansgta luffarna ska bort från Malmös gator listan är lång med namn som står på dödslistan har själv sätt listan fortsättning följer

de var en liten pojke som dog, hade han ens något o göra med albanbrödernas död?
Citera
2017-01-12, 21:37
Medlem
Citat:

Polisen har också sett listan och vet vem som är näst på tur.
Citera
2017-01-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av respchase
de var en liten pojke som dog, hade han ens något o göra med albanbrödernas död?
Jag kan säga så här att denna killen som blev mördad idag INTE stod på dödslistan så det var inte han jag syfta på när jag skrev att någon kommer bli skjuten inom 1 vecka. Jag kan såga er att Amir mekky och Omar El är dom 2 som står högst upp på listan. Bara en tidsfråga innan dom blir släckta
Citera
2017-01-12, 22:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Jag kan säga så här att denna killen som blev mördad idag INTE stod på dödslistan så det var inte han jag syfta på när jag skrev att någon kommer bli skjuten inom 1 vecka. Jag kan såga er att Amir mekky och Omar El är dom 2 som står högst upp på listan. Bara en tidsfråga innan dom blir släckta

Vem är killen?
Citera
2017-01-12, 22:14
Medlem
Citat:

tror du dem döda alban?
Citera
2017-01-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem är killen?

Nej vet ej vem killen är och det är inte många som verkar veta vem han var. Killen verkar ej ha umgåts med dom individer som har pris på sitt huvud eller som har fiender på ett eller annat sätt kopplat till alla gängmord som sker i Malmö nu, med undantag för tjejen som blev skjuten vid en falafel kiosk.
Citera
2017-01-12, 22:28
Medlem
Citat:
Hahahha du snackar bara bajs de e sjukt
Citera
2017-01-12, 22:29
Medlem
[quote=Bratte888|59580468]Precis som jag förutspådde skulle hända hände på den exakta dagen mer action kommer mina damer och herrar mina källor pratar inte i nattmössan alla dom här gansgta luffarna ska bort från Malmös gator listan är lång med namn som står på dödslistan har själv sätt listan fortsättning
Citera
2017-01-12, 22:29
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Nej vet ej vem killen är och det är inte många som verkar veta vem han var. Killen verkar ej ha umgåts med dom individer som har pris på sitt huvud eller som har fiender på ett eller annat sätt kopplat till alla gängmord som sker i Malmö nu, med undantag för tjejen som blev skjuten vid en falafel kiosk.

Hur gammal är A.M egentligen? Han verkar ha gjort sig ett "namn" i området, med tanke på den unga åldern.

Får påpeka att han inte ser särskilt farlig ut på bilder...
Citera
2017-01-12, 23:15
Medlem
distanss avatar
Citat:
Det är horungen Amir Mekky som nu sitter anhållen misstänkt för medhjälp till mord. Den Wanna be Tony Montana horungen ska få ett skott i pannan hans familj ska peppras jag vet att hans familj inte har med saken att göra men rycktet som går i Malmö säger att dom ska avrätta hela hans familj. Horungen har 3 mord på sitt samvete nu.

Citat:

Trodde det var klarlagt att det inte var A M som satt anhållen... Så varför ska vi tro på dig nu? Du hade ju uppenbarligen fel innan.

Fel person uthängd på internet
I sociala medier och på internetforum har det florerat uppgifter om en namngiven person som skulle ha varit den man i 20-årsåldern som suttit anhållen sedan mordkvällen.

– Den personen som suttit frihetsberövad är inte den personen som är omnämnd flera gånger på Flashback, så mycket kan jag säga, säger JB Cederholm.

http://24malmo.se/2017/01/06/polisen-hoppfull-i-jakten-pa-mordaren-tar-hjalp-av-internet/
Citera
2017-01-12, 23:16
Medlem
Citat:

har inte dom två flytt nånstans? någon skrev det här tråden att dom har stuckit så... men i vilket fall som helst säg till dina galna vänner o skynda på lite vi vill inte ha de här kräken i vårt samhälle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in