Kan inte alla bara ignorera Babian-helvetet från och med nu här i tråden, eftersom hon är efterbliven kommer inget vi någonsin skriver få fäste. Större effekt blir det om hon inte får någon respons vilket är enda anledningen att hon existerar här på Flashback.
Så för att föra diskussionen vidare utan diverse retards - vad tror ni andra är anledningen till att
män tappar intresset? Finns ju också relationer med det problemet (som Aftonbladet skriver om här:
http://www.aftonbladet.se/wendela/article12652563.ab) Som många här kommit fram till skiljer sig ju sexdriften ofta åt mellan kvinnor och män, men det verkar som det ibland också är åt andra hållet? Vad tror ni det kan bero på?
En väninna till mig hade det problemet förr vet jag, och hon oroade sig för att hennes man skulle vara homosexuell. Jag hade ingen aning vad jag skulle säga för att få henne att må bättre. De gick iaf på parterapi så fick de tipset att flytta ifrån varandra under en kort tid och låtsas som att de "började om", dvs första dejt, m.m. Så vitt jag vet är deras sexliv bättre nu.