2017-01-12, 20:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag vet att många kvinnor gillar det, precis som att de gillar att få oralsex.
Tinder är helt irrelevant liksom gloryholes.

1) Hur vet du att de gillar det?

2) Om kvinnor gillade att suga kuk skulle de sitta vid gloryholes eller hur?

3) Du kan få en avsugning av en man på grindr när som helst. Varför kan du inte det på tinder?
Citera
2017-01-12, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nope. För mig har det alltid varit en naturlig grej.

Då kan du inte påstå att andra kvinnor skiljer sej från dej.
Ergo, det är en naturlig grej för alla andra kvinnor också, eller hur?
Citera
2017-01-12, 20:50
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
I dunno jag använder inte det. Men om kvinnor var intresserade av sex skulle de använda tinder för att få sex.

Länkade precis reddits subforum för folk som diskuterar tinder. Även om kvinnor har en sexuellt passiv roll så visst sjutton är de intresserade av att ha sex.
Tjänsten bygger på att det finns ett ömesidigt intresse.

https://www.reddit.com/r/Tinder/

Ta en titt igen.

Citat:
Men kvinnor har inte tillfälliga relationer och de har inte 40 partners.

Inte alla, nej.
Av dem som går ut varje helg och som har sex som enda fritidssysselsättning är 40 partners en rätt låg siffra. En singelslampa kommer upp i den siffran på ungefär ett år.

Citat:
Vilket beteende menar du?

Besöka gloryholes och erbjuda avsugningar på tinder.
Citera
2017-01-12, 21:01
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Hur vet du att de gillar det?

2) Om kvinnor gillade att suga kuk skulle de sitta vid gloryholes eller hur?

3) Du kan få en avsugning av en man på grindr när som helst. Varför kan du inte det på tinder?
Hur vet du att du gillar sex? Bevisa att du gör det.
Gloryholes är äckligt.
Sluta snacka om grindr och bögsex hela tiden.
Citera
2017-01-12, 21:27
Medlem
Hur orkar ni snacka med Babianen? Har sett poster lite här och var, och för mej står det klart att personen har någon slags diagnos. Efterblivenus syndromus eller nåt.

Ontopic: klart de allra flesta tjejer gillar sex. Fast många tjejer föredrar sex med en partner, eller åtminstone någon de tycker om, medan killar ofta kan knulla vadsomhelst.
Citera
2017-01-12, 21:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Då kan du inte påstå att andra kvinnor skiljer sej från dej.
Ergo, det är en naturlig grej för alla andra kvinnor också, eller hur?

1) Um, jo?

2) Nej annars skulle de också ha sex 2 gånger per dag och det finns inget stöd i statistiken för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Länkade precis reddits subforum för folk som diskuterar tinder. Även om kvinnor har en sexuellt passiv roll så visst sjutton är de intresserade av att ha sex.
Tjänsten bygger på att det finns ett ömesidigt intresse.

https://www.reddit.com/r/Tinder/

Ta en titt igen.

Nej kvinnor använder tinder för att få uppmärksamhet.

Citat:
Inte alla, nej.
Av dem som går ut varje helg och som har sex som enda fritidssysselsättning är 40 partners en rätt låg siffra. En singelslampa kommer upp i den siffran på ungefär ett år.

Det finns inga singelslampor och ingen hittar sex-partners på krogen. Om det inte handlar om kvinnor som är desperata efter försörjning.

Citat:
Besöka gloryholes och erbjuda avsugningar på tinder.

Vad är problemet?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Hur vet du att du gillar sex? Bevisa att du gör det.
Gloryholes är äckligt.
Sluta snacka om grindr och bögsex hela tiden.

Svara på frågan varför sitter inte kvinnor vid gloryholes om de gillar att suga kuk?
Citera
2017-01-12, 21:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Hur orkar ni snacka med Babianen? Har sett poster lite här och var, och för mej står det klart att personen har någon slags diagnos. Efterblivenus syndromus eller nåt.

Ontopic: klart de allra flesta tjejer gillar sex. Fast många tjejer föredrar sex med en partner, eller åtminstone någon de tycker om, medan killar ofta kan knulla vadsomhelst.

1) Men hur mycket gillar man sex om man kräver en relation för att ha sex?

2) Det handlar om att kvinnor vill ha något i utbyte till exempel uppmärksamhet eller pengar.
Citera
2017-01-12, 21:40
Medlem
Scratchbites avatar
Varför mata trollet egentligen?
Citera
2017-01-12, 21:43
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Det finns inga singelslampor och ingen hittar sex-partners på krogen. Om det inte handlar om kvinnor som är desperata efter försörjning.

Jag tror vi bryter där...

Du verkar inte ha någon koll öht.
Citera
2017-01-12, 22:08
Medlem
maryloues avatar
Kan inte alla bara ignorera Babian-helvetet från och med nu här i tråden, eftersom hon är efterbliven kommer inget vi någonsin skriver få fäste. Större effekt blir det om hon inte får någon respons vilket är enda anledningen att hon existerar här på Flashback.

Så för att föra diskussionen vidare utan diverse retards - vad tror ni andra är anledningen till att män tappar intresset? Finns ju också relationer med det problemet (som Aftonbladet skriver om här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article12652563.ab) Som många här kommit fram till skiljer sig ju sexdriften ofta åt mellan kvinnor och män, men det verkar som det ibland också är åt andra hållet? Vad tror ni det kan bero på?

En väninna till mig hade det problemet förr vet jag, och hon oroade sig för att hennes man skulle vara homosexuell. Jag hade ingen aning vad jag skulle säga för att få henne att må bättre. De gick iaf på parterapi så fick de tipset att flytta ifrån varandra under en kort tid och låtsas som att de "började om", dvs första dejt, m.m. Så vitt jag vet är deras sexliv bättre nu.
Citera
2017-01-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maryloue
Kan inte alla bara ignorera Babian-helvetet från och med nu här i tråden, eftersom hon är efterbliven kommer inget vi någonsin skriver få fäste. Större effekt blir det om hon inte får någon respons vilket är enda anledningen att hon existerar här på Flashback.

Så för att föra diskussionen vidare utan diverse retards - vad tror ni andra är anledningen till att män tappar intresset? Finns ju också relationer med det problemet (som Aftonbladet skriver om här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article12652563.ab) Som många här kommit fram till skiljer sig ju sexdriften ofta åt mellan kvinnor och män, men det verkar som det ibland också är åt andra hållet? Vad tror ni det kan bero på?

En väninna till mig hade det problemet förr vet jag, och hon oroade sig för att hennes man skulle vara homosexuell. Jag hade ingen aning vad jag skulle säga för att få henne att må bättre. De gick iaf på parterapi så fick de tipset att flytta ifrån varandra under en kort tid och låtsas som att de "började om", dvs första dejt, m.m. Så vitt jag vet är deras sexliv bättre nu.

Finns flera orsaker.

1: mannen tröttnar på sin kvinna

2: mannen är i en svacka psykiskt, p.g av att det är stressigt på jobbet, taskig ekonomi etc

3: mannen är otrogen med en annan kvinna

Finns nog fler orsaker också
Citera
2017-01-12, 22:17
Medlem
Citat:
1) Um, jo?

Nej, alla kvinnor föds med samma drifter, starkaste driften är att leva.

Svara på frågan, var kommer du ifrån för land?
Svara på frågan, hur många partners har du haft de senaste 5 åren, 50 stycken eller fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in