Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 19:47
Medlem
Lol https://www.youtube.com/watch?v=Vhjidy5xD1k Frank Zappa förklarar problemet.
2017-01-12, 19:48
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Men då kan jag förklara för dig.

De rapporterade om att det fanns en rapport som var totalt overifierad. Att den var totalt overifierad var den förklaring de gav att de inte skrev ett ord om vad den innehöll.

Så gick det slutligen in då?

Nej, för jag fattar ännu inte varför CNN ville sabba en pressträff för presidenten angående en rapport som du menar de inte ens tror på själva.
2017-01-12, 19:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Men då kan jag förklara för dig.

De rapporterade om att det fanns en rapport som var totalt overifierad. Att den var totalt overifierad var den förklaring de gav att de inte skrev ett ord om vad den innehöll.

Så gick det slutligen in då?
Jag läste just artikeln från CNN (den som jag antar var den första) och jag får ge dig rätt. De rapporterar ungefär som du säger och refererar till rapporten som overifierad.

Samtidigt spelar det ingen roll. Det är kul att se hur MSM kollapsar under Trumps högerhäl. Låt dem svettas och gå in i försvarsposition. Stor underhållning.
2017-01-12, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Nej, för jag fattar ännu inte varför CNN ville sabba en pressträff för presidenten angående en rapport som du menar de inte ens tror på själva.

De ville inte sabba presskonferensen. Trump uttalade att de skrivit något de inte skrivit. Trump talade om en osanning och en FAKE NEWS om CNN som CNN-reportern ville utveckla eftersom Trump tagit upp detta om dem som var osant.

Antingen ljög Trump om CNN eller så hade han ingen aning om vad han talade om för hela världen.
2017-01-12, 20:02
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag kallar hela "skandalen" för golden showergate. Jag påstår inte att de skrivit om några golden showers. Låt oss kalla det för "skandalen" så försöker vi igen: Vad har de skrivit om "skandalen" som du upplever som sant?

gate gate gate allt dom har i huvudet i usa hahaha

dessa amerkaner amerikaner amerikaner https://www.youtube.com/watch?v=FOUU2ZsPBao

riktiga swampen trump måste ta är trafficing ,elite sex w minors, drug trafficing -cia -mexico- syd am....och utpressningarnas sicko ala brownstone..han måste helt enkelt knulla sönder cia ..blir svårt. killarys elit är cia.
2017-01-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Det var värst vad svårt det är att fatta att CNN aldrig rapporterade om innehållet i rapporten, det var Buzzfeed. CNN rapporterade bara om att den existerade och att Trump och Obama hade informerats om den.

De hade en länk till Buzzfeed med stora blå bokstäver.

Finns en anledning till att andra kanaler inte vågade röra det, men CNN kunde inte hålla sig och nu får de sitta utanför kommande presskonferenser.
2017-01-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag läste just artikeln från CNN (den som jag antar var den första) och jag får ge dig rätt. De rapporterar ungefär som du säger och refererar till rapporten som overifierad.

Samtidigt spelar det ingen roll. Det är kul att se hur MSM kollapsar under Trumps högerhäl. Låt dem svettas och gå in i försvarsposition. Stor underhållning.

Visst är det stor underhållning. Det kan jag hålla med om.

Trump gjorde bort sig inför hela världen på sin presskonferens.

Det ska bli intressant att se i Twittertråden om Trumps twitter kan ge då Trump kan bli ganska stressad av vad som händer nu. Han är ju så ömtåliga. Som ett litet spädbarn buhubuhubbbubu!

Få se hans reaktioner nu när han attackeras från flera håll.
2017-01-12, 20:04
Medlem
Mooskys avatar
Tur dom finns main stream media eftersom dom kan kontrollera Trump och hans anhang. Så några fake news tror jag inte man ska tro på eftersom det är stor skillnad på fake news och rapporter gällande vad som faktiskt hamnat på redaktionen. Fake news är något som en blaska hittat på eller som då Trump påstod under flera år att Obama inte var född i US. Det här som media rapporterat om Piss Trump är inte fake det är inte påhittat av media eller en ensam tidning.

Så har vi då Mad Dog i dag som klargjort att Ryssland är inte US vän utan en fiende. Det är väl bra nyheter från main stream som faktiskt är direktsänt.

Sedan har vi då
Citat:
Mexican President Enrique Peña Nieto: "Of course" we won't pay for Trump's wall
CNN.
Så att Amerika betalar för muren med skattpengar. Hahahhaha...
2017-01-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Tur dom finns main stream media eftersom dom kan kontrollera Trump och hans anhang. Så några fake news tror jag inte man ska tro på eftersom det är stor skillnad på fake news och rapporter gällande vad som faktiskt hamnat på redaktionen. Fake news är något som en blaska hittat på eller som då Trump påstod under flera år att Obama inte var född i US. Det här som media rapporterat om Piss Trump är inte fake det är inte påhittat av media eller en ensam tidning.

Så har vi då Mad Dog i dag som klargjort att Ryssland är inte US vän utan en fiende. Det är väl bra nyheter från main stream som faktiskt är direktsänt.

Sedan har vi då CNN.
Så att Amerika betalar för muren med skattpengar. Hahahhaha...

(FB) Rysslands attack mot Trump och vad gör Trump åt det? Det verkar vara Ryssland som ligger bakom rapporten om PissTrump.

Att Trump själv betett sig på detta sätt som med birthgate så är ju empatin med honom vad gäller bortblåst anser jag.
2017-01-12, 20:08
Medlem
Japhys avatar
Citat:
De ville inte sabba presskonferensen. Trump uttalade att de skrivit något de inte skrivit. Trump talade om en osanning och en FAKE NEWS om CNN som CNN-reportern ville utveckla eftersom Trump tagit upp detta om dem som var osant.

Antingen ljög Trump om CNN eller så hade han ingen aning om vad han talade om för hela världen.
Men inte annordnade Trump en presskonferens för att CNN reportrar skulle få en arena. Trump skiter i CNNs åsikter och deras känsla av kränkning. De kommer nog inte få en enda intervju eller få ställa en enda fråga till Trump de kommande fyra - åtta åren.

De saknar helt och hållet betydelse för Trump som kör ett klassiskt "härska genom att splittra" spel här. Ingen vill hänga med en forlorare. Det gäller nyhetskoncerner som människor. Trump ser till att iskolera CNN från deras liberala kompisar som inte vill ha nåt med dem att göra.

Det är mycket vackert att beskåda! Trump ogillar CNN skarpt och han har pondus nog att visa det. Inte nån som hycklar för positiv uppmärksamhet.
2017-01-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesuijuliusceasar
gate gate gate allt dom har i huvudet i usa hahaha

dessa amerkaner amerikaner amerikaner https://www.youtube.com/watch?v=FOUU2ZsPBao

riktiga swampen trump måste ta är trafficing ,elite sex w minors, drug trafficing -cia -mexico- syd am....och utpressningarnas sicko ala brownstone..han måste helt enkelt knulla sönder cia ..blir svårt. killarys elit är cia.

Det blir inte det minsta svårt. Han tillsätter rätt man för jobbet, Mike Pompeo.
2017-01-12, 20:09
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Trump says he has ‘nothing to do with Russia.’ The past 30 years show otherwise.
https://www.washingtonpost.com/politics/trump-says-he-has-nothing-to-do-with-russia-thirty-years-of-history-shows-otherwise/2017/01/11/b7f20c5a-d829-11e6-b8b2-cb5164beba6b_story.html?postshare=4091484235464979 &tid=ss_tw&utm_term=.8b96e9c85daa

Det finns en hel del som tyder på att Trump är en slags mytoman, och allt han säger motsägs oftast av andra mer faktainriktade källor. Eller dom bilföretag som får gå ut och tala om att Trump inte har med deras beslut att göra. I dag har Trump ljugit återigen på Twitter och två tredjedelar av amerikanska folket vill att han slutar Twittra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in