2017-01-12, 15:57
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69
Jag behöver seriös hjälp, där någon skriver iordning en lite guide.

Jag har ett lag där alla spelare är mellan 78-82 ratade, mycket PL.

Öppnar packs för nästan alla coins men har fortfarande inte fått kort som jag kan göra någon nämnvärd profit på.

Vill tjäna coins? Hur gör jag!
Ca. 1500 coins i plånboken nu.

Sluta köp packs. Spela weekend league o gör ditt bästa så får du packs.
Citera
2017-01-12, 16:03
Medlem
EnLitenFryss avatar
MM borde väl komma idag ifall fredagen blir POTM Zlatan, och lördagen släpps alla spelare i TOTY?

Vore magiskt med en TOTY Sbc men känner mig tveksam nu. Kommer säkert kosta flera 100k men vill verkligen EA ge stora delar av communityt en TOTY?
Citera
2017-01-12, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Sälja De bruyne och köpa IF Eriksen? Någon som spelat med båda? Har Eriksen bättre uthållighet? För de bruyne måste jag byta i halvtid i 41212. Tack!

SIF Eriksen har 99 i stamina, håller mycket bättre. Jag har spelat med båda och tycker att SIF Eriksen var en uppgradering.
Citera
2017-01-12, 16:05
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69
Jag behöver seriös hjälp, där någon skriver iordning en lite guide.

Jag har ett lag där alla spelare är mellan 78-82 ratade, mycket PL.

Öppnar packs för nästan alla coins men har fortfarande inte fått kort som jag kan göra någon nämnvärd profit på.

Vill tjäna coins? Hur gör jag!
Ca. 1500 coins i plånboken nu.

Att köpa packs för att tjäna coins är bokstavligen som att köpa lotter för att tjäna pengar. Enda sättet att tjäna coins är trading. Och där finns det gott om guider på nätet.
Citera
2017-01-12, 16:08
Medlem
Är det någon som tror att det kommer att komma en SBC likt futmas, där man får en spelare och inte en random IF? Det drev ju upp priserna på höga kort något enormt. Sitter på massa IF och 85-87 spelare men prisökningen har inte varit lika tydliga på dessa som för alla 84-ratade.
Citera
2017-01-12, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Förhoppningsvis har jag inhandlat dehär laget https://www.futbin.com/17/squad/1135564
Kommer nog att byta ut Benzema och lira Kanté där istället.

Mycket möjligt att jag väntar med att köpa detta tills lördag. Då förmodligen alla TOTY kommer i packs o priserna sjunker lite.
Usch vad rätt du hade om Suarez. Sjukt bra är han! Har tidigare inte haft något speciellt dyrt lag och spelat mycket med spelare som Martial, Ben Arfa, Rooney och Mahrez t ex.

Nu med Suarez, SBC Laca som FWDs och Griezmann som CAM så har jag i veckan vunnit div 1 tre av tre gånger med endast två förluster. Kan inte vänta tills WL med detta laget så man äntligen får se hur bra man "egentligen" är. Det är fan slutspelat med "billiga" spelare numera! Innan detta laget så hade jag vunnit div 1 en gång och skiftat en del mellan div 1 och 2. Detta är väl nästan det första FIFA:t där jag iallafall, känner hur de högratade spelarna är mycket bättre fast med undantag för Kanté/Walker t ex.

Statistik på dessa herrar (om någon är intresserad) är:
Suarez (jägare) 26 mål/13 ass - 28 matcher
Griezmann (jägare) 19 mål/16 ass - 28 matcher

SBC Laca (jägare) har jag spelat många matcher med innan och då låg han på lite bättre målsnitt än med detta laget fast ligger ändå på rätt stabila 190 mål och 55 ass på 181 matcher.
Citera
2017-01-12, 16:11
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkhitaryan91
Usch vad rätt du hade om Suarez. Sjukt bra är han! Har tidigare inte haft något speciellt dyrt lag och spelat mycket med spelare som Martial, Ben Arfa, Rooney och Mahrez t ex.

Nu med Suarez, SBC Laca som FWDs och Griezmann som CAM så har jag i veckan vunnit div 1 tre av tre gånger med endast två förluster. Kan inte vänta tills WL med detta laget så man äntligen får se hur bra man "egentligen" är. Det är fan slutspelat med "billiga" spelare numera! Innan detta laget så hade jag vunnit div 1 en gång och skiftat en del mellan div 1 och 2. Detta är väl nästan det första FIFA:t där jag iallafall, känner hur de högratade spelarna är mycket bättre fast med undantag för Kanté/Walker t ex.

Statistik på dessa herrar (om någon är intresserad) är:
Suarez (jägare) 26 mål/13 ass - 28 matcher
Griezmann (jägare) 19 mål/16 ass - 28 matcher

SBC Laca (jägare) har jag spelat många matcher med innan och då låg han på lite bättre målsnitt än med detta laget fast ligger ändå på rätt stabila 190 mål och 55 ass på 181 matcher.

Haha härligt att du också känner av hur bra han är.

Därför jag nästan e tvungen att köpa hans toty. Tänk dig hur bra han är
Citera
2017-01-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
MM borde väl komma idag ifall fredagen blir POTM Zlatan, och lördagen släpps alla spelare i TOTY?

Vore magiskt med en TOTY Sbc men känner mig tveksam nu. Kommer säkert kosta flera 100k men vill verkligen EA ge stora delar av communityt en TOTY?

skulle gissa på att en TOTY SBC kräver mer än spelare för ett par hundra K..
Låt säga en SBC med 11 IF kort med 87 rating..då har du nog upp emot miljonen i SBC kostnad...
Beror ju på vem du får som reward också..en försvarare för 500k kan inte kräva så jäkla mycket med tex TOTY Suarez borde kräva mycket mer..svårt och se hur de ska genomföra detta... Skulle gissa på att det kan bli en av mittfältarna isåfall.. Kan ju va så att man får ett TOTY pack och det kan bli vem som.. merparten lär få den billigaste TOTY spelaren, skulle gissa på Pique isåfall...
Citera
2017-01-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
skulle gissa på att en TOTY SBC kräver mer än spelare för ett par hundra K..
Låt säga en SBC med 11 IF kort med 87 rating..då har du nog upp emot miljonen i SBC kostnad...
Beror ju på vem du får som reward också..en försvarare för 500k kan inte kräva så jäkla mycket med tex TOTY Suarez borde kräva mycket mer..svårt och se hur de ska genomföra detta... Skulle gissa på att det kan bli en av mittfältarna isåfall.. Kan ju va så att man får ett TOTY pack och det kan bli vem som.. merparten lär få den billigaste TOTY spelaren, skulle gissa på Pique isåfall...

Det skulle ju kunna bli en SBC med de som inte kom med i TOTY, Griezmann t.ex.
Citera
2017-01-12, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Haha härligt att du också känner av hur bra han är.

Därför jag nästan e tvungen att köpa hans toty. Tänk dig hur bra han är
Kommer ju vara helt sjukt bra! Nu har jag inte lagt in riktiga cash så får nog bara hoppas på grymma packs från WL vecka in och vecka ut om jag ska kunna köpa honom haha

Akta dig bara så du inte tror att han ska spela som en gud och vinna varje match åt dig. Typ det som oftast händer mig, jag "försöker" inte lika mycket när jag har ett mycket bättre lag än motståndaren.

Vet inte om du kommer ihåg mitt lag men hela laget är riktigt bra. Är bara missnöjd med en sak, vilket är Sukers och Gundogans stamina. De dör verkligen ut i 60-70e min men kommer så småning om byta ut dessa mot Pogba och Matuidi när jag väl har råd med Pogba
Citera
2017-01-12, 16:44
Avslutad
Har nån tips för laliga lag för 50k . Bara för WL kval. Kan sälja av andra spelare ifall det behövs mer
Citera
2017-01-12, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Det skulle ju kunna bli en SBC med de som inte kom med i TOTY, Griezmann t.ex.

vore kul men har svårt o se det faktiskt..fallerar hela tanken med TOTY om de spelarna som inte kom med får ett specialkort.. men who knows
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in