Citat:
Exakt! Totalstopp för invandring och Sverige skulle kunna driva hela jävla världens samlade cancerforskning och ändå ha pengar över till svältande fattiga gatubarn i Indien.....Om det nu inte vore för att indierna själva mycket väl skulle ha råd med detta Det kan man bara spekulera om hur mycket han har hjälpt till rent fysiskt och eller hur mycket pengar han givit.
Vilket gör mest nytta? På kort sikt eller på lång?
Kommer man fixa Cancern bara tillräckligt mycket pengar kommer in?
Men han är ju nånting på spåren när han säger att man godhetsknarkar och ger pengar pliktskyldigt vid insamlingar.
För inre frid.
Har man inte förbjudit/tagit bort avlatsbreven en gång i tiden? Nu är dom tillbaka sedan länge.
Det är ju lite äckligt att tänka att man kan tjäna pengar på att folk har cancer. Varför ger inte sjukvården/staten pengar till utveckling, varför måste man ha TVgalor till sånt?
Tom TV4 visar ju reklam när man tittar på klippet! Alla ska ha pengar av en!
Vilket gör mest nytta? På kort sikt eller på lång?
Kommer man fixa Cancern bara tillräckligt mycket pengar kommer in?
Men han är ju nånting på spåren när han säger att man godhetsknarkar och ger pengar pliktskyldigt vid insamlingar.
För inre frid.
Har man inte förbjudit/tagit bort avlatsbreven en gång i tiden? Nu är dom tillbaka sedan länge.
Det är ju lite äckligt att tänka att man kan tjäna pengar på att folk har cancer. Varför ger inte sjukvården/staten pengar till utveckling, varför måste man ha TVgalor till sånt?
Tom TV4 visar ju reklam när man tittar på klippet! Alla ska ha pengar av en!

För att inte gå OT för mycket som jag jämt gör, så, jo man kan undra om Schyffert har nån slags mindervärdeskomplex om han far nu var stridspilot och dyl. Visst, HS tjänar förmodligen mycket mer än farsan men han kanske vet att han var för korkad för att klara nåt så avancerat som en pilotutbildning.
Mycket märkligt är ju också att inte fler inom media säger ifrån mot hans löjliga twitter-rants eller vad det nu heter, när de själva brukar vara så mycket för att stå emot hat och hot och okvädningsord. Men nu vet vi ju alla att de flesta har mera överseende med dåligt beteende ur sitt eget läger. Gäller ju de flesta sidor i vad det än är.
Jag har tidigare tyckt att Schyffert har varit lustig men nu (sen länge...) så vänder sig lustigheterna i magen. Kollar förvisso aldrig på dessa galor hit och dit så jag slipper honom för det mesta iaf...
Kunde dock inte låta bli att skriva något surt om Filippa R.
Ingen av herrarna är mina favoriter känner dock inte till att Ekeroth gjort det till vana att gå ut och slåss.