Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-11, 18:48
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pullups
Det var ju så han blev vald, genom att stå upp mot de kontrollerade mediamobbarna.

De kommer att ägna alla sina resurser åt att bekämpa honom vad han än gör, som de gjorde under valkampanjen. Det är därför som de är fake-news.

Trump kommer att göra vad han kan för att bekämpa dem, och det är så jävla underbart! Äntligen släpper mediekonglomeratens strupgrepp på de västerländska demokratierna.

Lustigt nog är det Trump själv som kommer med fake news. Det CNN gjorde var att rapportera att den två-sidiga sammanfattningen av buzzfeed-dokumentet är presenterat till Trump på ett möte med säkerhetstjänsten. Det är sanningsenligt. Sen att det inte behagade God Emperor Trump är en annan fråga och idag fick de smaka på hans vrede.

Vad var det där svamlet om kameror på hotellrum förresten. Ville han säga att han aldrig skulle ha en golden shower shower i Ryssland då han vet att det förmodligen filmas? Jävligt märkligt sidospår.
Senast redigerad av mrtowlie 2017-01-11 kl. 18:51.
2017-01-11, 18:51
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Du vet att i Ryssland mördas oppositionella journalister på direkt order av Putin va?
Ett lika idiotiskt antagande som att Trump gillar att se horor som kissar på varandra. Finns inga bevis av ditt påstående. Men du tror att det är så och då blir det till en sanning
2017-01-11, 18:53
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Det är massvis med nya inlägg på kort tid i tråden men jag fattar inte vad som hänt. Hjälp pls.
Trump höll en horribel presskonferens. Lär nog finnas att titta på även i efterhand någonstans inom kort
2017-01-11, 18:54
Medlem
Jag får en stark känsla att det kommer rensas upp rejält i många underrättelseorganisationer av President Trump.

Jag gillar verkligen hans svar på en av dom många Ryss/Putin frågorna.
"Det är en tillgång om Putin gillar mig, inte ett problem" i den andan var svaret.
2017-01-11, 18:55
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Det är massvis med nya inlägg på kort tid i tråden men jag fattar inte vad som hänt. Hjälp pls.

Trump hade ju en presskonferens kl 17.

Kan vara lurt att se den.., hans syn på Obama-care, "Ryss-skandalen" (han är hård gentemot CNN).., "the wall"..(inget fence !)..mm.., etc.., osv..

Skulle säga att Trump är i bra form !
2017-01-11, 19:01
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Trump höll en horribel presskonferens. Lär nog finnas att titta på även i efterhand någonstans inom kort

Rättelse, en fantastisk presskonferens!

Jake Tapper & Wolf Blitzer på CNN pissade på sig i eftersnacket.
2017-01-11, 19:04
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Rättelse, en fantastisk presskonferens!

Jake Tapper & Wolf Blitzer på CNN pissade på sig i eftersnacket.
Haha, visst. Jag uppmanar alla som har möjlighet att titta på den. Ska se om jag hittar en länk

Edit:
Här:

http://www.rollingstone.com/politics/videos/watch-donald-trumps-press-conference-livestream-w460487
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-01-11 kl. 19:07.
2017-01-11, 19:06
Medlem
TatueradeSnutkukars avatar
Jag är 40 min in i presskonferensen och tycker att Trump levererar.

Ett guldkorn är "I will be the greatest jobs producer God that ever created...I'm gonna work very hard on that" - kaxigt

Eller: "Do you honestly believe that Hillary would be tougher on Putin than me? Gimme a break!"

Mannen har ju ett, ur politikerperspektiv, unikt sätt att prata
2017-01-11, 19:07
Medlem
Han.Jelins avatar
Höjdpunkt från presskonferensen.

https://www.youtube.com/watch?v=-xuvA1Uc4TY
2017-01-11, 19:20
Medlem
En smått episk presskonferens. Den delen när CNN:s reporter förgäves försöker få in en fråga kommer gå till historien. Trump säger direkt till CNN-reportern: "You are fake news". Jag har aldrig hört någon politiker ens vara i närheten Trumps sätt att svara och attackera media. Det är sjukt underhållande.
2017-01-11, 19:22
Medlem
Alt-Kikes avatar
Trump, antisemiten, förnekar sig inte. "Ryssland försöker hacka oss, Kina försöker hacka oss, alla försöker hacka oss." Jaså? Alla? Även er främsta allierade? Tack för den! Trump bevisar att alla vita är bärare av kronisk antisemitism. Det är fan ruggigt!
2017-01-11, 19:23
Medlem
Rovdjurskossans avatar
SIT DOWN!

https://www.youtube.com/watch?v=80MJTceR27k

Lögnaren och CNN-reportern Acosta får erfara hur president Trump kommer bemöta dessa kriminella kräk. Rena fröjden för öga och öron. Jag hoppas han drar in pressackrediteringen för dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in