2017-01-09, 02:42
Medlem
FUB-AKB is an indazole-based synthetic cannabinoid that is presumed to be a potent agonist of the CB1 receptor. It is an analogue of APINACA and 5F-APINACA where the pentyl chain has been replaced with fluorobenzyl.

Va tror ni om denna?

Ska va denna jag rökte för ett tag sen, ca 20 min rus som va skönt som fan, men va svagt blandat. Så tänkte dra hem eget o prova o se om det håller längre + mer nice rus om man drar i lite mer pulver hehe.
Va tror ni blir bra ratio på denna? 1/100 eller 1/20 /mvh Scoones
Citera
2017-01-09, 02:47
Medlem
Står mellan MAB-CHMINACA, AdB-Fubinacca, Fub-amb samt Fub-akb
Men mer den sistnämnde pga ruset (om det är den ja tror de är).
Har någon provat någon av dessa som kan ge rusrapport på dom så vore jag mycket tacksam
Citera
2017-01-09, 05:25
Medlem
freeworldTVs avatar
Varför inte bara röka hederligt och naturligt gräs/hasch? Odla hemma om du inte har tillgång till en kran (finns ju Flugsvamp via TOR också..).

Många av de syntetiska cannabinoiderna är väldigt giftiga. Sjukt att folk håller på med sånt. Dessutom producerat av nått labb i Kina.. Ja jisses. Rysk roulette.
Citera
2017-01-09, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV
Varför inte bara röka hederligt och naturligt gräs/hasch? Odla hemma om du inte har tillgång till en kran (finns ju Flugsvamp via TOR också..).

Många av de syntetiska cannabinoiderna är väldigt giftiga. Sjukt att folk håller på med sånt. Dessutom producerat av nått labb i Kina.. Ja jisses. Rysk roulette.

Har inga problem att få tag i droger.
Får röka för 50kr grammet men det syns fortfarande på urinprov.
Vilket är ett stort problem om man använt cb som sömnmedicin de senaste åren..
Därför jag kommer köpa hem ett litet parti Cannaboider istället.

Gillar inte FS, märkt att det cirkulerar många scammers där.
När man får posten utrikes snabbare än inrikes posten, så är de något som är jävligt snett.

Måste lämna urinprov regelbundet.
Tänker inte klippa allt o va helnykter, För de kommer bli ett helvete.
Så använder detta enbart eftersom de nya sorterena ej hittas på sticka/labb
och kommer ha det i för o bli ren för att sedan kunna lämna up o få mina mediciner igen.
__________________________________________________ _____________________

har vi ngn inbiten spice pundare som provat de sorter ja sagt?
Vilken e närmast 24ans CUMYL-CB-PINACA rusmässigt? :/
Senast redigerad av Scoones 2017-01-09 kl. 12:17.
Citera
2017-01-09, 13:00
Medlem
-spitzlix-s avatar
MAB-CHMINACA - skön som fan, kändes mest som bodyhigh. Kokt grönsak kände jag mig som. Peaka efter 45min och eftereffekt i ca -
1-3 timmar beroende på dos.
AdB-Fubinaca - Trippigare och potentare version av gamla AB-Fubinacan, men lik 5f-cumyl-pinaca i rustid och effekt också.
Fub-amb - gav 15min skruvat rus, tappa tid och rum totalt, lite dissoactiv tycker jag.
Fub-akb - kändes som en blandning av FUB-AMB ock akb48, ruset är inte värt pengarna i mitt tycke. Hoppas detta hjälper igen spicepundare men psykonaut
Citera
2017-01-09, 13:36
Medlem
Zot^s avatar
Om du ändå ska köpa hem klassade 'noider så skulle jag köpt AB-Chminaca. Själv tycker jag den är bäst då den är lite mer trippy än AB-Fubinaca men inte lika påträngande som MMB-Chminaca. Har inte provat FUB-AKB själv, noiden är dock inte direkt ny och jag är rätt säker på att den är klassad sen länge.
Citera
2017-01-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
MAB-CHMINACA - skön som fan, kändes mest som bodyhigh. Kokt grönsak kände jag mig som. Peaka efter 45min och eftereffekt i ca -
1-3 timmar beroende på dos.
AdB-Fubinaca - Trippigare och potentare version av gamla AB-Fubinacan, men lik 5f-cumyl-pinaca i rustid och effekt också.
Fub-amb - gav 15min skruvat rus, tappa tid och rum totalt, lite dissoactiv tycker jag.
Fub-akb - kändes som en blandning av FUB-AMB ock akb48, ruset är inte värt pengarna i mitt tycke. Hoppas detta hjälper igen spicepundare men psykonaut

MAB-CHMINACA eller AdB-Fubinaca lät ju intressant
hur är biverkningarna på dessa? lite svettningar står ja ut med men vill inte ha avtändningen från helvetet igen.

Hur ska man blanda? 1:100 eller för antar att dessa är mer potentare än förr?.
5f-cumyl-pinaccan blanda ja 1 på 100 för lagom mix

Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Om du ändå ska köpa hem klassade 'noider så skulle jag köpt AB-Chminaca. Själv tycker jag den är bäst då den är lite mer trippy än AB-Fubinaca men inte lika påträngande som MMB-Chminaca. Har inte provat FUB-AKB själv, noiden är dock inte direkt ny och jag är rätt säker på att den är klassad sen länge.

Hittar ju ingen av dem ja höll på med .. saknar ur-144an den kunde ja röka dagligen utan problem....
Eller mam-2201
Den som var i hemulens vanilla frost va riktigt nice med(någon som kan namnet?)
Senast redigerad av Scoones 2017-01-09 kl. 19:23.
Citera
2017-01-09, 19:29
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
MAB-CHMINACA eller AdB-Fubinaca lät ju intressant
hur är biverkningarna på dessa? lite svettningar står ja ut med men vill inte ha avtändningen från helvetet igen.

Hur ska man blanda? 1:100 eller för antar att dessa är mer potentare än förr?.
5f-cumyl-pinaccan blanda ja 1 på 100 för lagom mix

Hittar ju ingen av dem ja höll på med .. saknar ur-144an den kunde ja röka dagligen utan problem....
Eller mam-2201
Den som var i hemulens vanilla frost va riktigt nice med(någon som kan namnet?)
Biverkningarna på båda va tappad matlust och spydde vid natten i ca 2-3dagar/nätter sen lite slö bara i ca 1v ja är samma blandning, körde alltid 1:100 eller 1:90 på båda
Citera
2017-01-10, 20:43
Medlem
Citat:
Biverkningarna på båda va tappad matlust och spydde vid natten i ca 2-3dagar/nätter sen lite slö bara i ca 1v ja är samma blandning, körde alltid 1:100 eller 1:90 på båda

Detdär med spy känner ja igen haha. vakna kl 4 på natten o spy i 4 timmar. :P fick ja på cumyl iaf...
Sålänge de inte känns som en fentanyl at igen så är allt lugnt hehe

Vilka syns ej på analys? Väldigt viktigt...
Citera
2017-01-10, 20:47
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Detdär med spy känner ja igen haha. vakna kl 4 på natten o spy i 4 timmar. :P fick ja på cumyl iaf...
Sålänge de inte känns som en fentanyl at igen så är allt lugnt hehe

Vilka syns ej på analys? Väldigt viktigt...
Knepigt rökte cumyl 1månad utan AT :O HAHA sant
Citera
2017-01-10, 23:19
Medlem
Citat:
Knepigt rökte cumyl 1månad utan AT :O HAHA sant

Kan varit benzo at med :P
Men de varade bara 2 nätter sen gick de över
Citera
2017-01-10, 23:22
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Kan varit benzo at med :P
Men de varade bara 2 nätter sen gick de över
Ah, fått AT som du beskriver men inte på alla noider
Spytt just på natten, frusit, tappat aptiten, mage i uppror men bara i ca 3dagar sen helt normal, förutom lite seg i skallen ^^
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in