2017-01-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är väl egentligen inget fel i att man hoppas på en lagkamrat eller?
Så mycket som Norge vunnit så tycker jag det är snudd på sinnessjukt att skrika så galet för att en (förvisso mycket duktig) lagkamrat ska ta sig förbi en svenska och bli trea i stället för fyra när hon själv dessutom har vunnit. Misstänker att det var viktigare att slå Stina och Sverige än att Ingvild skulle bli trea, men det kan jag förstås ha fel i.
2017-01-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
...Om det ska vara lite omklädningsrumssnack så är Stina en riktig gudinna; har den perfekta balansen mellan söt, snygg, sexig. 33-33-33. Sista procenten egenskapen att själv inte gå igång på medelålders anonyma män som bedömer hennes yttre på flashback, tyvärr

slår dock inte norskorna dem är mumma
2017-01-08, 12:33
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0xx0m
Det var med tanke på vad som hände i OS året innan. Inte alls konstigt att man använder tidigare händelser som motivation.
Okej. Sverig blir femma, Norge blir fyra, Weng är nöjd, de har ju knuset svenskerne. Logiskt.
2017-01-08, 12:34
Medlem
Shut up donnies avatar
Lite för ojämnt i damskidåkningen för denna backe. Tidsskillnaderna mellan vissa åkare överstiger ju nästan tidsskillnaden mellan dem om man slår ihop alla lopp de åkt hittills i världscupen.
2017-01-08, 12:35
Medlem
Stina Nilsson Är tourens drottning oavsett!!
Nej..jag vet att hon inte vann, men hon som övertygat mest och visat sig som den mest kompletta skidåkaren!
Och bjudit på spännande tävlingar!
2017-01-08, 12:35
Medlem
Takymeters avatar
Nåja, om ett par timmar herrarnas klättring, kan bli en intressant kamp om tredje platsen. Bäst att sätta sig ner en stund och juica lite spenat.
2017-01-08, 12:36
Medlem
Harald99s avatar
Efter intervjun i SVT så kan man konstatera att Östberg slår Weng med 100-0 i sympatisk framtoning.
Östberg tyckte det var ok trots allt att hon fick ta den retliga fjärdeplatsen och att Stina var värd en pallplats efter sin fina vecka.
Weng, såg i det närmaste sur ut efter att ha vunnit och stannade inte ens kvar tills intervjun var klar.

Är det Emil Iversen vi ska tacka detta för.
2017-01-08, 12:36
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Det gamla påståendet syftar på vikt, inte på hur stor den ser ut, och eftersom Stina väger så mycket mer så är det klart att han kan nämna det.

Jag tycker att Stina ändå ska vara nöjd över en medalj, det kan inte gå så mycket bättre.

Det gamla påstående syftar på vingarnas storlek i förhållande till kroppen och det är felaktigt.

Stina ska vara helnöjd. Avslutningen var fantastisk.
2017-01-08, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
De hörde man rätt sällan när Northug dominerade TdS för att sedan vara chanslös på sista.

Citat:
Ursprungligen postat av wejo
..Eller när Kalla vann 2008
Ja, tänker likadant. Det verkar vara en extra dum tävling och sista jävulsbacke just i år när en svensk hade chansen men inte förutsättningarna.
2017-01-08, 12:39
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Så mycket som Norge vunnit så tycker jag det är snudd på sinnessjukt att skrika så galet för att en (förvisso mycket duktig) lagkamrat ska ta sig förbi en svenska och bli trea i stället för fyra när hon själv dessutom har vunnit. Misstänker att det var viktigare att slå Stina och Sverige än att Ingvild skulle bli trea, men det kan jag förstås ha fel i.

Du inser inte att de är kompisar. Du tänker helt fel.
2017-01-08, 12:40
Medlem
Som några nämnt i tråden kan Wengs psyk-beteende endast förklaras av antingen att hon hemskt gärna vill se Stina utanför pallen pga Iversen-grejen eller att hon är helt upptjackad på astma-/dopingpreparat.

Enligt rykten var det ju Weng som gjorde slut med Iversen men man vet ju aldrig...
2017-01-08, 12:41
Medlem
Ibiza80s avatar
Hursomhelst. Undrar vem som inför VM är mest nöjd med utfallet av TdS: Weng Eller Nilsson? Ha-ha-ha!!!😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in