Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Jag syftade inte på alla högerextrema och tongivande här inne och deras bästa.
Jag syftade på svenska folket totalt sett.
Så du kan med andra ord inte visa upp en enda sak som nuvarande regering gjort som värnar allas bästa?
Saftsoppa till dementa åldringar?
Försvårande av anhörig-invandring?
Flyktingar som inte får en chans till arbete eftersom de med automatik förses med bidrag för att sossarna till varje pris inte vill att de ska synas i arbetslöshetsstatistiken?
Jag bad dig i en annan tråd att nämna något denna regering gjort för att rättfärdiga sitt påstående att de har en feministisk politik. Du svarade aldrig! Du KAN helt enkelt inte svara.
Hur menar du att socialdemokraterna återigen skulle bli ett parti med egen majoritet när det enbart är idioter som kan tro att socialdemokraterna idag är samma parti som det som byggde Sverige under 1900-talet.
Palme och Erlander är döda sedan länge och har ersatts med i stort sett genomgående med träskallar som har mindre utbildning och kunnande än det folk de är satta att styra över.
Ovanstående är retoriska frågor, så jag förväntar mig inte ett svar från dig då du knappast kan svara på varför du tidigare skrev ett så infernaliskt dumt inlägg.