2014-05-20, 21:10
Bannlyst
Vill säga att jag anser att SD var ett nazistiskt parti under hans tid som ledare. Tycker fö han är snygg, liknar Sly Stallone
Senast redigerad av Chittagong 2014-05-20 kl. 21:16.
Citera
2014-05-21, 10:52
Medlem
Kurt1s avatar
Jag minns Anders Klarström, och om jag får välja mellan Klarström och Åkesson, så blir valet lätt, nämligen Jimmie Åkesson. Dessutom hade SD inte en chans att bli ett så brett och stort parti och komma in i riksdagen med Klarström som ledare.
Citera
2014-05-23, 16:11
Medlem
Citat:
2. Hur kom sig egentligen denna totala politiska vändning? Bakomliggande faktorer?
Förmodligen för att medias hunsande blev för mycket för honom. Ibland vänder man hellre kappan efter vinden än att möta kontroversens konsekvenser.
Citera
2014-12-15, 13:29
Medlem
Enligt rykten höll Anders Klarström ett bejublat tal tillsammans med Mikael Jansson på göteborgsavdelningens lokala julbord i helgen

http://i60.tinypic.com/2vkdfs2.jpg
Citera
2017-01-03, 18:04
Medlem
Intressant, såg några tal och ja killen kunde verkligen snacka måste man ändå säga. Vad gör han idag?
Citera
2017-01-06, 02:47
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Intressant, såg några tal och ja killen kunde verkligen snacka måste man ändå säga. Vad gör han idag?

Han lever en rätt anonym tillvaro utanför politiken vad jag förstår. Man hör mycket sällan något om honom och han verkar inte ha så stort intresse av att synas heller. Så han vill nog leva ett lugnt liv som vem som helst är min gissning. Någon politisk verkan idag är nog inte särskilt aktuell.

Man ja, som du skriver höll han en hel del bra tal och det är härligt att höra någon säga dessa sanningens ord! Se detta som exempel:

SDs ledare Anders Klarström håller tal i Trollhättan 1993

https://www.youtube.com/watch?v=AyaARkT73BU

Mycket av detta och denna ton borde definitivt även Jimmie Åkesson ha. Det är sanningens ord och dessa ska sägas, om och om och om igen!!!
Citera
2017-01-06, 07:47
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Han lever en rätt anonym tillvaro utanför politiken vad jag förstår. Man hör mycket sällan något om honom och han verkar inte ha så stort intresse av att synas heller. Så han vill nog leva ett lugnt liv som vem som helst är min gissning. Någon politisk verkan idag är nog inte särskilt aktuell.

Man ja, som du skriver höll han en hel del bra tal och det är härligt att höra någon säga dessa sanningens ord! Se detta som exempel:

Mycket av detta och denna ton borde definitivt även Jimmie Åkesson ha. Det är sanningens ord och dessa ska sägas, om och om och om igen!!!

Jag läste bl a kommunikation på gymnasiet. Vid en lektion skulle vi se på olika tal på YouTube. Vi fick välja varsitt tal. Jag valde talet som du länkar till. Reaktionen från läraren var allt annat än glad.
Citera
2017-01-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711

Tack för svaret , håller med fullständigt om att det är sanningar och ingenting annat han säger och som tåls att upprepas! En person som Klarström tycker jag ändå gjort mycket för Sverige och för SD om man tittar på hans fantastiska tal och en del framträdanden i tv där han svarar mycket bra på frågor från pk-journalister.
Citera
2017-01-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag läste bl a kommunikation på gymnasiet. Vid en lektion skulle vi se på olika tal på YouTube. Vi fick välja varsitt tal. Jag valde talet som du länkar till. Reaktionen från läraren var allt annat än glad.

Faktiskt bland det bästa tal jag någonsin sett , är jag rasist nu?
Citera
2017-01-06, 13:17
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Faktiskt bland det bästa tal jag någonsin sett , är jag rasist nu?

Retoriskt sett är talet klockrent.
Citera
2017-01-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Retoriskt sett är talet klockrent.

Håller med, Det går inte komma ifrån att SD hade rätt i hur utvecklingen skulle bli 20-30 år framåt...
Citera
2017-01-11, 19:14
Medlem
8711s avatar
Citat:
Håller med, Det går inte komma ifrån att SD hade rätt i hur utvecklingen skulle bli 20-30 år framåt...

Ja, det är kul att lyssna i efterhand och se skillnaden mellan beskrivningar av verkligheten, hur sjuklövern haft fel i allt, SD rätt i allt kring dessa frågor om exempelvis invandring, segregation, ghetton, kriminaliteten och tiggeriet. Det är en så uppenbar skillnad i verklighetsuppfattning och nu kan vi se alla sjuklöver-partier försöka byta positioner eftersom man varit uppenbart fel ute från början.

Allt detta kan höras redan i Anders Klarströms tal från 1993 i Trollhättan och i olika radioprogram. Radiotalarna är av olika kvalitet, fast till och med olika fyllon på 90-talet som svamlade hade mer rätt och hade förstått mer redan då än vad sjuklöver-politikerna har förstått idag 20-25 år senare. Men alla hade definitivt betydligt mer rätt än alla dessa klåpare till politiker som styrt vårt land senaste decennierna.

Hade man styrt landet som Klarström förespråkar i sitt tal hade allt varit så mycket bättre för Sverige och för svenskarna. Ta bara all jävla kriminalitet riktad mot svenskar, all fruktansvärt grov rasism mot svenskar - Det tog Klarström upp redan i talet 1993. Kanske något för politiskt korrekta kräk att fatta? Ni vägrar fortfarande se sanningen, trots att elefanten idag står framför ögonen på er! Landsförrädare!!
Senast redigerad av 8711 2017-01-11 kl. 19:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in