Vilken besvikelse senaste avsnittet med Spack var. Han var genomgående oförskämd och otrevlig, även mot personen som intervjuade. Skapade minst sagt dålig stämning och gjorde att detta program var det absolut sämsta hittills och jag hoppas på bot och bättring från TaT:s sida. Hoppas idioten(Spack) skäms över sitt beteende. Hur fan kan man vara så satans oförskämd och spela allan genom en hel intervju? De tappar nog många lyssnare på detta avsnitt.
"Skulle slå sönder han", "ska nita han", "jävla idiot, ska nitarej" -
Jävla nolla. Satt tamigfan och skämdes bara över att behöva lyssna på den där dåren.
Och vem fan är Spack? Riktig pissmålare som jag knappt hört talas om.
TagsAndThrows, om ni läser detta: Satsa på folk som betytt något för scenen i stället. Mel var skitbra, Psykos funkade. Men vi vill ha writers som man har lite respekt för. In med
Fher, Hank, Uzi eller liknande tongivande målare - men Spack.. ?
Hoppas Podden väljer med lite mer omsorg och kanske väljer att ta in folk som inte har ordförråd som en 7-åring till nästa program. Man vill ju höra berättelser, gärna även höra att de har trevligt i intervjun medan de pratar. Den hotfulla stämningen som Spack skapade är inget man vill lyssna på.
I detta avsnitt kändes det som att han från TaT inte riktigt kunde behålla kontrollen och tyckte att det blev lite jobbigt med en dryg och hotfull Spack med sig. Det behöver inte vara toppnamn inbjudna varje gång heller - men någon som åtminstone är trevlig, har något att berätta och kan konsten att uttrycka sig på ett sätt som inte för tankarna till ett barn på särskola. Inte som den där jävla sopan vi hörde senast.
Med all respekt vill jag även efter all denna kritik uttrycka kärlek för Klotterpodden. Vi är många som lyssnar och uppskattar, och podden har
stor potential att med tiden bli klockren. Men välj för fan målare med större omsorg. Får ni in lite bättre namn kommer ni för evigt ha en trogen skara lyssnare. Dessutom tror jag inte att många skulle tacka nej till att vara med i podden om de blev inbjudna - så spara avskrapen som Spack tills det krisar, och gå på lite duktiga målare i stället.
Edit: NU fattade jag att Spack är samma toy som skrev Spaq förut. Det gör bara saker värre. Den dåren har väl bara lagt skit sedan han började. Tämligen olämplig gäst. Inte nog med att han är rätt kass - fett dålig attityd också.
Edit 2:Ljudkvaliteten är också under all kritik. Kunde inte lyssna via telefonen, fick koppla in på högtalare med maxvolym för att höra vad de sa.