2017-01-04, 01:30
  #17029
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Den där bil-säljar-grejen man kan göra som CEO, är det värt att satsa på?
Jag skulle säga ja. På pappret är det snabbare att grinda lådmissions om man kör på det effektivaste sättet, men det är mycket enformigare.

cherokeex2, de siffror du rör dig med i kostnader stämmer inte särskilt bra. Lyckas du åsamka 20k i skador på varje bil? Hajar inte riktigt hur du lyckas med det iaf, kan förstå att du är anti det om din vinst blir så marginaliserad.
Citera
2017-01-04, 09:15
  #17030
Medlem
yzerman19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Rockstar bannar inte folk som fått pengadrops på sig, därför det är värt att hitta en moneydropping service som droppar 100m åt dej för 10usd via paypal. Jag har gjort detta ett flertal gånger och det går på en 20min så har man sina pengar. Jag menar, om rockstar skulle banna alla som (eventuellt motvilligt?) fått drops ingame så skulle alla hackare hoppa från server till server och bara droppa pengar på folk för att det är kul o se folk bli bannade, vilket skulle resultera i en väldig minusaffär för rockstar att bli av med så många spelare.

Däremot de som hackar och droppar pengar åt folk, dem blir bannade.

Jag har köpt drops 3 gånger, olika summor, och sitter just nu på 80+ mil, o jag har inte blivit bannad. Om jag väl blir det så är det bara gnälla i en ticket hos rockstar o säga att man afk:de ingame och fick drops på sig så blir man unbannad.

Men som sagt, du lär inte bli bannad om du tagit emot drops.
Antar detta bara funkar på PC?
Citera
2017-01-04, 09:36
  #17031
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yzerman19
Antar detta bara funkar på PC?

http://www.se7ensins.com/forums/forums/grand-theft-auto-v-modded-lobbies.464/?prefix_id=5

"click for specific categories" där kan du välja platform. Pc är naturligtvis störst, och där kan jag skriva under på att det funkar.
Citera
2017-01-04, 12:31
  #17032
Medlem
mmas avatar
Det absolut lättaste sättet att dra ihop pengar nu är att köra Vehicle Vendetta Adversary Mode då det ger dubbla pengar.

Sätter man sina settings rätt med så blir det mycket pengar!

teambalance ON (så inga jävla rövhattar hoppar över till andra laget)

Sen väljer deathmatch (tycker jag är roligare) och sen 25 lives och 4 omgångar.

Lirade igår och en färdig omgång gav över 170 000 då.
Citera
2017-01-04, 13:39
  #17033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Jag skulle säga ja. På pappret är det snabbare att grinda lådmissions om man kör på det effektivaste sättet, men det är mycket enformigare.

cherokeex2, de siffror du rör dig med i kostnader stämmer inte särskilt bra. Lyckas du åsamka 20k i skador på varje bil? Hajar inte riktigt hur du lyckas med det iaf, kan förstå att du är anti det om din vinst blir så marginaliserad.

Skadorna brukar bli runt $5-6000 på bilarna det är uppgraderingarna som kostar mycket.
Nångång har jag haft tur och lyckats ta en bil med bara $100 i skador.
Fick jaga en high end bil runt hela ön samtidigt som polisen sköt på både bilen och mig, det vara bara en skrothög på fälgar som jag fick med mig in till mitt lager..
Efter jag hade reparerat den för några tusen så fick jag välja att uppgradera den till en köpare för antingen $20/$40 eller $60000
För att sen bara få ca $100000 tillbaks om jag valde $60000..

Jag har inte gjort bilgrejen på några veckor eftersom jag tröttnade på att gå minus i slutet..
så dom har kanske sänkt priset på det nu.
Citera
2017-01-04, 23:28
  #17034
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Skadorna brukar bli runt $5-6000 på bilarna det är uppgraderingarna som kostar mycket.
Nångång har jag haft tur och lyckats ta en bil med bara $100 i skador.
Fick jaga en high end bil runt hela ön samtidigt som polisen sköt på både bilen och mig, det vara bara en skrothög på fälgar som jag fick med mig in till mitt lager..
Efter jag hade reparerat den för några tusen så fick jag välja att uppgradera den till en köpare för antingen $20/$40 eller $60000
För att sen bara få ca $100000 tillbaks om jag valde $60000..

Jag har inte gjort bilgrejen på några veckor eftersom jag tröttnade på att gå minus i slutet..
så dom har kanske sänkt priset på det nu.
Nej de har inte ändrat priserna (förutom att det sedan någon dag tillbaks är 25% bonus på både uppgraderingspriset för special dealer (från 20 lax till 25), och att du får 125k istället för 100k som reward om den är oskadd). Jag har sourcat ~40 bilar och exportat ~15 och jag har aldrig fått mer än ~5k i skada per source eller per export. Och det är alltså mina worst case scenarios. Och med det försöker jag inte säga att jag är särskilt skillad.
Citera
2017-01-04, 23:33
  #17035
Medlem
-spitzlix-s avatar
Uhm bara jag som fått massa random moneydrop? (ps4)
Fick liknande på ps3 för något årsen, bara sådär PANG så faller miljoner in
Citera
2017-01-05, 10:45
  #17036
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Uhm bara jag som fått massa random moneydrop? (ps4)
Fick liknande på ps3 för något årsen, bara sådär PANG så faller miljoner in

Japp, har hållit på ett tag nu på PC iallafall. Men inte så pengarna bara kommer in på kontot utan kommer i små pengapåsar som man aktivt måste plocka upp eller åtminstone inte sitta i ett fordon
Citera
2017-01-05, 11:05
  #17037
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Japp, har hållit på ett tag nu på PC iallafall. Men inte så pengarna bara kommer in på kontot utan kommer i små pengapåsar som man aktivt måste plocka upp eller åtminstone inte sitta i ett fordon
Precis, bara regnar ner
Citera
2017-01-05, 22:17
  #17038
Medlem
yzerman19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Uhm bara jag som fått massa random moneydrop? (ps4)
Fick liknande på ps3 för något årsen, bara sådär PANG så faller miljoner in
Någon som sett detta på xone?
Citera
2017-01-05, 22:45
  #17039
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Skadorna brukar bli runt $5-6000 på bilarna det är uppgraderingarna som kostar mycket.
Nångång har jag haft tur och lyckats ta en bil med bara $100 i skador.
Fick jaga en high end bil runt hela ön samtidigt som polisen sköt på både bilen och mig, det vara bara en skrothög på fälgar som jag fick med mig in till mitt lager..
Efter jag hade reparerat den för några tusen så fick jag välja att uppgradera den till en köpare för antingen $20/$40 eller $60000
För att sen bara få ca $100000 tillbaks om jag valde $60000..

Jag har inte gjort bilgrejen på några veckor eftersom jag tröttnade på att gå minus i slutet..
så dom har kanske sänkt priset på det nu.

Det du ska göra är att ta bilen, och när dom första fienderna kommer så åker du ut bredvid vägen och parkerar bilen och springer en bra bit bort från bilen.. sen tar du hand om fienderna, dom kommmer ju i mer än en våg. Sen när du dödadt dom kan du lugnt åka tillbaka. Försök inte åka ifrån osv, dom träffar bilen för lätt och det kostar. Bättre att stanna,hoppa ur och ta hand om dom by foot.
Citera
2017-01-06, 12:00
  #17040
Medlem
Reggaemans avatar
Loggade in nyss och fick innan jag spawnade i spelet upp en ruta som sa "congratulations, you've been awarded $250000"

Är det någon ny bonus Rockstar ger ut eller?
Kan inte hitta nån info om det på deras hemsidan

---------------------------

Har börjat försöka prata med hackers så fort jag ser dom (när de spawnar pengar och bilar etc) och förvånansvärt många är svenskar...brukar antingen få reda på det när de skriver på svenska i chatten eller om jag går in på deras profil

Bara en observation
__________________
Senast redigerad av Reggaeman 2017-01-06 kl. 12:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in