Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
Strandberg lär var klar för 4 år i Brűgge, således ingen comeback i svartgult.
Lär sig svenska spelare ingenting av andra spelares "äventyr" i det landet?
Att han lämnar CSKA var väl väntat men varför Belgien? (jaja, pengarna).
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Just det ja. Malmö FFs tränare i år är ju Magnus Pehrsson.
Hade jag nästan glömt bort.
Tyvärr kan vi inte glömma att vi har JL på vår egen bänk...
I övrigt skrivs det nu om Gurra på flertal ställen, jag brukar inte dras med i sådant där alltför mycket men jisses vad mycket det skulle betyda att få hem honom redan nu.
I övrigt kan jag tycka att det är synd om Seb nu med alla artiklar om att han skall skeppas iväg. Visst har jag varit en stark kritiker till honom och jag ser inte varför vi skall låta honom vara kvar om vi får in Gurra/en annan central mittfältare med tanke på att han då knappast lär få spela och att man behöver låta Sabah få sina chanser.
Dock känns det väl hårt att det skrivs att vi vill sälja honom ungefär som nåt som katten släpat in, naturligtvis behöver vi sälja spelare och han har ändå tidigare visat klass och kan inbringa lite pengar och att man då sonderar terrängen är ju självklart men det borde skötts snyggare.
Emils kommentar om att han hellre stannar och vinner sm-guld än blir proffs värmer också. Han säger ju själv att iom att han är välutbildad har han något att falla tillbaka på när karriären är över på ett annat sätt än många andra. Dessutom spelar givetvis sjukdomen in i bilden.