Citat:
Ursprungligen postat av
No6
Antar att ångest dagen efter också är normalt? Fick ångest nu på kvällen.
Ja tyvärr är det en av dom värre bieffekterna av tramadol att man kan känna sig väldigt nedstämd och deprimerad dagen efter tramadol. Men det beror också på vilka doser man tagit och hur länge. Det så längre du tagit Tram och i högre doser en längre tid desto hårdare blir kraschen. Ett tips om du ska flumma och ha en skön stund med tramadol och är orolig för ångest dagen efter så införskaffa dig benzo att ha dagen efter det mottar bort ångesten och nedstämdheten väldigt bra
Sen sa du att du tog 300mg första gången du testade tramadol och det är för tok för mycket enligt mig. Skulle säga till dig om du inte har någon tramadol tolerans sedan innan att 100/150mg tram på tom mage hade lätt gett dig en skönt rus som är behagligt och håller i sig perfekt med mindre illamående och minskade bieffekter

Och Tramadol är lite klurigt för det tar ungefär 30/40 minuter innan man börjar känna av något beroende om du har ätit något innan, Och sen har Tramadolen en peak på ungefär 2/3 timmar då effekten är som starkast och euforin är som skönast
Och små pupiller och klåda är helt naturligt när det kommer till opiater och helt ofarligt men kan vara lite små irriterande. Du kan införskaffa dig antihistaminer mot klådan tex (atarax) som fungerar alldeles utmärkt mot att minska klådan om du tycker det besvärar dig mycket