2016-11-17, 22:14
Medlem
asameras avatar
[quote=xenomorph-ball|59056682]
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Åh näe, det där knepet fungerar inte längre, ni vill egentligen byta påvens värderingar till de muslimska värderingarna som inte har mycket bättre kvinnosyn. Om påvens kvinnosyn är så illa, varför går då muslimska män hem bland er feminister?

Håller helt med! Vill bara notera att detta inte alls var postat av mig.
Citera
2016-11-17, 23:33
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asamera
Du har yrat om biologi sedan du började att skriva. Ditt tankesätt saknar helt grund. Du hoppar från ämne till ämne. Dessutom ber du inte om ursäkt när du felaktigt hittar på saker.

Varför skriver du inte av det viktigaste innehållet i de böcker som du refererar till istället? Vill du att jag ska analysera dina argument så får du uttryckligen skriva om vad dina två referenser hävdar.

Snälla, ta ut det viktigaste och det som du vill hävda från texterna. Är du helt och hållet bakom flötet? Det samma gäller dina övriga länkar. Skriv vad du vill få fram!!! Inga wikipedia-länkar för hel-ete!!

Jo, jag har gjort slarvsylta av dina påhitt till argument sedan länge. Jag ödslar enbart tid när jag diskuterar med dig.

Plocka fram citat från de länkar som du skickade och skriv vad du vill hävda. Jag ska analysera det som du plockar fram men då får du se till att det du tycker kommer fram!

jag har hela tiden skrivit att det du hävdar ät biologi, hävdar jag är till största delen sociala konstruktioner men jag tror att du har lite svårt med läsförståelsen faktiskt. Det är inte första gången jag märker av det.

Och nä nä, läs länkarna. Plus wiki-länken. Där står det vad Butlers teorier går ut på.
Det är helheten jag vill åt i länkarna inte något enstaka stycke.

Ni antifeminister brukar ju gärna länka till hela studier så det där lilla ska du nog klara av.
Citera
2016-11-17, 23:48
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Och du har kanske missat att "hon" ligger med alla du legat med..så "hon" blir ju omgående värsta horan bara via att ligga med dig.
För vilken kvinna vill ha en äckligt förbrukad fittdoppad kuk i sig?

Hört talas om kondom?
Citera
2016-11-17, 23:49
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
jag har hela tiden skrivit att det du hävdar ät biologi, hävdar jag är till största delen sociala konstruktioner men jag tror att du har lite svårt med läsförståelsen faktiskt. Det är inte första gången jag märker av det.

Och nä nä, läs länkarna. Plus wiki-länken. Där står det vad Butlers teorier går ut på.
Det är helheten jag vill åt i länkarna inte något enstaka stycke.

Ni antifeminister brukar ju gärna länka till hela studier så det där lilla ska du nog klara av.

Du menar att din wikipedia-vibe har bidragit till att din läsförståelse är exemplarisk? Hahahahaha
Dina förkastliga försök till att få upprättelse efter att dina argument har långsamt blivit malda till slarvsylta är både skrattretande och tillika skrämmande utryck som åskådliggör ditt mindervärdeskomplex som ständigt närvarande. Jag är övertygad att om du försöker skrika ut dina frustration lite till så kan du i alla fall inbilla dig själv att du har en gnutta manlighet i dig.

Att du är för lat för att ens själv förstå vad dina länkar tar upp ser jag som ett uttryck för curlande med Gudrun Schyman som bidragande modersgestalt. Om du inte är förmögen att få fram vad du och dina källor tycker är det your loss. Observera att jag tidigare har noggrant plockat ut citat med tillhörande källa. Nej just det, du läser ju inte innehållet i texterna. Glömde helt bort det.
Senast redigerad av asamera 2016-11-17 kl. 23:52.
Citera
2016-11-17, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Hört talas om kondom?

Precis hört talas om kondom?
så slipper du kanske skriva sånt misogynt rasistisk hatiskt skit som DU alltså gjorde?

Citat:
"Du missade medias reklam om att "man ligger med alla som sin partner legat med" ?

Vem vill stoppa kuken i en mega begagnad fitta? eller komma efter en massa negrer och araber?

Fundera på hur många sperma sprut din tjej fått i fittan nästa gång du slickar henne.."

(FB) Dags att överge svenska kvinnor!

jag tycker uppriktigt synd om den kvinna som hamnat med en man som så gravt föraktar andra människor
Citera
2016-11-18, 00:01
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asamera
Du menar att din wikipedia-vibe har bidragit till att din läsförståelse är exemplarisk? Hahahahaha
Dina förkastliga försök till att få upprättelse efter att dina argument har långsamt blivit malda till slarvsylta är både skrattretande och tillika skrämmande utryck som åskådliggör ditt mindervärdeskomplex som ständigt närvarande. Jag är övertygad att om du försöker skrika ut dina frustration lite till så kan du i alla fall inbilla dig själv att du har en gnutta manlighet i dig.

Att du är för lat för att ens själv förstå vad dina länkar tar upp ser jag som ett uttryck för curlande med Gudrun Schyman som bidragande modersgestalt. Om du inte är förmögen att få fram vad du och dina källor tycker är det your loss. Observera att jag tidigare har noggrant plockat ut citat med tillhörande källa. Nej just det, du läser ju inte innehållet i texterna. Glömde helt bort det.

Vad har manlighet med något av det här att göra?
Citera
2016-11-18, 00:27
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
jag tycker uppriktigt synd om den kvinna som hamnat med en man som så gravt föraktar andra människor

Kasta inte sten i glashus.
Citera
2016-11-18, 20:34
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Råkade visst felcitera, ursäkta.

Inga problem alls!
Citera
2016-11-18, 22:17
Medlem
Pansarveckets avatar
Jag skulle inte vilja ligga med en tjej som kan tänka sig ligga med en som jag.
(//Marx)
Citera
2017-01-01, 02:10
Medlem
WordWarriors avatar
Sådär ja...

Många svar i tråden från killar och män, som liksom jag är missnöjda med svenska prinsessor på ärten...

Ni svenska tjejer och kvinnor, vad tycker ni? Behandlar ni svenska män på ett schysst sätt? Om inte, varför i så fall?

Vad tror ni er uppnå med manshat?
Citera
2017-01-01, 21:27
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Precis hört talas om kondom?
så slipper du kanske skriva sånt misogynt rasistisk hatiskt skit som DU alltså gjorde?

(FB) Dags att överge svenska kvinnor!

Då kan jag ju glädja dig med att jag är kvinna och föraktar andra människor mer än vad min karl gör, så sluta upp med att dumma er med eran feministidiotlogik om att män är så hemska i alla frågor..

Man borde ju inte provoceras av dumheter..
Citera
2017-01-01, 21:34
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Stön....
..........., men det finns kanske någon fattig som du försöker utnyttja, vilket aktualiserar frågan vad man skall göra åt problemet med "fruimport" som skämmer ut Sverige.

"Fruimporten" är störr än du anar..men inte av svenskar.
I den stadsdel jag bebodde en gång i tiden hämtade 30% av alla män sin fru "utifrån"
Detta gällde alltså nysvenskar som hämtade fru fån hemlandet.
Det klassiska alltså.. svenska brudar leker man med och övar på , sen hämtar man obegagnat material hemifrån..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in