Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
"UKA" hade jag aldrig hört talas om. Det hade ingen annan heller varför jag antog att du i vanlig ordning helt enkelt hade hittat på något själv.
Tror du på allvar att det där faktiskt är en riktig paraply-organisation?
Vad jag tror kommer hända är att Trump kallar hem FBI-folket som arbetar i den så kallade klanen helt enkelt arresterar sina klanbröder för droginnehav så att det blir slut på tramset.
Sitt då inte säg att KKK överhuvudtaget inte existerar när det klart och tydligt finns minst en gruppering som försöker ta på sig manteln.
Och nej jag tror inte de är någon paraply-organisation, de försöker aktivt att låta som en sådan men de är lika stora som vilken annan liten KKK gruppering, ultra-vitnationalister är helt enkelt minimala grupperingar som alltid kommer att kämpa för att låta som enorma grupperingar och som kommer att hota om våld och revolt så fort deras nyfunna hjältar sviker dem.
Vi ser det här hemma med de som flyr från SD till SMR (de som i 0,01% av väljarna) och gråter om hur SD inte står för ett vitt Sverige och vi ser det även nu i USA med hur Trumps väljare börjar tjafsa mellan varandra, inget lär hända mot Trump utöver att han på sin höjd splittrar sina väljare men troligast så lyckas han finta bort ultra-vitnationalisterna som inte ens är en gedigen väljarkår att fokusera på.