Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
Detta för den samlade intelligentian i Klubb Kramfors glödheta spår svalnar tydligen aldrig. Dess ledande psykolog och talesstolle har tydligen inte fått på korken till julglöggen och har beklagligt nog samlat sina små tankar i en karaktäristiskt illa skriven post. Och vännerna i klubben sluter så klart till för att ge sitt stöd.
Citat:
Jag borde så klart inte svara på det men ändå:
- Jag minns inte att jag skulle skrivit att P borde stämma TV4/produktionsbolaget. För övrigt hoppas jag att han gör det så mer kommer till offentligheten vad han hade för sig den aktuella kvällen.
- Jag har redogjort för alla frågar och svar jag fått av BÖ.
- Jag bad endast om att få ut de oklippta telefonintervjuerna med P. Vore det inte intressant att få veta?
- Jag uttryckte endast att hur en hund reagerar i väldigt ovanliga och upphetsade situationer är inte lätt att veta.
Jag har flera gånger skrivit att jag håller P som den mest troliga gärningsmannen. (Mina lite mer detaljerade spekulationer om vad som kan ha varit den utlösande faktorn till mordet och hur det kan ha gått till har jag delgett echoesofglory i ett privat meddelande.) Det kommer säkert också att vridas till ett starkt indicium för pudelfjantens vett- och grundlösa funderingar så enkelspårig som den är.
- Med tanke på att du inte minns så måste du börja tänka på vad du skriver så du inte gör bort dig.
- Vad är det som säger att du har redogjort här i tråden för
alla frågor och svar som du har fått av Börje. Du kan ha ställt hur många frågor som helst som du inte vill nämna för oss, varför skulle vi lita blint på allt du uppger? Vad tar du oss för? Imbecilla jävla idioter som du kan styra och manipulera hur du vill?
-Du hävdar att det endast är de oklippta intervjuerna med P. som du har begärt ut, vad vet vi om det? varför skulle du tala sanning när det gäller detta? du som aldrig kan hålla dig till sanningen.
Och varför skulle du endast vara intresserad av telefonintervjun med PAJ men helt sakna intresse för vad "väninnan" som körde Eva hem sade, eller allt som Eva's vän PG berättade om Per-Arne... alla dessa för dig viktiga detaljer som kanske redigerades bort av TV4?
- Nej du uttryckte
inte endast "att hur en hund reagerar i väldigt ovanliga och upphetsade situationer är inte lätt att veta". Hade det varit så lugnt och sansat så hade jag aldrig tagit upp det givetvis. Du försvarade P. med näbbar och klor, du kunde inte stå ut med att det skrevs att Laban måste ha känt mördaren och att Per-Arne var som en husse för Laban. Du skrev lika nedsättande om mig, precis som du gör nu, tonläget är detsamma, man kan fråga sig varför?