2016-12-30, 18:49
Medlem
Vad rekomenderar ni för PL Mittback bredvid Smalling?

Alderweireld ser ganska stabil ut, någon som provat?
Citera
2016-12-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avtb

Zouma
Citera
2016-12-30, 18:56
Medlem
Qirrens avatar
Citat:

Spelar inte med PL själv. Men 99% av lirarna kör med Smalling - Bailly. Så antar det är bäst. Tror även IF Reid ska vara rätt bra.
Citera
2016-12-30, 18:57
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
13-8 tror jag. Katastrof start imorse... Tappat ea serverna 2 ggr med... Själv ?

13-8 är ju bra! För min standard iaf, är väl ingen vidare lirare iof men 6-5 hittills! Vilken div brukar du hamna i vanligtvis om 13-8 är dåligt?
Citera
2016-12-30, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
Zouma
Zouma, ser inte jätte bra ut?
Citera
2016-12-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
13-8 är ju bra! För min standard iaf, är väl ingen vidare lirare iof men 6-5 hittills! Vilken div brukar du hamna i vanligtvis om 13-8 är dåligt?

Längesen som fan ja spela WL, bara spelat till 18 vinster tidigare sen inte pallat mer.
Citera
2016-12-30, 19:07
Medlem
EnLitenFryss avatar
Celtic - Rangers
Hearts - Aberdeen
Luton - Barnet
Bolton - Scunthorpe

Som väntat svaga reqs vilket förhindrar några rusningar i pris. Den som följt mina tips bör kunna lösa denna för discard, utom Hearts - Aberdeen som var oväntad. Väldigt skönt att jag hade två Hearts i klubben sen innan dragna i packs.
Citera
2016-12-30, 19:09
Medlem
Citat:
Zouma, ser inte jätte bra ut?

OP
Citera
2016-12-30, 19:11
Medlem
Tror fanimej på det där med moral i matchen beroende på hur de spelar. Hade precis en match som jag förlorade 1-2 men hade 16 skott mot hans 3. Hans Neuer gjorde sjukare räddning för varje gång, och i slutet i matchen sköt min Aubameyang rakt på hans målvakt när jag tydligt siktade mot bortre.

Nästa match gjorde jag ett tidigt mål mot Cortouis och sedan rann det iväg rätt snabbt till 4-0 innan halvlek och han lämnar
Senast redigerad av Dritlei 2016-12-30 kl. 19:14.
Citera
2016-12-30, 19:19
Medlem
murvelludrets avatar
Släpps team of the year som att det skulle vara en team of the week eller kommer det en totw samtidigt?
Citera
2016-12-30, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Celtic - Rangers
Hearts - Aberdeen
Luton - Barnet
Bolton - Scunthorpe

Som väntat svaga reqs vilket förhindrar några rusningar i pris. Den som följt mina tips bör kunna lösa denna för discard, utom Hearts - Aberdeen som var oväntad. Väldigt skönt att jag hade två Hearts i klubben sen innan dragna i packs.

Hade också lite tur med några sådana inköpta för min skotska elva. Blev lite orolig att jag skulle behöva köpa in nästa en hel elva till, men körde en irländare från något av laget på topp. Sedan tre irländska CAM från PL och resten PL-spelare med olika nationaliteter. Skönt att inte behöva köpa in en enda spelare för att klara alla. Får se om man kan få något för sina överblivna spelare.

Kör nog din taktik den och med nu, spara alla paket till TOTY, från och med den dagen då alla spelare finns tillgängliga i pack. Ångrar nu att jag öppna lite pack igår ifrån holländska ligans SBC. Kan nog bli ett gäng paket man samlar på sig tills dess. Försöka göra en del SBC från ligor fram tills dess.
Citera
2016-12-30, 19:35
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hade också lite tur med några sådana inköpta för min skotska elva. Blev lite orolig att jag skulle behöva köpa in nästa en hel elva till, men körde en irländare från något av laget på topp. Sedan tre irländska CAM från PL och resten PL-spelare med olika nationaliteter. Skönt att inte behöva köpa in en enda spelare för att klara alla. Får se om man kan få något för sina överblivna spelare.

Kör nog din taktik den och med nu, spara alla paket till TOTY, från och med den dagen då alla spelare finns tillgängliga i pack. Ångrar nu att jag öppna lite pack igår ifrån holländska ligans SBC. Kan nog bli ett gäng paket man samlar på sig tills dess. Försöka göra en del SBC från ligor fram tills dess.

Rekommenderar Pro League som sagt. 100k pack där som ska spenderas när alla spelare är släppta i TOTY. Liten chans men vafan.

Funderar på att öppna silver packs från Sbc ändå. Kan väl inte finnas toty i de packsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in