2016-12-30, 15:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Ja bojkott är väl självklart. Så vidrig läsning i Fup och total empatistörning (psykopat?) att inte bara våldta, också filma övergreppen. Narcissismen och grandios självbild har nu tagit allt, exakt allt ifrån dom. Deras bakgrund och brott kommer sannolikt att hanteras med tydlighet vad gäller informella det internbestraffning.
Ja, han trodde nog att han var odödlig med pengar på fickan, krog och vindsvåning - en riktig "gudfader" eller "scarface". Fantastisk karma att bilderna bidrog till att han åkte fast...
Citera
2016-12-30, 15:28
Medlem
Innerfittefetts avatar
Fy faan vilka äckliga spännblattar!
Bra att de för en gång skull fick rejäla straff. De borde tom. Fått kukarna avskurna....
Citera
2016-12-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPistol
Och Svensk media hänger inte ut dom, media vill att vi ska tro att det är två rika Svenska krögare.

Vilka krogar äger/ägde dom för övrigt?

Edit: El Corazon och The Pelican

"Krögaren" fick indraget alkoholtillstånd på fem krogar. En eller två låg säkert på Avenyn.
Citera
2016-12-30, 15:33
Medlem
borgir82s avatar
Känns nog inte så kul för Anton Atlassi att pappa Navid är en våldtäktsman
Citera
2016-12-30, 16:03
Medlem
http://www.informationskriget.se/2016/12/30/restaurangagaren-och-festfixaren-iranierna-som-filmade-nar-de-valdtog-nerdrogade-kvinnor/

Lite mer detalj om fallet.
Citera
2016-12-30, 16:07
Bannlyst
Tjejer är så dumma och lättlurade.
Dom flesta killar som driver krogar eller jobbar i nattklubbsmiljö drogar och våldtar tjejer, mörkertalet är enormt.
Tycker inte synd om tjejer som hänger med sliskiga typer som jobbar i nattklubbsmiljöer.
Dom flesta är svin, håll er borta från dom och följ aldrig med dom hem på efterfest.
Citera
2016-12-30, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tjejer är så dumma och lättlurade.
Dom flesta killar som driver krogar eller jobbar i nattklubbsmiljö drogar och våldtar tjejer, mörkertalet är enormt.
Tycker inte synd om tjejer som hänger med sliskiga typer som jobbar i nattklubbsmiljöer.
Dom flesta är svin, håll er borta från dom och följ aldrig med dom hem på efterfest.

Du är antagligen inte född korkad men att hävda att de flesta som driver krogar eller jobbar i nattklubbsmiljö skulle droga, våldta och vara svin är totalt felaktigt och grundar sig inte i någonting överhuvudtaget. Kom igen, det är 18 årsgräns på forumet....grow up
Citera
2016-12-30, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronskibeef
Du e ju riktigt tappad!! Flera hundra tusen i månaden??? Har han krogar i london också som du räknat med då eller?? För 3-4 krogar i göteborg ger fan inte flera hundra tusen i dricks per månad det kan ju till och med ett pucko som du räkna ut!

Jag jobbade på en restaurang i Uppsala för en massa år sen och en kväll drog vi in 9000:- i dricks

Så det låter inte så off att kunna dra in 200k på avenyn under t.ex juli månad.
Citera
2016-12-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkfan
Jag jobbade på en restaurang i Uppsala för en massa år sen och en kväll drog vi in 9000:- i dricks

Så det låter inte så off att kunna dra in 200k på avenyn under t.ex juli månad.

Håller med. Brukade själv dra in en bit över 1000 kr själv varje kväll när jag jobbade på en restaurang och vi var ungefär 10 pers som jobbade. Då var det ändå en "budget"-restaurang och majoriteten av gästerna dricksade knappt alls.
Citera
2016-12-30, 16:25
Medlem
Ok dom var Iranier, det förklarar varför kvällsprssen inte namngav dom trots långa straff. Jag är ganska säker på att dem hade hängts ut om dom hade haft namn som Karl och Sven
Citera
2016-12-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Ok dom var Iranier, det förklarar varför kvällsprssen inte namngav dom trots långa straff. Jag är ganska säker på att dem hade hängts ut om dom hade haft namn som Karl och Sven

Dessa herrar har ju våldtagit fler än hagamannen, undra varför hagamannens namn vart överallt
Citera
2016-12-30, 16:49
Medlem
Jag tycker många har en jävligt dålig attityd mot flickorna. Groggluder och partyhoror o liknande. Vad dom än gör så är det inget som gör dom sämre än nån annan. Dom är offer. Att kalla dom namn säger mer om den som säger det. Man ligger på en nivå inte långt under smågrisarna det handlar om här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in