Citat:
Ursprungligen postat av
Flickpojken
Jag förmodar att du antyder att jag måste vara ironisk för att vara konsekvent?
Micro den knäppaste tanten på hela forumet som fantiserar om att andra tanter nyper hennes vuxna son i rumpan som sedan kommer hem och visar blåmärkena på ändan för mamma (uppenbarligen en ren fantasi)!! någon som kan Freud och vill försöka sej på en analys på de? Pateteiskt

. Ska man ens göra sej besväret att tala med en sådan sjuk mänska?
Ja de är sant! sök och ni skola finna! jag håller verkligen med pasarvecket om soth park narativet.
Angånde ämnet: Om man kollar runt lite i forumet ser man hela tiden samma mönster de finns en konsus uppfatning som antingen är sosialt accepterad men helt behängd eller en ide som på allvar diskuteras bland feminster men är helt knäpp för att ta två exempel:
1. Män gör en kvinna gravis ska de betala för sina barns uppehälle i 18 år! Även om dom inte ville ha barnet eller ens träffare de. Inte sällan verkar kvinnan fixa så att hon får enskild vårdnande (eller vad de kan tänkas heta.)
Antifeminsterna svara med lika befängd uppfatning: Män ska kunna ha inflytande om i fall kvinnan dom gjort gravid ska göra abort eller inte.
2. Feminster diskuterar om kvinnor inte borde bli flator.
Antifeminster argumenterar för att vi borde ta oss till baka till antiken och uteslutande använda kvinnor för avel.
Osv osv. Ständigt en ironisk ton som parodierar och visar de befängda i feminism kärnfrågor. Och sedan kommer dagisfröknarna och för en argumentation som ligger på en så låg nivå att de är tragiskt att se de.
De känns som om ironin belyser hur puckade feminster verkligen är och att den argmentation dom för bekräftar de yterligare.