Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-03-31, 21:54
  #97
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Que? Det var typ tre feministiska skribenter som svarade och alla suckade mest över TS ooriginella trolltråd. Vilka "pekpinnar" menar du att de kom med?

Läser du ens trådarna innan du beslutar dig för att kommentera "haha dumma feminister"?

haha här har vi en av dom. har du verkligen inget roligare för dej kl 20:45 på en fredag än att sitta här och gnälla gumman? nej just de du är ju en tråkig feminist glömde de..
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2017-03-31 kl. 21:56.
Citera
2017-03-31, 22:03
  #98
Medlem
Disciplinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
haha här har vi en av dom. har du verkligen inget roligare för dej kl 20:45 på en fredag än att sitta här och gnälla gumman? nej just de du är ju en tråkig feminist glömde de..
Nope, sitter på tåget och har faktiskt inte så värst mycket att sysselsätta mig med. Vad har du själv för ursäkt?

Hela den här tråden är ju så jävla löjlig. Du kan ju inte ens uppbringa några riktiga exempel och så fort någon påpekar hur dumt det är så svarar du "haha jag trollar ju" som om det fick dig att framstå som mindre efterbliven. De "ironiska" antifeministtrådarna måste ju verkligen vara en succé med dina mått mätt.
Citera
2017-03-31, 22:11
  #99
Medlem
Flickpojkens avatar
suck va kan jag säga forumet talar för sej skälv. tycker de speglar samhällsdebatten massa lågintelligenta feminister som har en skit utbildning men tror att dom har något att säga.

känns som om i princip alla gnällande käringar (eller skribenter suck ) på forumet tagit en sväng här och bidragit med att statuerat exempel. vilket naturligtvis glädjer mej.
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2017-03-31 kl. 22:14.
Citera
2017-04-14, 10:40
  #100
Medlem
Flickpojkens avatar
Här har vi ännu ett exempel på underbar ironi i granntråden :

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Gjorde jag ju enbart antifeminister är emot feminismen, så ingen av dom du listar är på riktigt emot feminism. Feminister som utreder feminister, poliser som utreder poliser, politiker som utreder politiker, konceptet är uppenbarligen inte helt lyckat och tyder inte på en sådan öppenhet som jag tycker ett samhälle skall drivas av.

Ja det är väl en fin och ganska självklar tanke för dom flesta av oss som drivs av ett rättvisepatos. Cancer överhuvudtaget gör mig dock upprörd på ett annat plan eftersom det verkar finnas en enorm vilja till att inte lösa sjukdomen så ser alla typer av galor som ett sett att klämma ut några miljoner till från folket men det är kanske ot här.
Citera
2017-04-14, 10:42
  #101
Medlem
Flickpojkens avatar
Här har vi ännu ett exempel på underbar exempel på ironi i granntråden :

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Gjorde jag ju enbart antifeminister är emot feminismen, så ingen av dom du listar är på riktigt emot feminism. Feminister som utreder feminister, poliser som utreder poliser, politiker som utreder politiker, konceptet är uppenbarligen inte helt lyckat och tyder inte på en sådan öppenhet som jag tycker ett samhälle skall drivas av.

Ja det är väl en fin och ganska självklar tanke för dom flesta av oss som drivs av ett rättvisepatos. Cancer överhuvudtaget gör mig dock upprörd på ett annat plan eftersom det verkar finnas en enorm vilja till att inte lösa sjukdomen så ser alla typer av galor som ett sett att klämma ut några miljoner till från folket men det är kanske ot här.

(FB) Är konventionell media verkligen så manhatande och feministisk?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback