Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Okej, därav benämningen "arabcaféet" alltså. Hur som helst så har du tidigare nämnt att vattenpipa är typiskt arabiskt och det har du förstås rätt i, men nu för tiden röker ungdomar/unga vuxna vattenpipa på var och varannan förfest (har mer och mer börjat övergå i e-cigg) oavsett de heter Hussein eller Löfqvist i efternamn.
Jag menar alltså att du inte ska fästa dig vid användandet av vattenpipa som förklaring till något annat än att det är en vanlig sysselsättning för unga och alltså inget tecken på att någon "gillar olika".
Du har förmodligen missat bilderna från cafeet. väldigt stor andel invadrare där på på alla bilder och som unga 17 åriga tjejer går man inte på ett sånt ställe om man inte är hjärntvättad vänsternisse.
Säger såhär; Nej, tjejer berättar inte allt för tjejer även om man är bästa kompisar. Speciellt nåt sånt om man just träffat nån lite äldre och ska ses sen för en snabbis kanske.
Dom kanske bestämde redan på cafeet att han skulle hämta upp henne vid tåget och knulla?
Detta är aboslut inget konstigt att 17,18 åriga tjejer drivs av nyfikenhet och övertalas. Att det inte finns sms osv ser jag heller inte som konstigt då det bara var 2 mil från cafeet till stationen.
Så, dom bestämmer utan vänners vetskap att han ska ta sin bil och plocka upp henne när hon kommer hem med tåget.
Han kanske är lite äldre , 23 kanske och hon skäms lite men vill ändå och säger hon ska gå hem.
Han hämtar upp henne och.. vad som händer då är svårt att svara på. kanske dog hennes mobil pga lite batteri? Kanske stänger hon av den frivilligt för att inte störas? Kanske stänger gm av den?
Dom kanske åker hem till honom ligger? därav har ingen sett nån bil stå konstigt parkerad tex i området som man skulle göra om man tänkte ligga i bilen. Ser absolut inte detta som omöjligt även om hon utåt sett var en skötsam tjej betyder inte det att hon inte gör hastiga och ogenomtänkta beslut vad gäller kärlek/sex.
En påstridig kille kan mycket väl ha lyckats med detta och det tror jag dom flesta håller med om.