2016-12-20, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
Hahahahahaha du är en idi*t
Tror han blir tacksam om du lämnar ut hans nummer.

Nej men du är en idiot som ljuger och påstår att han fick duktigt med stryk han fick 1 smäll jag såg det så du kan ju sluta mytta om han seriöst väx upp de här är faan värre än dagis Ni är allihopa ett gäng töntar som sitter o skriver om en person som fått ta emot skit för en sak som inte va så allvarlig oj va farligt hon fick 1 smäll av han oj oj oj hon förtjänade det
Citera
2016-12-20, 14:34
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Nej men du är en idiot som ljuger och påstår att han fick duktigt med stryk han fick 1 smäll jag såg det så du kan ju sluta mytta om han seriöst väx upp de här är faan värre än dagis Ni är allihopa ett gäng töntar som sitter o skriver om en person som fått ta emot skit för en sak som inte va så allvarlig oj va farligt hon fick 1 smäll av han oj oj oj hon förtjänade det

Du har nu bevisat att du är en idiot.
Jag vet hur de ligger till så du är helt ointressant för mig.
Att ge kvinnor på käften och att stalka dom är för dig helt okej? Att du sen är kvinna och tycker sånt är okej bevisar bara på hur förstörd du är som kvinna (troligtvis efter ett förhållande med den dåren)
Vi kommer aldrig sluta hänga ut idioter som honom vad du än skriver... VÄLKOMMEN TILL FLASHBACK :boxning:
Citera
2016-12-20, 14:41
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Du har nu bevisat att du är en idiot.
Jag vet hur de ligger till så du är helt ointressant för mig.
Att ge kvinnor på käften och att stalka dom är för dig helt okej? Att du sen är kvinna och tycker sånt är okej bevisar bara på hur förstörd du är som kvinna (troligtvis efter ett förhållande med den dåren)
Vi kommer aldrig sluta hänga ut idioter som honom vad du än skriver... VÄLKOMMEN TILL FLASHBACK :boxning:

Bra skrivet..
Citera
2016-12-21, 01:26
Medlem
Men herregud Han har ju inte stalkat hon seriöst va är det med er Petra ljuger Ju så Det skriker om det sen tror jag inte ett Skit på att du Känner danne som Jag gör och jag bryr mig om han
Citera
2016-12-21, 01:46
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Men herregud Han har ju inte stalkat hon seriöst va är det med er Petra ljuger Ju så Det skriker om det sen tror jag inte ett Skit på att du Känner danne som Jag gör och jag bryr mig om han
Men för helvete lägg ner skitsnacket
Det är många fler som har råkat ut för Danne men du koncentrerar dig bara på Petra.
Är det här ett svartsjukedrama du håller på med, eller en förtalskampanj mot Petra?

Danne är en vidrig liten äcklig skit som borde sitta inlåst för att inte fler ska behöva råka illa ut.
Ränderna går aldrig ur en zebra... och det är bara en tidsfråga innan han sitter igen.

Men lika barn leka bäst så håll du dig till honom och kom inte in här och gnäll sen när du har fått på truten eller har blivit förföljd och hotad. Idioter dras till idioter
Ta nu din medicin och gå och lägg dig
Senast redigerad av Timeout 2016-12-21 kl. 01:55.
Citera
2016-12-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Men för helvete lägg ner skitsnacket
Det är många fler som har råkat ut för Danne men du koncentrerar dig bara på Petra.
Är det här ett svartsjukedrama du håller på med, eller en förtalskampanj mot Petra?

Danne är en vidrig liten äcklig skit som borde sitta inlåst för att inte fler ska behöva råka illa ut.
Ränderna går aldrig ur en zebra... och det är bara en tidsfråga innan han sitter igen.

Men lika barn leka bäst så håll du dig till honom och kom inte in här och gnäll sen när du har fått på truten eller har blivit förföljd och hotad. Idioter dras till idioter
Ta nu din medicin och gå och lägg dig

Han är förlovad sedan 1år tillbaka o den tjejen har inte råkat illa ut för han och alla kan ändra sig
Citera
2016-12-22, 00:55
Medlem
Citat:
Han är förlovad sedan 1år tillbaka o den tjejen har inte råkat illa ut för han och alla kan ändra sig

Inte än nej, men det är väl bara en tidsfråga innan det kommer.. eller så vet hon vad han går för, och håller käften bara och är snäll och gör som han säger för att inte råka illa ut!
Citera
2016-12-22, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fs83
Inte än nej, men det är väl bara en tidsfråga innan det kommer.. eller så vet hon vad han går för, och håller käften bara och är snäll och gör som han säger för att inte råka illa ut!

Jag tror inte att något ens kommer hända för dom är lyckliga tillsammans och Alla kan fan Visst ändra sig helt ... Och Det har han gjort
Citera
2016-12-22, 19:27
Medlem
Citat:
+1

För mig är han en bra vän och kommer alltid vara det finns flera Andra som oxå Är glad Som känner han och är vän med han Och han ställer alltid upp för oss och vi vet att han inte är kvinnomisshandlare utan att Petra Johansson ljugit om precis allt hon har ju erkänt till flera stycken att hon låg med massa andra på en kryssning som dom Gjorde så det kallar jag hor/slampa fy fan hon är ju även en missbrukare hon äter ju tabletter men jag Kan säga att Daniel faktiskt jobbar på Axels tivoli och att han kör karuseller
Citera
2016-12-22, 19:55
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
För mig är han en bra vän och kommer alltid vara det finns flera Andra som oxå Är glad Som känner han och är vän med han Och han ställer alltid upp för oss och vi vet att han inte är kvinnomisshandlare utan att Petra Johansson ljugit om precis allt hon har ju erkänt till flera stycken att hon låg med massa andra på en kryssning som dom Gjorde så det kallar jag hor/slampa fy fan hon är ju även en missbrukare hon äter ju tabletter men jag Kan säga att Daniel faktiskt jobbar på Axels tivoli och att han kör karuseller

Spelar nog ingen roll vad du säger...
Daniel är en luffare, kvinnomisshandlare och en stalker...
Tror du inte stalkers gjorde bakgrundskoll innan dom spelade in programmet.?
Citera
2016-12-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Spelar nog ingen roll vad du säger...
Daniel är en luffare, kvinnomisshandlare och en stalker...
Tror du inte stalkers gjorde bakgrundskoll innan dom spelade in programmet.?

Han är ingen stalker och ingen kvinnomishandlare Så Lägg ner erat jävla skitsnack du känner ju inte ens han och har inte ens träffat eller pratat med han
Citera
2016-12-22, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Vad är det som säger att det inte är Daniel själv som döljer sig bakom signatur mallan24, inläggen tyder på förståndsmässig nedsatt förmåga.

Alla Kanske inte Hatar Danne utan vissa kanske förstår han oxå Och jag förstår han precis för petra har inte varit den ärligaste personen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in