Citat:
Ursprungligen postat av
Stabskapten
Pizzagate är ingen "psy-op" utan bara en massa fåntrattar som drar långsökta slutsatser utifrån några helt triviala mejl. Men givetvis passar man på att utnyttja pizzagate för att framställa "fake news" som ett allvarligt problem som måste åtgärdas. Det man är ute efter att förbjuda är emellertid inte "fake news" utan seriös journalistik som inte går maktens ärenden. Det är den sakliga, väl underbyggda etablissemangskritiska journalistiken som bedöms utgöra ett hot, inte trams som pizzagate.
Som sagt, med all respekt för din slutsats då du verkar ha tänkt hela vägen runt och jag hoppas innerligt att du har rätt.
Att de finns tillräckligt med problematiska händelser för att Alefantis bara är en "en vanlig pizzabagare med Ping-Pong tillbehör" som är den 49 mäktigaste personen i D.C för att han sög av Brock - i en av världens koncentrat för just Makt osv, det är märkligt.
Av alla de mail som raderades så pumpade Wikileaks ändå ut ett hyffsat antal.
Jag vågar nog tro att "SpiritCooking"var en starkt bidragande faktor för att Trump vann valet. Efter det pumpades ut så ändrades de poll-siffror som var gjorda på ett korrekt sätt (dvs. via slumpvis utvalda telefonsamtal till mängder med amerikaner)
Uppföljningen i Massmedia, speciellt FOX News intervjuven med Megan Kelly gjorde att ÄNNU fler reagerade att MSM gullar med den där snubben och ställer inte enda kritisk fråga.
Så uppfattar jag de flesta har agerat, grävt i alla mängder som finns, och igen jag fattar vad du menar och att det finns en stor del som "vill" att detta ska vara sant och vara med om rädda X antal barn.
Men att Massmedia inte är lita på och styrs av James Alefantis kompisar med hjärnhand via MediaMatters:
https://www.youtube.com/watch?v=6ssT9BnioV0
BBC med sin Peddo-Jimmy..Clemens Freud och hur USA har haft omfattande fall av "Satanic Sexual Abuse" på barn med kända namn som är helt i det fria.
Westpoint och allt vad det heter. Med tex. Rudolph Giulianis namn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stabskapten
Det finns en del som tyder på att det finns inflytelserika pedofila nätverk på sina ställen. Det främsta exemplet torde vara Dutroux-skandalen där det var uppenbart att polisutredningen saboterades. I Sverige fanns länge den så kallade "pedofila arbetsgruppen" inom RFSL.
yes.. får erkänna att jag hade ingen aning om hur omfattande pedofilin är, och om inte annat så kommer det ett wake-up call från allt detta. Framförallt hur öppet det är.
De pushar sin agenda för bli en skyddad grupp, man är född så och all kärlek är kärlek & vissa kanske bara tänder på att våldta och tortera barn, och det kan man inte hjälpa och blablabla.
(samtidigt som du pumpar ut till barn att de är könslösa och det sjuka blir norm)
Och nu då hur barn sexualiseras och ren fucking barnporr helt öppet på YouTube. Stört.
Citat:
Det kommer de förstås inte att göra. Och det bör de inte heller göra eftersom det inte finns några belägg för att det förekommit pedofila övergrepp.
Att det helt saknas belägg håller jag inte med om. Vafan, hur ofta har man inte blivit visiterad av polisen av inga anledningar alls? Att de kollar in även just specifikt PizzaGate och Alefantis tycker jag är verkligen helt rimligt.
Inte minst sambandet mellan flera av Podestas "konst" på barn i vad som ser ut att vara en metro-station och som finns i närheten av Comet P.P
Kolla av DuPont Tunneln och hela den underjord som finns i DC.
Finns det inget så är det bra givetvis, men att det finns anledningar att kolla upp detta tycker jag absolut är rimligt.
Citat:
Det gjorde jag. Jag förklarade innebörden av mejlen rätt utförligt för SnakePlissken och en del andra foliehattar som trodde att de innehöll kodord i den här tråden:
(FB) Pågående statskupp i USA. Personal inom FBI försöker slå tillbaka.
Öpp Öpp! "Fake News"spridare om jag får be, eller "Russian Haxxors" är det nya nu
Ska läsa, tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
I Am A Human. Like You. I Hate Bots, Just Like You!
(det gör jag verkligen)
Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
En intressantare video att titta på är en fransk dokumentär om polisutredningen kring elit-pedofil-nätverket i Europa,
Pedophiles Criminal Network of the world exposed
Poäng, hur man agerat förut är absolut av intresse.
Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
Hur går det med grävandet kring Clinton Foundation?
Pizzagate är ju bara ett sidospår, och inte alls det tråden handlar om, tråden handlar om blottläggningen av världseliten, vilket verkar vara pedofili och trafficking som gate, men ändå
Hm..kanske vore rimligt med nån form av trådsplittring för du har en poäng igen. Informationen är onekligen rörig i ett så pass omfattande fall som Cllintons Crime Family visat sig vara.
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Jag har lyft frågan innan men inte fått några svar. Postkodlotteriets inblandning är högst relevant för oss här i Sverige, till skillnad från comet ping pong som är en pizzeria på andra sidan Atlanten.
Något nytt på europeiska breddgrader?
Deras inbetalningar till Clinton Foundation? (även Reinfeldts kända "
"Brann Granen?" Ett riktigt skumrask-företag det där..
Lotteriets Coca-Cola. Poäng igen, de är av intresse.