2016-12-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Men vilka ska du ha sex med då när kvinnorna tar tillbaka sin värdighet?
Alla utom svenska proffsoffer?
Citera
2016-12-11, 23:10
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asamera
Säg mig, har du samma intresse idag för suicide-girls eller är det något som förändrats på senare år? Måste kännas märkligt för dig att ditt första inlägg på FB handlade om porr och nu har du hoppat till att bli feminist. Hehehehe! Arma stackare, du är så otroligt söt!

Det var min första tråd på Flashback men knappast mitt första inlägg. Och jag var feminist 2008 också.

Jag är inte negativ till porr, dock är jag negativ till större delen av den branschen.

Förstår inte vad det har med det här ämnet att göra dock.

Som sagt, man förlorar inte sin manlighet bara för att man byter blöjor och hämtar på dagis.
Citera
2016-12-12, 18:05
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det var min första tråd på Flashback men knappast mitt första inlägg. Och jag var feminist 2008 också.

Jag är inte negativ till porr, dock är jag negativ till större delen av den branschen.

Förstår inte vad det har med det här ämnet att göra dock.

Som sagt, man förlorar inte sin manlighet bara för att man byter blöjor och hämtar på dagis.

Jaha, så det är kvinnligt herravälde som du anammar i sängen också då alltså. Ja, alla har vi våra säregna lustar. Måste vara en märklig känsla att ha hundhalsband på dig och få befallning att hoppa på kommando. Eller du kanske redan är van vid detta i det mer alldagliga livet. Med hundhalsband, blöjor och hämtar på dagis då är manligheten förlorad. Fast vad vet du om det, du är ju en sådan där uppassare.
Citera
2016-12-13, 16:22
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Jaha, så det är kvinnligt herravälde som du anammar i sängen också då alltså. Ja, alla har vi våra säregna lustar. Måste vara en märklig känsla att ha hundhalsband på dig och få befallning att hoppa på kommando. Eller du kanske redan är van vid detta i det mer alldagliga livet. Med hundhalsband, blöjor och hämtar på dagis då är manligheten förlorad. Fast vad vet du om det, du är ju en sådan där uppassare.

För det första; vad har detta med ämnet att göra?

För det andra; hur gör du denna koppling? Det finns ingen logik i ditt inlägg över huvud taget.
Mitt privata sexliv är oerhört ointressant i sammanhanget.

Och nej, man blir inte omanlig för att man byter blöjor och hämtar på dagis. Att ta ansvar ser jag tvärtom som rätt manligt om man nu ska prata i sådana termer.
Citera
2016-12-13, 17:25
Medlem
Celenos avatar
Uvell går igenom, och sågar, FIs politik:

http://www.uvell.se/2016/12/12/femin...5pmat-34498061
Citera
2016-12-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demonspeed
Alla utom svenska proffsoffer?

Vilka då? Thailändskorna?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-12-13 kl. 17:36.
Citera
2016-12-13, 20:26
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
För det första; vad har detta med ämnet att göra?

För det andra; hur gör du denna koppling? Det finns ingen logik i ditt inlägg över huvud taget.
Mitt privata sexliv är oerhört ointressant i sammanhanget.

Och nej, man blir inte omanlig för att man byter blöjor och hämtar på dagis. Att ta ansvar ser jag tvärtom som rätt manligt om man nu ska prata i sådana termer.

Hundhalsband är inte vidare manligt. Inte heller ditt intresse för suicide-girls! Hahahahaha! Eller menar du att det är att ta ansvar att uppkåtas av dessa självmordstjejer? Som sagt, alla har vi våra säregna lustar. Vissa lustar är bara mer konstiga än andra.
Senast redigerad av asamera 2016-12-13 kl. 20:45.
Citera
2016-12-13, 22:40
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Hundhalsband är inte vidare manligt. Inte heller ditt intresse för suicide-girls! Hahahahaha! Eller menar du att det är att ta ansvar att uppkåtas av dessa självmordstjejer? Som sagt, alla har vi våra säregna lustar. Vissa lustar är bara mer konstiga än andra.

För det första så pratar vi inte om mig. Jag skiter fullständigt om jag är manlig eller ej. Vad du har fått hundhalsband ifrån vet jag inte. Och om du är så dum att du inte fattade att jag menade blöjbyten och dagishämtning när jag pratade om att ta ansvar så är det nog mer ditt problem.

Och att jag attraherades av tatuerade punk- och rocktjejer för åtta år sedan är rätt irrelevant för diskussionen.
Citera
2016-12-13, 23:47
Kvinnor är grupporienterade och känslodrivna. Manliga feminister är svaga män som inte skulle åstadkommit något även om dom försökte gå sin egna väg, så dom blir också feminister. Allt detta kokar ihop till att man sitter och känner vad som ska vara rätt, denna information får man från någon annan och man knyter an med idén. Sen repeteras detta i ekokammare utan slut. Det uppfyller hela ens identitet vilket ger det intressanta fenomenet som är feminister. Faktaresistens, dubbeltänk samt hyckleri.

Anmärkningsvärt är väl att påpeka att antalet som bekänner sig som feminister är en liten minoritet i samhället. Om du frågar på stan svarar folk givetvis "ja" eftersom dom räds konsekvenserna vid ett "nej", men hemma i lägenheten och huset ger dom flesta fullständigt fan i vilket. Att sedan media matar ut lögner om "orättvisor" folk "vill rätta till" är en helt annan femma och hamnar mer under diskussion om media och propaganda.

tillägg: ofta överrepresenterade inom psykiatrin, dom älskar offerrollen som ger dom en ursäkt till att slippa ta ansvar.
Senast redigerad av EnMansArmé 2016-12-13 kl. 23:51.
Citera
2016-12-24, 18:45
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Feministerna vill ha kakan och samtidigt äta den; de vill ha resurser från män, utan att behöva anstränga sig för att tillfredsställa och uppskatta män.

Så kanske det är, men det är ju självförvållat av er karlar. Ni släppte ifrån er makten på 1960-talet och har sedan dess enbart skänkt gåvor och presenter samt skattefria förmåner till oss kvinnor. Ni har sparkat manliga arbetare för att lämna över jobben till oss kvinnor. Ni har sparkat manliga chefer för att låta oss kvinnor ta plats i chefsstolarna.
Med andra ord är vi kvinnor ytterst realistiska, och vi har endast utnyttjat de svaga punkter som ni karlar inte har försvarat.

Vi kvinnor är vinnarna för att ni karlar helt enkelt inte behärskar maktspelet. Ni karlar är slarvpellar.
Senast redigerad av Bullfetta 2016-12-24 kl. 18:48.
Citera
2016-12-24, 19:12
Medlem
Anakoret1995-s avatar
Det maskulina är ordning, syfte och logik.

Det feminina är kaos, dumhet och fantasi.

Svar: överfeminisering.
Citera
2016-12-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anakoret1995-
Det maskulina är ordning, syfte och logik.

Det feminina är kaos, dumhet och fantasi.

Svar: överfeminisering.

Överbefolkning, mångkultur och jämställdhet med andra ord.

Bra att ni män finns som kan fixa och bygga samhället.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-12-24 kl. 22:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in