Citat:
Ursprungligen postat av
Dritlei
//
De får fler tittare än tv-program som har massa miljoner i budget, fattar inte hur det kan vara obegripligt för vissa att de är miljonärer
Frågan var inte om de är "miljonärer" utan om de drar in en mille per månad på YT. Det gör de inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
papi.f
Antagligen väldigt gamla personer som inte hängt med det senaste. Självklart drar dom in en massa pengar. Vågar knappt tänka på hur mycket dom tjänat på alla sina fejkpranks
Haha, kan slå vad om att jag är yngre än dig om man ska döma efter din inläggshistorik din korkade tomte. Till skillnad från dig har jag en hjärna och förmåga att tänka kritiskt. För övrigt är det ett typiskt WT-drag att tro att man blir miljonär för att man lägger upp en kanal på YT.
Det blir väl så när man går på bidrag gissar jag:
Citat:
Ursprungligen postat av
papi.f
jag är gärna på, arbetslös som man är, har spelat nhl 09 så fingrarna blöder kör på de svårast o förlorar inte många matcher online dock så har ja knappt kört be a pro så de är väl nackdelen len banan är min gt
Slår vad om att du varit arbetslös sedan det där inlägget skrevs för sju år sedan. Härlig blattesvenska också, har du det bra därute i Rinkeby ditt slödder?