Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.
Jag kan hålla med om att der blir lite rasistiskt att dra alla muslimer och mena invandrare lver en kam, ALLA mena våldtar inte.
Men en stor del utav våldtäkterna begås utav mena invandrare. Gruppvåldtäkt och överfallsvåldtäkt existerade inte (ja någon kanske kan hitta ett enstaka fall ifrån 70 talet, men det bevisar ingenting)när jag var yngre. Lägg därtill alla oprovocerade misshandlar och personrån som sköljer över Sverige i takt med att den extrema invandringen breder ut sig.
Mena ger sig bara på "svennebögar" och "svennehoror" DÄR har du den RIKTIGA rasismen!
Sedan att unga mena tjejer också beter sig som svin samt att INGEN av dem, oavsett kön eller ålder, bidrar till Sveriges ekonomi och välfärd är också ett enormt problem
Så vad har vi nu
De är extremt rasistiska, våldsamma, otacksamma och på grund att att de inte vill bidra till något så kommer välfärden att gå under.
Förklara gärna för mig, utan att nämna vare sig Zlatan eller pizza, vad mena invandringen har bidragit till och varför de skall stanna kvar.