2016-12-22, 23:52
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vänligen förklara för för mig hur en medvetslös person sällan får kokain i sig på sjukhus? Resten av ditt svammel orkar jag inte ens bemöta. Och JO hon gjorde en polisanmälan men den kom väldigt sent. Och det beror återigen för att hon kände sig rädd. Du är så korkad och efterbliven att jag får hjärnblödning. Trist att behöva säga så om någon man inte känner IRL, men du skriver verkligen mycket skit.

Kokain i flytande form används som blodstoppande fr a vid svår näsblödning. Det sker dock i allmänhet inte på medvetslösa.
Och nej Lotta gjorde INGEN polisanmälan, hon bad den 25/5 att få fundera OM hon ville göra en anmälan. När hon åter hade kontakt med Martin valde hon att INTE göra en polisanmälan och meddelade polisen detta 29/5.
Du får faktiskt själv läsa FUPen, finns i början på denna tråd. Gör det innan du postar felaktigheter nästa gång.
Citera
2016-12-22, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Jag ber att få gratulera till "huvudet på spiken"- inlägg.
Det är precis där problemet ligger. Lottor o Angelicas som väljer Martinar - för att det är spännande, kittlande, tufft eller vilka skäl de nu kan ha. Låter de bli är en väldigt stor del av problematiken löst.

Håller med
Citera
2016-12-22, 23:55
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Den möjligheten torde vara nästan noll. Därför upphävde åklagaren anhållan av Martin och det hela las ner.

Så nej någon polisanmälan gjordes aldrig.

Du antar något du inte har fullt begrepp om. Däremot finns anmälan i aktb 60 medföljande i denna FU. Det råder bristfällig kunskap och ett idiotiskt förhållningssätt till Lottas polisanmälan som pågick i 5 dagar. Anmälningsupptagningen är alltså dokumenterad och du tvingar dig påstå motsatsen. Jag begriper inte riktigt varför, men det kanske ger dig en vidare sanning? Vi andra förhåller oss till de verkliga händelserna och håller inte på med sånt som är ovidkommande för själva mordfallet.

Dina falska påstående om Lotta är alltså inget att ta till sig eftersom du till och med tokar med egna mått mätt vad du anser är värt i bevisväg gällande vad Lotta presenterade på polisstationen. Jag tror inte jag sett så usla argument förut faktiskt.
Citera
2016-12-22, 23:57
Medlem
Citat:
Kokain i flytande form används som blodstoppande fr a vid svår näsblödning. Det sker dock i allmänhet inte på medvetslösa.
Och nej Lotta gjorde INGEN polisanmälan, hon bad den 25/5 att få fundera OM hon ville göra en anmälan. När hon åter hade kontakt med Martin valde hon att INTE göra en polisanmälan och meddelade polisen detta 29/5.
Du får faktiskt själv läsa FUPen, finns i början på denna tråd. Gör det innan du postar felaktigheter nästa gång.
Vilket jävla skitsnack återigen. Du hänvisar till fupen men likförbenat tjatar du om att hon aldrig polisanmält. Börjar faktiskt tröttna på ditt trollande. Kan ge dig att hon borde ha agerat tidigare men att hon aldrig polisanmälde är så fel det bara kan bli. Sanningen är att hon borde ha polisanmält honom direkt men kände sig rädd och hotad och därför inte vågade. Men sluta påstå att det aldrig gjordes någon polisanmälan för det gjordes det, om än väldigt sent.
Citera
2016-12-22, 23:57
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Du kanske förstår av det fetade att du eventuellt blir arbetslös eftersom du påstår att det är en lögn att det fanns några journaler på S:t Görans. Hittar de efter min anmälan till sjukhus i Sthlm att det har gjorts sökningar på Lotta Rudholm av dig så är du arbetslös nästa år. God jul på dig!

Är du knäpp?

Det står i FUPen i förhöret med Kerstin Korti att Lotta uppgav att det fanns journaler på St Görans sjukhus. När man sammanställde allt inför rättegången framkom att där inte fanns några aktuella journaler på Lotta. Det fanns något gammalt från många år tillbaka om ngn infektion, inget annat.

Varför i helsike skulle någon av oss här göra sökningar i ett BOs - eller GMs journaler för att kunna skriva i denna tråd? Du måste vara tokig!

Gå o lägg dig med kvällsliteraturen i form av FUPen -som du uppenbarligen inte läst!
Citera
2016-12-23, 00:00
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Du antar något du inte har fullt begrepp om. Däremot finns anmälan i aktb 60 medföljande i denna FU. Det råder bristfällig kunskap och ett idiotiskt förhållningssätt till Lottas polisanmälan som pågick i 5 dagar. Anmälningsupptagningen är alltså dokumenterad och du tvingar dig påstå motsatsen. Jag begriper inte riktigt varför, men det kanske ger dig en vidare sanning? Vi andra förhåller oss till de verkliga händelserna och håller inte på med sånt som är ovidkommande för själva mordfallet.

Dina falska påstående om Lotta är alltså inget att ta till sig eftersom du till och med tokar med egna mått mätt vad du anser är värt i bevisväg gällande vad Lotta presenterade på polisstationen. Jag tror inte jag sett så usla argument förut faktiskt.

Men om det skulle finnas en anmälan gjord av Lotta - vad var det då hon ville fundera på "över helgen" tror du? Vad var det då hon sa nej till 29/5? Vad var det poliserna kom hem till henne och försökte övertala henne att göra?
Citera
2016-12-23, 00:01
Medlem
Mooskys avatar
Citat:

Citat:
ANMÄLAN
2016-05-26 01.20
5000-K618313-16
Citat:
Brottsanmälan
Polisregion Stockholm, Utredningssektion 5 PO Sthlm Nord
Anmälningsdatum
2016-05-25
Brottsbeskrivning

Citat:
Brottsplatsadress
xxxxxxxxÄGEN 20
status
FU Utredning pågår

Citat:
Brottsbebeskrivhing -_·--
Grov fridskränkning mot kvinna 18 år eller äldre

Citat:
Fritext grundanmälan

Citat:
Men om det skulle finnas en anmälan gjord av Lotta - vad var det då hon ville fundera på "över helgen" tror du? Vad var det då hon sa nej till 29/5? Vad var det poliserna kom hem till henne och försökte övertala henne att göra?

Anmälan är upprättad och anmälningsupptagaren har antecknat hur han uppfattade Lotta.
Det skulle fortsätta dagen efter men polisen hade förhinder. Anmälan gjordes samtidigt som Lotta klev in på polisstationen den 25 maj. Frågan lyder alltid vill du göra en anmälan. Du får ta och kamma dig lite din falska fan. 30 maj lades det ner inte innan dess.
Senast redigerad av Moosky 2016-12-23 kl. 00:07.
Citera
2016-12-23, 00:08
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vilket jävla skitsnack återigen. Du hänvisar till fupen men likförbenat tjatar du om att hon aldrig polisanmält. Börjar faktiskt tröttna på ditt trollande. Kan ge dig att hon borde ha agerat tidigare men att hon aldrig polisanmälde är så fel det bara kan bli. Sanningen är att hon borde ha polisanmält honom direkt men kände sig rädd och hotad och därför inte vågade. Men sluta påstå att det aldrig gjordes någon polisanmälan för det gjordes det, om än väldigt sent.

Kan inte du, som är en av de ytterst få människor i världen, som sett Lottas fullföljda polisanmälan av Martin lägga upp den här så vi alla kan se?
Citera
2016-12-23, 00:09
Medlem
Citat:

Kan inte du, som är en av de ytterst få människor i världen, som sett Lottas fullföljda polisanmälan av Martin lägga upp den här så vi alla kan se?
Behöver inte ens göra det. Det har Moosky redan fixat galant
Citera
2016-12-23, 00:11
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Anmälan är upprättad och anmälningsupptagaren har antecknat hur han uppfattade Lotta.
Det skulle fortsätta dagen efter men polisen hade förhinder. Anmälan gjordes samtidigt som Lotta klev in på polisstationen den 25 maj. Frågan lyder alltid vill du göra en anmälan. Du får ta och kamma dig lite din falska fan. 30 maj lades det ner inte innan dess.

Nej, för att detta ska räknas som en anmälan måste Lotta skrivit under och godkänt. Det gjorde hon inte - hon ville avvakta. Detta är polisens anteckning - inte en polisanmälan. Lotta ville fundera - har du glömt det?
Om det funnits en anmälan kunde man kanske gått vidare - nu var detta omöjligt.
Det gjordes aldrig en polisanmälan av misshandel - ett brott som faller under allmänt åtal och som man kunde fortsatt att utreda om Lotta bara hade gått med på att fullfölja med en riktig anmälan.
Senast redigerad av Solglittret 2016-12-23 kl. 00:13.
Citera
2016-12-23, 00:13
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Nej, för att detta ska räknas som en anmälan måste Lotta skrivit under och godkänt. Det gjorde hon inte - hon ville avvakta. Detta är polisens anteckning - inte en polisanmälan. Lotta ville fundera - har du glömt det.

Du är sjuk faktiskt allvarligt talat. Det tas upp då någon ringer, eller via internet eller på polisstationen. Denna anmälan/FU höll på till den 30 maj där lades den ner. Inte innan vilket betyder att du ljuger om att hon aldrig anmälde. Det räknas nämligen som en anmälan. Fullfölja utredningen är något helt annat. Håll isär dina tillkortakommande.
Citera
2016-12-23, 00:16
Medlem
Citat:
Nej, för att detta ska räknas som en anmälan måste Lotta skrivit under och godkänt. Det gjorde hon inte - hon ville avvakta. Detta är polisens anteckning - inte en polisanmälan. Lotta ville fundera - har du glömt det.
Du är tamigfan det mest hopplösa fall jag nånsin stött på. Du ber att få bevis på att anmälan upprättats, anmälan länkas i tråden mitt framför ögonen på dig, och du ger dig ändå inte Hur i helskotta vet du att det är polisens anteckning och inte Lottas? Du är tamigfan den största besserwisser jag mött på länge och då har jag ändå stött på många av den varan. Kom tillbaka när du nyktrat till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in