Citat:
Ursprungligen postat av
Dolesn
Sverige är på väg rakt in i väggen i accelererande hastigheter. Kvinnorna får vara krockkuddar. De har skapat situationen. Jag önskar inte dig att vara krockkudde dock, du har visat prov på vettiga åsikter, inte för att det förbättrar din och min relation (vilket jag egentligen totalt skiter i) men i princip alla andra kvinnor är skyldiga och du vet det själv.
Nej, kvinnor har defintivt inte skapat situationen. Släpp din personliga frustration, och se verkligheten. Sverige styrs utifrån av kapitalstarka grupper av män, och internt i Sverige kan vi glädjas över t ex Bildt och Westerberg som rev upp Luciabeslutet och den store landsförrädaren Reinfeldt med sin ettriga sidekick Borg. Media styrs från toppen av män, och är skyldiga till hjärntvätten av det svenska folket.
Tror du verkligen seriöst att dessa män, som äger makten, skulle låta sig rubbas det minsta av en Gudrun Schyman som gnäller, om det inte var så att hon passade in i deras agenda? Om du gör det så är du mer än lovligt lättlurad.