2016-12-17, 22:04
Medlem
Alla får väl skaffa barn med vem dom vill. Finns inget problem.
Citera
2016-12-18, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franklinpierce

Jo, rasisterna får magknip.
Citera
2016-12-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Jo, rasisterna får magknip.

Ja, skulle möjligen vara det.
Citera
2016-12-18, 17:41
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:

Det stora problemet är blodsblandningen som en österikisk korpral en gång skrev om i sitt verk Mein Kampf.

Citat:
Blodsblandningen och den därav förorsakade sänkningen av rasnivån är den enda orsaken till att gamla kulturer dö ut ty människorna gå inte under till följd av förlorade krig utan på grund av förlusten av den motståndskraft, som endast det rena blodet äger.

http://www.radioislam.org/historia/hitler/mkampf/sve/11.htm
Senast redigerad av ValdtaktsSemiten 2016-12-18 kl. 17:45.
Citera
2016-12-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Det stora problemet är blodsblandningen som en österikisk korpral en gång skrev om i sitt verk Mein Kampf.

http://www.radioislam.org/historia/hitler/mkampf/sve/11.htm

Jag är verkligen ingen anhängare av massinvandring och kommer rösta SD 2018 då jag får rösta för första gången. Kultur är enligt mig mer avgörande än "ras" eller folkgrupp. En vit svensk borde ha mer gemensamt med en kristen afrikan eller thailändsk buddhist än med en muslim från Albanien till exempel.
Citera
2016-12-21, 12:52
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stripessss
Du är helt enkelt för dum för att förstå hur oinsatt du är.
Istället för att spotta ut påståenden utan belägg kan du förklara varför?
Inte svarade du på nån av de 3 tydligt ställda frågorna heller.

Hur kommer det sig att de med ljus hy och ljusa ögon var de som överlevde bäst i Norden?
Hur kommer det sig att det var dessa egenskaper som utvecklades?
Varför finns det naturligt inte några bruna människor här?

Det är lika applicerbart idag som för tusen år sedan. Helt enkelt eftersom klimatet är i stort det samma och vår genetik likaså.

Släpp denna irrlära om D-vitamin någon gång! Vita människor har uppstått en gång, på en plats. Har ingenting med D-vitamin att göra. Vi var vita från runt ekvatorn och upp mot norr, här i euro-asien/nordafrika.

I sydamerika och i oceanien är folk inte vita. I nordamerika och nordöstra europa är inte folk vita. D-vitaminen är en PK-lära, som ska uppfostra dig att vi alla är samma etniska grupp, och att alla som flyttar hit redan är svenskar.
Citera
2016-12-21, 12:57
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Man kan argumentera att de åtminstone fick en avkomma.

Svenska kvinnor är tappade på huvudet som små. Typ alla.

Och såna här trådar är generellt sjukt trista och fyllda med omotiverat kvinnohat. Svenska män "rasblandar" i lika hög utsträckning, men det är bara kvinnor ni vill åt.

SCB:s statistik säger att de flesta barn som föds antingen har helt svenska föräldrar eller helt icke-svenska.
Citera
2016-12-21, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Och såna här trådar är generellt sjukt trista och fyllda med omotiverat kvinnohat. Svenska män "rasblandar" i lika hög utsträckning, men det är bara kvinnor ni vill åt.

SCB:s statistik säger att de flesta barn som föds antingen har helt svenska föräldrar eller helt icke-svenska.
Stor skillnad mellan rasblandningarna. Svenska män rasblandar för att inga unga relativt snygga svenska kvinnor vill ha en 50+ årig man, då de anser att männen är för gamla. Den formen av blandning är i så fall helt okej.

Men ja ni svenska kvinnor kommer få äta upp era blandningar själva och även yngre svenska kvinnor kommer få "äta upp" blandkorvarna och det kan bli otäckt. Men ni förtjänar det.
Citera
2016-12-21, 13:42
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Stor skillnad mellan rasblandningarna. Svenska män rasblandar för att inga unga relativt snygga svenska kvinnor vill ha en 50+ årig man, då de anser att männen är för gamla. Den formen av blandning är i så fall helt okej.

Men ja ni svenska kvinnor kommer få äta upp era blandningar själva och även yngre svenska kvinnor kommer få "äta upp" blandkorvarna och det kan bli otäckt. Men ni förtjänar det.

Vilket sällsynt sjukt svar. Jag förstår om du har problem både som ung eller gammal, men dina problem är inte allmängiltiga.

Fakta är fortfarande att flest barn som föds är antingen helsvenska eller inte svenska alls.

Det trista för Sverige är den hysteriskt höga andelen barn som är icke-svenska, och som antyder att folkmordet redan har passerat gränsen där det blir irreversibelt.
Citera
2016-12-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vilket sällsynt sjukt svar. Jag förstår om du har problem både som ung eller gammal, men dina problem är inte allmängiltiga.

Fakta är fortfarande att flest barn som föds är antingen helsvenska eller inte svenska alls.

Det trista för Sverige är den hysteriskt höga andelen barn som är icke-svenska, och som antyder att folkmordet redan har passerat gränsen där det blir irreversibelt.
Sverige är på väg rakt in i väggen i accelererande hastigheter. Kvinnorna får vara krockkuddar. De har skapat situationen. Jag önskar inte dig att vara krockkudde dock, du har visat prov på vettiga åsikter, inte för att det förbättrar din och min relation (vilket jag egentligen totalt skiter i) men i princip alla andra kvinnor är skyldiga och du vet det själv.
Citera
2016-12-22, 06:27
Medlem
Vargfars avatar
Citat:
Jag är verkligen ingen anhängare av massinvandring och kommer rösta SD 2018 då jag får rösta för första gången. Kultur är enligt mig mer avgörande än "ras" eller folkgrupp. En vit svensk borde ha mer gemensamt med en kristen afrikan eller thailändsk buddhist än med en muslim från Albanien till exempel.
Kulturen är sprungen ur rasen. Det som just format den svenska kultur som Sverige Demokraterna lyfter upp och så gärna vill värna om är just rasen. Den ariska rasen närmare bestämt. Tycker du att det har funkat hittills i Sverige sedan 1975 trots att vi delar vissa av dessa så kallade "värden med dessa folkgrupper utanför Europas gränser? Tror du att den hära utvecklingen kommer att bli ännu bättre när vi svenskar blir en minoritet i Sverige ? En rasfrämling vare sig han är kristen eller icke troende är fortfarande en rasfrämling. Och hör således inte hemma i Sverige.
Citera
2016-12-22, 12:01
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Sverige är på väg rakt in i väggen i accelererande hastigheter. Kvinnorna får vara krockkuddar. De har skapat situationen. Jag önskar inte dig att vara krockkudde dock, du har visat prov på vettiga åsikter, inte för att det förbättrar din och min relation (vilket jag egentligen totalt skiter i) men i princip alla andra kvinnor är skyldiga och du vet det själv.

Nej, kvinnor har defintivt inte skapat situationen. Släpp din personliga frustration, och se verkligheten. Sverige styrs utifrån av kapitalstarka grupper av män, och internt i Sverige kan vi glädjas över t ex Bildt och Westerberg som rev upp Luciabeslutet och den store landsförrädaren Reinfeldt med sin ettriga sidekick Borg. Media styrs från toppen av män, och är skyldiga till hjärntvätten av det svenska folket.

Tror du verkligen seriöst att dessa män, som äger makten, skulle låta sig rubbas det minsta av en Gudrun Schyman som gnäller, om det inte var så att hon passade in i deras agenda? Om du gör det så är du mer än lovligt lättlurad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in