Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Vi får väl se om det kommer bevis som duger för dig och alla andra verklighetsförnekare.
Jadå vi får väl se om sådana kommer
i framtiden. Till dess är det ni "chemtrails"-kramare som verklighetsförnekar, eftersom ni envist pekar på nonsensvideor på youtube och analyser som ingen har visat har provtagits och analyserats på rätt sätt. Eller kan du peka på någon som verkligen flugit in i strimmorna och tagit prover? Och samtidigt tagit nollprover vid sidan om strimman?
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Om så sker kommer säkerligen youtubefilmerna i samma sekund bli mindre "stolliga"...
"...visar en massa vita streck..." Du får väl försöka tänka till varför plan flyger på det sättet och skitar ned något ofattbart.
Varför flygplanen flyger som de gör en viss dag bör varken du eller jag gissa. Om du är så intresserad - fråga flygbolagen ifråga.
En massa vita streck har jag sett i årtionden och de har alltid sett likadana ut och burit sig åt på samma sätt som idag. "Skitar ner något ofattbart" (alltså genom att
avsiktligt sprida något annat än avgaser) är
din gissning och ingenting annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Vidare, om så sker kommer du säkerligen även upptäcka att det faktiskt gjorts fler provtagningar än enbart vattenprover. Prover som tydligt pekar åt ett visst håll.
Vilka då och i vilken vetenskaplig publikation (med peer review) har de publicerats?
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Sist men inte minst kommer du säkerligen att betrakta det som sker på himlen med helt nya ögon. Det som tidigare var så omöjligt att föreställa sig hamnar plötsligt i nytt sken. Geoengineering, att äga vädret, motsägelsefulla saker - samt gud vet vad - blir plötsligt relevanta.
Spekulera inte i vad jag kommer att tycka, om helt osannolika saker trots allt skulle hända. Hantera i stället mina frågor ovan.