2016-12-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Kommer AFC ens har fullt lag när det vankas premiär?
Förhoppningsvis inte. Ju fortare de förpassas bort från elitfotbollen, desto bättre.
Citera
2016-12-20, 14:41
Medlem
Haha ja de kan man ju tycka.
Citera
2016-12-20, 16:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Förhoppningsvis inte. Ju fortare de förpassas bort från elitfotbollen, desto bättre.

Blir AFC Sveriges RB Leipzig i frågan om impopularitet?
Citera
2016-12-20, 16:19
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Luktar ny Victor Sköld-värvning i mina ögon för Blåvitt

Rimligen inte tänkt som startspelare, för gammal för att ses som talang och kommer antagligen inte generera pengar.

Och eftersom vi roterar ungefär lika mycket i truppen som en tomte roterar mellan skägg/renrakad så är det än mer idiotiskt. Vi har Tobbe, Elias och Boman. En fjärdeforward borde kunnat alterneras mellan ungtuppar som Saebo och Bah t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

INGEN lär ju sörja när dom åker ur med buller och bång iaf...
Citera
2016-12-20, 16:20
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Och eftersom vi roterar ungefär lika mycket i truppen som en tomte roterar mellan skägg/renrakad så är det än mer idiotiskt. Vi har Tobbe, Elias och Boman. En fjärdeforward borde kunnat alterneras mellan ungtuppar som Saebo och Bah t.ex.

INGEN lär ju sörja när dom åker ur med buller och bång iaf...

Känns ungefär så ja.

Varför ska vi ens ha backup spelare på bänken? Kostar ju ändå bara pengar. Tänk vad bra spelare vi hade kunnat ha i startelvan om vi sket i att lägga löner på bänkspelarna.

Förstår förövrigt fortfarande inte varför det är så viktigt att vi ska ha in en 4:e anfallare när man såg hur lite Viktor Sköld fick spela. Rimligen kommer vi inte hitta en BÄTTRE 4:e anfallare än Sköld som vill ta den rollen
Citera
2016-12-20, 16:21
Medlem
Det är långt kvar till premiären och aktiviteten drar igång på allvar först efter nyår så nog kommer de få ihop ett lag. Oavsett hur mycket eller lite man satsar så kommer det bli ett jäkla hopplock av spelare. Guldvinnarna brukar klaga på att de blir brandskattade men det är ingenting i jämförelse med afc, snacka om att börja på ny kula.
Citera
2016-12-20, 16:22
Medlem
mishimas avatar
Har inte AFC varit i den här situationen inför varje säsong?
Citera
2016-12-20, 16:23
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Känns ungefär så ja.

Varför ska vi ens ha backup spelare på bänken? Kostar ju ändå bara pengar. Tänk vad bra spelare vi hade kunnat ha i startelvan om vi sket i att lägga löner på bänkspelarna.

Förstår förövrigt fortfarande inte varför det är så viktigt att vi ska ha in en 4:e anfallare när man såg hur lite Viktor Sköld fick spela. Rimligen kommer vi inte hitta en BÄTTRE 4:e anfallare än Sköld som vill ta den rollen

Och dessutom får ju Rieks ändå spela forward före våra forwards...
Det är dec och jag är redan trött på laguttagningarna.
Citera
2016-12-20, 16:25
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Och dessutom får ju Rieks ändå spela forward före våra forwards...
Det är dec och jag är redan trött på laguttagningarna.

Lite så ja. Eller jag är framförallt trött på tränaren och känner tyvärr, tyvärr att 2017 kommer jag ha extremt svårt att motivera mig att finna glädje och intresse för Blåvitt.

Absolut ingenting jag ser framemot vad gäller truppen nu förutom möjligen Omarsson och Paka.
Citera
2016-12-20, 16:26
Medlem
Samizdats avatar
Vilka är det som AFC blivit av med? Wicks, Jarl & Rogic?
Citera
2016-12-20, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är RB Leipzig verkligen så impopulära? Dom har väl betydligt fler fans än AFC? Dom är ju dessutom på väg att göra en Leicester.
Citera
2016-12-20, 16:53
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Är RB Leipzig verkligen så impopulära?
Ja.
Citat:
Dom har väl betydligt fler fans än AFC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera