Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen66
Verkligen? Det är du som försöker skapa en onödig konflikt. Om du läser mitt inlägg en gång till och är lite ärlig så hittar du flera saker och det är mer än många av de andra inläggen har att erbjuda mycket här är rena spekulationer. Din fråga är förresten redan besvarad så jag förstår inte varför du ställer den.
Varför det första frågetecknet förresten? Du skulle ha varit en punkt där så nu är det du som ser ut att svamla. Jag ska berätta en liten hemlis för dig. Snuten följer troligtvis den här tråden så jag tänker inte namnge personer och företag, ge exempel på datum eller berätta vilka brott det handlat om för det skulle vara osmart av mig. Jag tänker heller inte skicka PM så det är ingen idé att någon här frågar.
Om du läser mitt inlägg som du citerade ovan så ser du att den första sammansättningen av ord bildar en frågeställning, och därav frågetecknet. Det är hursomhelst irrelevant för trådens betydelse. Kan du inte förstå enkla forumsinlägg så tycker jag synd om dig.
Jag var absolut inte ute efter att skapa någon konflikt. Jag frågade rakt ut om du hade något intressant att komma med, då ditt inlägg var en kombination av... Ja jag vet inte vad. Inte var det något som utvecklade tråden iallafall.