Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Japp, ett par contrajihadister. De där som de stora tuffa nationalisterna brukar fnysa åt för att de "viker sig".
Men det patetiska är inte att nationalister fegar när det kommer till muslimer och kriminella invandrargäng, utan att de inte ens har ballar att erkänna att deras mod brister. Istället försöker de ursäkta sig med genomskinliga bortförklaringar.
Så jävla äckligt att sitta och höra motgift-gubbarna ordbajsa om "osmaklig bild" när de skulle hitta förklaring till att inte visa bilden. Men de kan visa bilder på svarta män som knullar vita kvinnor, bilder på när helgonet Lucia skändas, bilder på bögar som posar sexuellt, bilder på döda.
Men en bild som kan kränka de som ockuperar oss. Det tycker motgift-gubbarna är så "osmakligt" att de vägrar visa bilden som de själva gör ett inslag om.
JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ATT SPELA MED I DETTA!!!!
år efter år har jag hört och läst nationella företrädare som ALLTID har någon "ideologisk" eller "taktisk" ursäkt för att undvika konflikt med våldsamma invandrare.
Dom tänker nog lite som så att det inte något fel på islam och muslimer i sig. Traditionella familjetyper som håller sig för sig själva. Jag tror inte att det är riktigt religiösa muslimer som ställer till kaos i våra bostadsområden, däremot borde imamer gå ut mycket hårdare mot packet. MEN problemet är inte deras religion, problemet är att dom är här i så stort antal. Dom ska självklart åka hem men varför vill du utsätta ett folk för det vi Svenskar blivit utsatta för? Ingen kultur förtjänar att förnedras och förstöras, tycker du om det dom gjort mot oss? Muslimerna bör deporteras men det är bara sadistiskt och äckligt att försöka förstöra deras kultur, ska rfsu dit med? Ska vi börja tvinga dom att abortera mera? Eller bara skicka hem dom? Få bort bankerna från deras ryggar så dom kan leva i fred i där dom ska vara.