Citat:
Klappmongo - det kommer aldrig att inträffa...
Likadant som Ken Instabil hävdade att Affärerna skulle under 2016 ta emot Onecoin annars skulle han ha Ägg kastat på hans ansikte.
Det försvann.... Likaså var Onecoin tvungna att göra fler Onecoins , för dom kunde ju inte heller hålla löftet att göra Onecoin publikt när 80% var minade (Samtidigt som Affärer skulle acceptera dessa - därav Ken Instabils kommentar).
Då tillverkar man fler så att man inte är på 80% längre....
Men mitt kära klappmongo....
Här har du 4 frågor att besvara...
) Varför kan inte Onecoin som företag ha ett bankkonto där man sköter sina finansiella affärer ifrån?
Observera att om någon av er klappmongon hänvisar till att det handlar om att "Banker är rädda för konkurrens" så är det ett helt felaktigt svar - då ALLA har rätt till bankkonto , om det inte finns misstanke om penningtvätt och/eller brottslighet.
http://www.konsumenternas.se/spara/o...att-till-konto
2) Varför sparkar inte företaget individer som bevisligen begår brott? (t.o.m grova sådana?)
Se länkar tillbaka i tråden där den s.k CEO Ruja är fälld i Tyskland , och nyligen idioten som fick pengar stulna av en prostituerad.
Ja , jag vet att sistnämnda inte är ett brott - men det är ett moraliskt brott som skulle , i VANLIGA företag - ge den anställda sparken....
3) Hur kommer det sig att man jämför sig med Bitcoin när man inte har en enda gemensam nämnare med Bitcoin?
Ex - En Onecoin medlem är INTE ägare av sin egna plånbok. (i.e. Onecoin kan när som helst radera den)
Att det inte finns någon blockkedja är "en bisak". (Ja - det är bevisat längre bak i tråden)
4) Om nu Onecoin är ett Företag som sysslar med Kryptovalutor. Varför har man inte en ordentlig hemsida med en medlemsräknare som de facto räknar medlemmar och inte är en hårdkodad siffra?
Citat:
Ja - Jag kan programmering - nu har jag iofs bara skummat igenom koden för hemsidan.
Men det skall isåfall i koden finnas en sådan hänvisning och det finns inte.
Så varsågod och bevisa motsatsen tack!
<main>
<div class="container">
<section class="couter-section text-center">
<div class="row">
<div class="col-sm-12">
<div class="joined-holder clearfix">
<h3 class="text-center font-bold fs-30 uppercase title">OneLife Members
:</h3>
<div class="joined-counter head-count color-red mb-35" data-value="2807912"></div>
</div>
</div>
Återkom med ordentliga svar nu - och inget klappmongo svammel som hittils varit i tråden.
" GRAtTIS bara €27,530.