Du är alltså den gemene svensken. Lånad upp till hakan och inte ens då ringer det en klocka även fast det bara tickar och tickar på. Svensken är en av de mest belånade i världen. Även nationell skuld är på tok upp åt väggarna sett per kapita. Jag skyr lån som pesten även om man kanske är illa tvungen att ta ett i framtiden.
Det förvånar mig att man bara får låna som du gjort helt vilt. Är folk dumma på riktigt?
OnT: Vad ska du göra säger du? Sälj allt skit du köpt och lev på existensminimum samt jobba som ett svin. Det är det enda valet du har. Om några år kanske du kan betala av en bråkdel av alla skulder.
Senast redigerad av LittleFish 2016-12-16 kl. 14:23.
Du är alltså den gemene svensken. Lånad upp till hakan och inte ens då ringer det en klocka även fast det bara tickar och tickar på. Svensken är en av de mest belånade i världen. Även nationell skuld är på tok upp åt väggarna sett per kapita. Jag skyr lån som pesten även om man kanske är illa tvungen att ta ett i framtiden.
Det förvånar mig att man bara får låna som du gjort helt vilt. Är folk dumma på riktigt?
OnT: Vad ska du göra säger du? Sälj allt skit du köpt och lev på existensminimum samt jobba som ett svin. Det är det enda valet du har. Om några år kanske du kan betala av en bråkdel av alla skulder.
han köpte aktier för pengar och antagligen droger med. Det är svårt att sälja det när det är använt....
Hade personligen tagit livet av mig. Min framtid hade varit förstörd om jag hade sådana skulder, skulle aldrig kunna få en vettig flickvän. Skulle för alpframtid behöva ragga bottenskrapet i samhället, mina framtida barn skulle bli socbarn osvosv. Bättre att lägga sig med flaggan i topp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!