Flashback bygger pepparkakshus!
2016-12-16, 12:59
Bannlyst
Ingen bank eller ens lånapengar snabbt institut skulle väl lånat ut mer så en skuld skulle kunnat bli 2.5 Mill?!
Citera
2016-12-16, 13:49
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felle64
600000 av släkt och vänner
Gör allt du kan för att betala av till dina vänner och släktingar. Bankerna blir inte lidande men det blir individer.
Citera
2016-12-16, 14:17
Medlem
LittleFishs avatar
Du är alltså den gemene svensken. Lånad upp till hakan och inte ens då ringer det en klocka även fast det bara tickar och tickar på. Svensken är en av de mest belånade i världen. Även nationell skuld är på tok upp åt väggarna sett per kapita. Jag skyr lån som pesten även om man kanske är illa tvungen att ta ett i framtiden.
Det förvånar mig att man bara får låna som du gjort helt vilt. Är folk dumma på riktigt?

OnT: Vad ska du göra säger du? Sälj allt skit du köpt och lev på existensminimum samt jobba som ett svin. Det är det enda valet du har. Om några år kanske du kan betala av en bråkdel av alla skulder.
Senast redigerad av LittleFish 2016-12-16 kl. 14:23.
Citera
2016-12-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleFish
Du är alltså den gemene svensken. Lånad upp till hakan och inte ens då ringer det en klocka även fast det bara tickar och tickar på. Svensken är en av de mest belånade i världen. Även nationell skuld är på tok upp åt väggarna sett per kapita. Jag skyr lån som pesten även om man kanske är illa tvungen att ta ett i framtiden.
Det förvånar mig att man bara får låna som du gjort helt vilt. Är folk dumma på riktigt?

OnT: Vad ska du göra säger du? Sälj allt skit du köpt och lev på existensminimum samt jobba som ett svin. Det är det enda valet du har. Om några år kanske du kan betala av en bråkdel av alla skulder.

han köpte aktier för pengar och antagligen droger med. Det är svårt att sälja det när det är använt....
Citera
2016-12-16, 14:30
Medlem
LittleFishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gestpp
han köpte aktier för pengar och antagligen droger med. Det är svårt att sälja det när det är använt....
Ahh... Ta livet av sig är ju ett annat alternativ
Citera
2016-12-16, 14:47
Medlem
Illuminati4Reals avatar
En diagnos kanske kan hjälpa för att mildra ansvaret i fortsatt kontakt med myndigheter.
Citera
2016-12-16, 14:54
Medlem
Hillboms avatar
du kan ju testa starta eget företag med produkter som är nytänkande t.ex. dildo med inbyggd penvässare
Citera
2016-12-16, 14:55
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Hade personligen tagit livet av mig. Min framtid hade varit förstörd om jag hade sådana skulder, skulle aldrig kunna få en vettig flickvän. Skulle för alpframtid behöva ragga bottenskrapet i samhället, mina framtida barn skulle bli socbarn osvosv. Bättre att lägga sig med flaggan i topp.
Citera
2016-12-16, 14:56
Bannlyst
Tror jag hellre bitcoin minear eller börjar koda
Citera
2016-12-16, 14:57
Medlem
du kan ju flytta till Thailand
Citera
2016-12-16, 15:28
Bannlyst
Rekommenderar som alltid Lyxfällan i TV3 ! De brukar klara det mesta !
Citera
2016-12-16, 16:10
Medlem
vad gjorde du med pengarna?

prova ringa till lyxfällan kanske så hjälper de dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in