2016-12-16, 11:21
Medlem
Tror ni att det är vanligt att människor får kontakt här på Flashback och sedan träffas i det verkliga livet? Har ni själva gjort det nån gång? Om ja, hur gick det?
Citera
2016-12-16, 11:29
Medlem
jag undrar också. Träffar gärna en intressant brud med "flashbackpersonlighet". Dom växer inte på träd irl.
Citera
2016-12-16, 11:31
Medlem
Ducadreams avatar
Skulle aldrig våga göra det.
Citera
2016-12-16, 11:34
Medlem
Man-At-Armss avatar
Brukar startas trådar om flashbackträffar i olika städer i laidback.
Många har träffat varandra via sådana trådar.
Har aldrig träffat någon, förutom vänner som jag vet skriver här ibland. Vet dock inte vilka användarnamn de har och bryr mig inte heller.
Senast redigerad av Man-At-Arms 2016-12-16 kl. 11:39.
Citera
2016-12-16, 11:38
Medlem
skulle våga lätt och varit riktigt nära några ggr , finns många trevliga och vettiga här om ni bara kollar runt lite , sedan har jag inte förväntat mej mer än en fika och en trevlig pratstund de första gångerna man träffas och ser om man trivs med varandra i vardagen , så varför inte ....... men inte alla som vågar mötas IRL och det har jag stor förståelse för att så är i dagens samhälle
Citera
2016-12-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
jag undrar också. Träffar gärna en intressant brud med "flashbackpersonlighet". Dom växer inte på träd irl.

Vad är en tjej med flashbackpersonlighet? Är det att älska SD, knark och monsterpenisar i analen?
Citera
2016-12-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad är en tjej med flashbackpersonlighet? Är det att älska SD, knark och monsterpenisar i analen?
haha vilka fördommar du har grabben !!! en helt vanlig tjej svarar jag
Citera
2016-12-16, 11:50
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteligenstest
haha vilka fördommar du har grabben !!! en helt vanlig tjej svarar jag

Älskar inte alla brudar monsterpenisar i analen?
Citera
2016-12-16, 11:53
Medlem
dunn0mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Precis så.

Har aldrig träffat en flashbackare via Flashback men ibland har det kommit upp bland någon kollega eller klasskompis att de hänger och skriver på Flashback. Våra användarnamn avslöjas såklart inte, men fan man knyter ett speciellt band med dessa flashbackare.
Citera
2016-12-16, 11:53
Moderator
Popesizes avatar
Jag har för mig att det faktiskt finns ett par förhållanden som har startats med kontakt här på Flashback.
Citera
2016-12-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Älskar inte alla brudar monsterpenisar i analen?
du får fråga dom ??? , eller ta nått lugnande och släppa de tankarna lite och leva i verkligheten , det som utmärker tjejerna här eventuellt lite är att vissa verkar ganska ensamma i livet och för stunden . skulle kunna träffa killar också för ren vänskap om man känner att man har nått gemensamt intresse man pysslar med eller om det verkligen är riktig vänskap på gång , varför inte liksom !
Citera
2016-12-16, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunn0man
Precis så.

Har aldrig träffat en flashbackare via Flashback men ibland har det kommit upp bland någon kollega eller klasskompis att de hänger och skriver på Flashback. Våra användarnamn avslöjas såklart inte, men fan man knyter ett speciellt band med dessa flashbackare.

Samma för mig. Jag brukar få en positivare inställning till sådana kollegor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in