2016-12-15, 23:55
Medlem
Conquests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkan88
Victo*ia Ö*nbe*g

Jo, henne jag befarade...
Citera
2016-12-16, 00:08
Medlem
fermions avatar
Misstänkte GM (Tim K) har nyligen ( 10 april 2016) förlorat sin mor Sus*n Ko*brecht i något oklara omständigheter (tråd: (FB) kvinna försvunnen i uppsala)
Hans mormor dog i maj 2015. Nu har alla kvinnliga nära släktingar dött verkar det. Så även för hans lillebror (15)
Senast redigerad av fermion 2016-12-16 kl. 00:11.
Citera
2016-12-16, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Misstänkte GM (Tim K) har nyligen ( 10 april 2016) förlorat sin mor Sus*n Ko*brecht i något oklara omständigheter (tråd: (FB) kvinna försvunnen i uppsala)
Hans mormor dog i maj 2015. Nu har alla kvinnliga nära släktingar dött verkar det. Så även för hans lillebror (15)
Psykiskt instabil kille som dessutom förlorar mor och bror. Tyvärr kan jag inte tycka synd om honom efter det han nu är gripen för.

Synd att vissa tjejer alltid ska dras till trasiga problemkillar. Varför kan de inte förstå sitt eget bästa?
Citera
2016-12-16, 10:03
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubrik
Psykiskt instabil kille som dessutom förlorar mor och bror. Tyvärr kan jag inte tycka synd om honom efter det han nu är gripen för.

Synd att vissa tjejer alltid ska dras till trasiga problemkillar. Varför kan de inte förstå sitt eget bästa?
Alltså hans lillebror är inte död. Jag uttryckte mig lite oklart, jag menade att hans lillebror nu förlorat alla kring sig.
Citera
2016-12-16, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Alltså hans lillebror är inte död. Jag uttryckte mig lite oklart, jag menade att hans lillebror nu förlorat alla kring sig.
Ok, det var ju skillnad. Lillebrorn kan jag tycka synd om. Finns pappan med i bilden, eller andra syskon?
Citera
2016-12-16, 10:33
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Hon – dvs. VÖ – ska tydligen själv ha haft en del problem det senaste året, som förstås inte alls är ovanligt i tonåren nuförtiden, med psykisk ohälsa från att tidigare ha varit "normal". Hon bröt upp med en mångårig pojkvän rätt nyligen och förhållandet med GM var inte ens en månad gammalt.
Det kan gå fort om man umgås med fel sorts "män".

Lyckas man leta reda på hennes mors Facebook-profil så ser man också att den ger WT-vibbar, dvs. övervikt och tatueringar, som i alla fall inte signalerar ordnad medelklass eller akademikerfamilj, som annars är rätt vanligt i Uppsala, dock inte på den omkringliggande landsbygden.
Citera
2016-12-16, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Hon – dvs. VÖ – ska tydligen själv ha haft en del problem det senaste året, som förstås inte alls är ovanligt i tonåren nuförtiden, med psykisk ohälsa från att tidigare ha varit "normal". Hon bröt upp med en mångårig pojkvän rätt nyligen och förhållandet med GM var inte ens en månad gammalt.
Det kan gå fort om man umgås med fel sorts "män".

Lyckas man leta reda på hennes mors Facebook-profil så ser man också att den ger WT-vibbar, dvs. övervikt och tatueringar, som i alla fall inte signalerar ordnad medelklass eller akademikerfamilj, som annars är rätt vanligt i Uppsala, dock inte på den omkringliggande landsbygden.

Mamman tog dessvärre sitt eget liv. Väldigt tragiskt och klart att det har påverkat TK enormt mycket.
Fy fan vad livet sket sig fort för honom.
Citera
2016-12-16, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Mamman tog dessvärre sitt eget liv. Väldigt tragiskt och klart att det har påverkat TK enormt mycket.
Fy fan vad livet sket sig fort för honom.

Fan, jag läste ditt inlägg fel, jag syftade på TKs mamma och hennes dödsfall.
My bad!
Citera
2016-12-16, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erkan88
Victo*ia Ö*nbe*g

Jag såg just detta på FB och är bekant med hennes syster/nära kompis (förstod aldrig deras relation med varandra). Sjukt tragisk historia det som verkar ha inträffat här.
Citera
2016-12-16, 11:43
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

Utgången rubrik: Man gripen för mordbrand - Uppsala 20161213

/ Moderator
Citera
2016-12-16, 12:29
Medlem
JaredLetos avatar
https://www.facebook.com/tim.kombrecht?fref=nf

Snygg profilbild han har, tänkt ta livet av sig eller?
Citera
2016-12-16, 12:53
Medlem
Citat:
Hällbygatan, längst bort i Stabby i lugna Luthagen. Nästan bara bostadsrätter i hela området. Synnerligen lugnt - iaf tidigare. Nu finns Uppsalahems hyresrätter tvärs över gatan, med hutlösa hyror.

Vems lägenhet, den avlidens eller den gripnes? Vilken relation, om någon?

För ett par år sedan, var det en annan kvinna på Hällbygatan, som mördades av sitt ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in