Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Vad tror du händer nästa vecka? Det såg ut som Linnea inte var på gården när Linda kom dit. Bara hon inte ska börja fråga en massa om Sigrid igen 😕
Tror det kommer vara en del funderande på framtiden när Linda åker runt till alla 8 bönderna. Verkade ju vara en del funderande på lösningar hos Per, Jennifer verkade ju irriterad på Charlie och Erik verkade just när Linda kom vara själv på gården. Linda sa ju nåt i stil med "jaha jag trodde det skulle vara en tjej här"
Jag tror definitivt att Linda kommer ta en sista chans att tjata på Erik om Sigrid och tvärtom...ser det framför mig..."men ni har det bra då nu?...helt säkert att det är så?....Du tycker Pål/Linnea är det ni drömt om...du tänker inte på Erik/Sigrid längre alls?"
Sen besöker hon ju även bönderna som fick dejta själva, men verkar inte varit så mycket framgångar där. förutom hos Andreas.....där blir det väl mer uppmuntrande ord till bönderna från Linda...."men se detta som en erfarenhet...ni är alla fantastiska män som snart kommer ha er kvinna hos er".
Så tror jag det blir. Hur tror du sista programmet blir??