2016-12-14, 19:20
Medlem
Sonen ska bli soldat han med då, tydligen, om tjejen får som hon vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Föräldrarna är ganska rejält WT iaf på en snabb okulärbesiktning...
Fick samma intryck när jag såg trailern. Men vem vet, kanske får man ett helt annat intryck om man ser hela programmet? Ska ge det en chans.
Citera
2016-12-14, 19:57
Medlem
Mplokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Sonen ska bli soldat han med då, tydligen, om tjejen får som hon vill.

Fick samma intryck när jag såg trailern. Men vem vet, kanske får man ett helt annat intryck om man ser hela programmet? Ska ge det en chans.

Undrar om dotterns dialekt är så blatteaktig till skillnad från föräldrarnas eller om det är dubbat.
Citera
2016-12-14, 20:17
Avslutad
Jävlar vad jag blev förvånad när jag såg reportaget på Rapport. Dottern är ju helnordisk och reste frivilligt ner till IS och nu har hon fött en jihadist-unge.

Hur jävla dumma är tjejer? Nog att jag vet att unga tjejer är oberäkneliga och impulsiva men det här tar priset.

En till skitunge med idiotgener som kommer att förgylla kriminalvårdens vardag i vuxen ålder.

Sverige, där björkarna susar och älvarna brusar .
Senast redigerad av Lunkan99 2016-12-14 kl. 20:51.
Citera
2016-12-14, 20:21
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fick lite tveksamma vibbar när jag såg hur dom såg ut och att SVT ville visa deras WT-sida men dom är ju fan klipska som rena privatdetektiver

Man ska vara glad över att ha såna omtänksamma och ambitiösa föräldrar.
Citera
2016-12-14, 20:40
Medlem
Föräldrarna verkar bättre än dom ser ut iaf... Men hur kan man tillåta sin 15-åriga dotter vara ihop med en pundande 23årig arab...
Hur kunde araben från Algeriet dessutom få uppehållstillstånd som 21åring?
Citera
2016-12-14, 20:47
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Fick lite tveksamma vibbar när jag såg hur dom såg ut och att SVT ville visa deras WT-sida men dom är ju fan klipska som rena privatdetektiver

Ja, de verkar vara fantastiska människor. Kärleksfulla och klipska. Jag tycker synd om dem som fått ett sånt stolpskott till dotter. Hur är det förresten möjligt att hon pratar bergsjöghettosvenska när hon är uppvuxen på landet med svensktalande föräldrar?
Citera
2016-12-14, 20:48
Medlem
Citat:

Ja, håller med – fascinerande!
Citera
2016-12-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Ja, de verkar vara fantastiska människor. Kärleksfulla och klipska. Jag tycker synd om dem som fått ett sånt stolpskott till dotter. Hur är det förresten möjligt att hon pratar bergsjöghettosvenska när hon är uppvuxen på landet med svensktalande föräldrar?

Hängt mycket i Nordstan (Gbg) kanske? Verkar ju varit där hon hitta sin knarkande arab första gången...
Citera
2016-12-14, 20:52
Medlem
BrunoReinfeldts avatar
Citat:

"Har du googlat på om dom firar jul i muslimland?"
Omtänksamma och godhjärtade ja, men inte dom vassaste knivarna i lådan...
Citera
2016-12-14, 20:53
Medlem
Helt rätt att staten inte kan engagera sig i att få hem henne. Måtte många andra föräldrar få sig en tankeställare nu när deras tonårsdöttrar tillåts vara ihop med potentiella terrorister.
Citera
2016-12-14, 20:54
Avslutad
Var är Jesper Söder då? Han fick väl en rejäl donation för denna fritagningen??
Citera
2016-12-14, 20:54
Medlem
Ser dokumentären nu. En sak jag inte kan begripa (tror inte det reddes ut): Hur sjutton kunde hon ta sig från Sverige ända till Syrien utan några som helst ID-handlingar – exempelvis ett pass?! Det går ju inte ens att komma från Köpenhamn till Malmö utan pass, hur man då kan åka ända till Mellanöstern utan ens att ha ett ID-kort på sig kan jag inte begripa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in