Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Jag är ingen stolle. Jag bryr mig inte om ifall IB lade handen på bibeln eller inte, jag visade att
#develi och
#tonny33 argumenterade ohederligt genom att klippa ut ett kort avsnitt ur direktrapporteringen, där det tio minuter senare visade sig vara obligatoriskt för IB att avlägga ed.
Samtidigt finns det inte ett enda bevis på att NB begått grövre brott än griftefridsbrott. Kan någon sakligt argumentera mot det, och visa att NB mördade Lisa? Hittills har jag inte sett det.
Tillskillnad mot dom andra alternativstollar så har du åtminstone förstått att om har tio DNA-bevis mot sig, flertalet med +4 så är Nerijus knuten till offret. Det är mer än Fagro, Sundharma och övriga som inte har tillräckligt hög kapacitet för att förstå. Men sen börjar det spåra ur rejält i dina teorier. Kan börja med alla dessa konstigheter som jag inte förstår varför Nerijus gjorde. Varför lät han inte bara kroppen vara istället och ringde Polisen.
-På Lisas kläder finns DNA från både blod och DNA som kommer från Nerijus.
-Nedanför röret, hittas repbitar av liknande som satt runt halsen på Lisas kropp. Där finns DNA från både Nerijus och Lisa.
-DNA i form av blod på Lisa holms jacka från Nerijus
-DNA i form av blod vid det smutsiga röret från Nerijus
-Mer otur, observationer från vittnen av Nerijus bil nära anslutning till det troliga mordtillfället.
Han har verkligen extrem otur denna hantverkare.
Nu har jag lite frågor på det här,
-Vem skulle vara så korkad och inte ringa Polisen det första man gjorde.
-Varför i helvete började han kladda på den avlidne? Även på insidan av Lisas kläder, vad skulle han där och göra överhuvudtaget?
-Varför skulle han ta ner kroppen, och dumpa kroppen i skåpet.
-Varför skulle han sprida ut Lisas tillhörigheter.
Förstår inte Nerijus att han själv ökar misstankegraden med sisådär ca 99%. Ingen normal person gör på det här sättet då man hittar en avliden person! För att härma dig så skulle jag tro 1 på 10000. Sedan fortsätter Nerijus att ljuga, han ljuger att han inte har träffat Lisa. Han ber om alibi från sin bror. Han ljuger för MPS och säger att Polisen har sökt av platsen där man senare hittade mopedhjälmen och jackan. Vem fan gör så här om man inte är skyldig till mordet, det går inte att snacka bort det här. Du fått bevis ett antal gånger uppkörd i ansiktet, det är din tur att komma med något radikalt nu. Börjar tröttna på ditt obefogade förtal mot en ung oskyldig tjej.