2016-12-07, 19:13
Medlem
Känns som om Felicia slänger kulan, kollar man igenom hennes socialmedia osv så är hon nog den enda av dom som är kvar som inte umgås med någon av de andra deltagarna, kan det vara så att hon står med Hampus i finalen och som sagt slänger kulan? Hampus är omtyckt av nästan alla vilket skulle förklara att hon isf gör sig osams med de resterande deltagarna.
Citera
2016-12-07, 19:14
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Trodde produktionen favoriserade Tarzan, alla i tråden var ju tvärsäkra på det. Han skickade ut en efter en och det är dem som får makten att skicka ut. Knappast rättvist, men korkat att spela så hårt om man vill vinna ändå. Han hade knappt fått röster i finalen ändå.

Tarzan är en grym spelare, men Hampus har utseendet som får småflickorna att börja skrika av kåthet. Produktionen vill inte ha en spelare som vinnare utan "den perfekta killen" men det som gör mig förvånad är att Cornelia åkte ut. Nu blir det Hampus och Felicia istället om inte produktionen får för sig att para ihop Anna och Hampus.
Citera
2016-12-07, 19:18
Medlem
Tim går ut i GP och sågar den här säsongen:

http://www.gp.se/n%C3%B6je/paradise-...song-1.4024472

Tim Söderström från Göteborg kom in som en joker i årets ”Paradise hotel”. Men han är inte nöjd med säsongen som gått: ”Det blev sevärt när jag kom in. Castingarbetet var dåligt. Jag tycker det är många personer som inte skulle ha varit med”, säger han.

Castingen har inte varit tillräckligt bra. Men produktionen i övrigt har inte varit bra alls.

Citat:
Ursprungligen postat av loliboti
Säga vad man vill om Tim men oj vad han satte Claudia på plats i Pandoras.

Det tycker jag förtjänar att hamna på Youtube, så här har ni:

https://www.youtube.com/watch?v=xyiz0Tqh8J0
Senast redigerad av 10minute 2016-12-07 kl. 19:21.
Citera
2016-12-07, 19:32
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Eller hur, vad fan var det? Jag förstod inte riktigt deras agg mot Alex, de hade väl mest sig själva att skylla - speciellt Johan.

Jag gissar att Tarzan och Cornelia kommer att komma tillbaka lagom till finalen. Släng in Claudia där också så blir säsongen fulländad.
Nja, Alex klantade till det själv när han sålde ut sin tjej för 20k. Han skulle valt Johan sida där så hade nog säsongen sett annorlunda ut.

Riktigt tråkigt att det var så många fega "spelare" med iår.
Citera
2016-12-07, 19:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Kan ju också vara så att meningen med att dem skulle rösta på 1 kille och 1 tjej att få lämna att den tjejen och killen kommer produktionen skicka in i FinalVeckan som ett par och dem får skicka ut ett annat par alltså Cornelia och Tarzan kommer in i FinalVeckan, de låter rimligt faktiskt

Skulle inte förvåna mig ett dugg. Produktionen gör allt för att Tarzan eller någon i hans gäng ska vinna.
Citera
2016-12-07, 22:37
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Nja, Alex klantade till det själv när han sålde ut sin tjej för 20k. Han skulle valt Johan sida där så hade nog säsongen sett annorlunda ut.

Riktigt tråkigt att det var så många fega "spelare" med iår.

Förvisso, men jag trodde att de hade lagt det bakom sig. Johan och Bettina klantade sig i samband med att Hampus kom tillbaka och det var därför de åkte ut.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2016-12-07 kl. 22:47.
Citera
2016-12-08, 01:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag såg Sebbe, Johan och Matilda tillsammans på Ica Maxi för ett tag sen. Så de verkar vara polare nu efteråt. (Någon som vet om Johan och Matilda är ihop?) Jag tror att det betyder att Sebbe vinner, med hjälp av bl.a. Johan och Matilda. Jag gissar också på att han då har Anna (eller möjligen Ida) som partner. Skulle han ha Felicia tror jag hon släpper kulan.

Mitt tips på vinnare är alltså Sebbe med Anna eller Ida

Är det förresten bara jag som irriterat sig på hur Cornelia håller på med munnen när hon pratar? Snörper den hit och dit så det blir en massa veck överallt
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-12-08 kl. 01:14.
Citera
2016-12-08, 02:24
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag såg Sebbe, Johan och Matilda tillsammans på Ica Maxi för ett tag sen. Så de verkar vara polare nu efteråt. (Någon som vet om Johan och Matilda är ihop?) Jag tror att det betyder att Sebbe vinner, med hjälp av bl.a. Johan och Matilda. Jag gissar också på att han då har Anna (eller möjligen Ida) som partner. Skulle han ha Felicia tror jag hon släpper kulan.

Mitt tips på vinnare är alltså Sebbe med Anna eller Ida

Är det förresten bara jag som irriterat sig på hur Cornelia håller på med munnen när hon pratar? Snörper den hit och dit så det blir en massa veck överallt

Varför skulle det faktum att du såg trion tillsammans betyda att Sebastian vinner skiten? Ingen av dom var väl bittra fiender inne i huset...
Citera
2016-12-08, 11:05
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen
Varför skulle det faktum att du såg trion tillsammans betyda att Sebastian vinner skiten? Ingen av dom var väl bittra fiender inne i huset...
Undrar jag också, känns lite halv-korkat att basera vinnaren på grund utav att tre stycken handlar tillsammans. Polare efter spelet kan dem ju ändå bli utan problem.
Citera
2016-12-08, 12:15
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
(Någon som vet om Johan och Matilda är ihop?)

Denna frågan kom upp 2 gånger under studio paradise (riktad till först Matilda och sedan Johan).

Verkar som att de hade någonting på g efter inspelningarna (som var i Mars) hemma i Sverige. Sen blev det sommar och Johan valde att sticka och säsonga på Rhodos, och där bröts det för dom. Verkar som att Matilda inte uppskattade det hehe.
Citera
2016-12-08, 12:22
Medlem
wagisbloms avatar
I Nästa Avsnitt står ju Hampus & Sebbe och kramar varandra som att Sebbe åkt ut, men dem kan ju vinkla sånt och klippa sånt såklart så de kanske är nåt helt annat än vad man tror, Jag tror det kan bli nån twist också såsom att ett par kommer in igen, tex. Jiar (Tarzan) & Cornelia kommer in och tar ut ett par, för ingen av dem har åkt ut en enda gång btw
Citera
2016-12-08, 13:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Undrar jag också, känns lite halv-korkat att basera vinnaren på grund utav att tre stycken handlar tillsammans. Polare efter spelet kan dem ju ändå bli utan problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen
Jo, jag vet. Det är ingen Einstein-formel bakom min slutsats. Bara en känsla jag fick där och då. Kan ju vara totalt fel, men denna tråd är väl för spekulation

Dessutom tillhörde Johan och Sebbe olika läger under spelet.

Vilka tror ni vinner? Vi skriver en lista så får vi se nästa vecka vem som hade rätt.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-12-08 kl. 13:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in