2016-12-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Att han inte vattnat mer än han redan gjort kanske kan bero på att han ändå har någon form av stolthet kvar? Jag har aldrig träffat Mega så vet inte hur han är/var som person men även en golare kan ha vissa gränser för vad han säger och inte säger.

Att leva under polisbeskydd och att gola är inte per automatik samma sak, för du behöver inte ens ha golat för att få polisbeskydd, det är den individuella hotbilden de går efter.

Och det var inte ens golningen i hans fall som utgjorde hotbilden för polsen, och nu orkar jag inte förklara mer.
Citera
2016-12-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vilken gång och vilken tidning pratar du om?
Den där gången du vet, och den där ganska braiga tidningen.
Citera
2016-12-07, 15:04
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Den där gången du vet, och den där ganska braiga tidningen.

Inte lätt att veta.
Citera
2016-12-07, 15:17
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Inte lätt att veta.

Expressen eller Aftonbladet, minns inte vilken, om det är där "rondellmannen" grät ut som det talas om?
De hade någon serie om gängkriminalitet, iofs lovvärt om det kan få folk som vill gå med i något gäng men inte passar för det väljer att avstå väl (mindre problem för dem själva och gängen).
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-12-07 kl. 15:22.
Citera
2016-12-07, 15:47
Medlem
Citat:
Inte lätt att veta.
Den gången du syftar på, han har bara varit med en gång.

Jag läste den mer noga nu iom att vi diskuterasr det och märkligt att han kan ha varit med i gemet så länge och ändå smyga in små skuldbeläggningar av klubben. Iofs så vinklar journalisten frågorna rätt skickligt men svarar man det som han gör när han verkar fatta frågan så spelar det ingen roll hur frågan än vinklas, den hade inte genererat någon info ändå.
Citera
2016-12-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Konsekvenserna av att slipa bort en medlemstatuering blev för uppseendeväckande i pressen, att man beslutade om att skriva out, samt datum. Bötningen blev mer rejäl, men man skippade det direkta våldet. Klokt i min mening, eftersom man har trots allt varit bröder...och ska leva med sina beslut.

Här ser man hur lite du vet.

Boten eller rättare sagt de ekonomiska konsekvenserna blev givetvis större på den som begått det största felet (Logik, precis som i ex trafiken) och så även lite stryk i uppfostringssyfte.

Mega fick inte samma straff för han hade inte gjort bort sig lika grovt, och fick varken stryk eller annat men vad blev störst i media?

Och du gör en sådan tankevurpa när du menar på att slipen skulle fått genomslag i media och det hade resulterat i att man därefter skulle behandla illojala kräk mildare, för medias skull????

Det har ju för fan försvunnit medlemmar som än idag inte är upphittade, efter slipincidenten, för inte fan viker HA ner sig för media, och detta säger du som påstår dig veta mycket och gilla HA
Citera
2016-12-07, 17:44
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Här ser man hur lite du vet.

Boten eller rättare sagt de ekonomiska konsekvenserna blev givetvis större på den som begått det största felet (Logik, precis som i ex trafiken) och så även lite stryk i uppfostringssyfte.

Mega fick inte samma straff för han hade inte gjort bort sig lika grovt, och fick varken stryk eller annat men vad blev störst i media?

Och du gör en sådan tankevurpa när du menar på att slipen skulle fått genomslag i media och det hade resulterat i att man därefter skulle behandla illojala kräk mildare, för medias skull????

Det har ju för fan försvunnit medlemmar som än idag inte är upphittade, efter slipincidenten, för inte fan viker HA ner sig för media, och detta säger du som påstår dig veta mycket och gilla HA
Och det vet du att han inte fick pisk?
Är det för att du inte kan googla dig till att Michael har sagt att han fick det som du påstår det?
Du har då koll vill jag lova
Citera
2016-12-07, 18:00
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Är det för att du inte kan googla dig till att Michael har sagt att han fick det som du påstår det?

Citera
2016-12-07, 18:28
Medlem
Citat:
En supporter bär aldrig och får aldrig bära medlemskläder och en medlem får aldrig bära supportkläder.
Så är det, såga inte X.
X har koll (men han skriver lite för mkt....)
Citera
2016-12-07, 18:33
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Den gången du syftar på, han har bara varit med en gång.

Jag läste den mer noga nu iom att vi diskuterasr det och märkligt att han kan ha varit med i gemet så länge och ändå smyga in små skuldbeläggningar av klubben. Iofs så vinklar journalisten frågorna rätt skickligt men svarar man det som han gör när han verkar fatta frågan så spelar det ingen roll hur frågan än vinklas, den hade inte genererat någon info ändå.

Fel fel fel han har varit med i tidningen och gjort intervju långt innan.
Citera
2016-12-07, 18:56
Medlem
Citat:
Fel fel fel han har varit med i tidningen och gjort intervju långt innan.
Har han inte alls det, och du säger ju att han åkte ut pga av det i media, och så vet du inte när det är, plus att han inte åkte ut för det i media, för om det skulle funnits någon mer, så har den skett innan han klev av, och men det är ju den efteråt, där han säger att han hoppat av och att han är bra med klubben, som blir den intervjun som dels du syftade på och som blir det som ändrar status.

Men du minns att han gjort en annan helt meningslös intervju, som inte ens finns.

Källa?
Citera
2016-12-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Vad snackar du om ditt svammel? Han fick inte stryk, dels vet jag vilka som var där, för det är ju liksom det som är själva golningen, din smarting, sedan anmälde han ingen för misshandel, ingen blev dömd för det, förutom att de räknade gadden out som något i den stilen.

Du får sluta med dina självmål

Utger du dig för att du vet vem Mega är? Berätta då vem som var hans kompanjon i slutet, berätta vilken fest som blev hans sista, berätta något då, eller ska du leka vuven som alla andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in